NL100 Top pair møder overbet på river

#1| 0

Hej

Har ikke postet så mange hænder, så hvis der mangler info så sig endelig til.

Villian spiller 32/23/3.0/11.1 over 50 hænder. så ikke den store information.


Skal den smides pre mod ukendt?
Hvad med floppet?

Gerne Kommentar til hele linjen.


Hand Information
, 1 BB (6 handed).

Table Information
Seat 1: Player 1 ($101.5)
Seat 3: Hero ($190.08)
Seat 5: Player 5 ($100) Dealer
Seat 6: Player 6 ($131.65) Small Blind
Seat 8: Player 8 ($124.87) Big Blind
Seat 10: Player 10 ($103.5)

Dealt to Hero


Preflop (Pot: $1.5)
Player 10: FOLD
Hero: RAISE $3
Player 5: FOLD
Player 6: RAISE $10
Player 8: FOLD
Hero: CALL $7

Flop(Pot: $21.5)


Player 6: CHECK
Hero: CHECK

Turn(Pot: $21.5)


Player 6: BET $16
Hero: CALL $16

River(Pot: $53.5)


Player 6: BET $69
Hero: ??



Mvh.
Warming

03-12-2011 14:39 #2| 0

Yeah, smid PF til reraiset fra en uknown - position eller ej. Du har ikke nogen info om hans 3betting-tendenser, så muck it. Det bliver bare aldrig lækkert med AJs. Du taber enten en stor pot (mod AK) eller vinder en lille (mod KK).

Postflop er lidt fucked. Jeg ville egentlig regne med, han skyder FDs og bedre Ax-hænder på floppet, men det kan godt være, han går efter et cr med dem. Jeg folder sgu nok bare på river, da jeg ikke regner med, villain bluffer sådan der, men den er close imo.

03-12-2011 15:00 #3| 0

Jeg mener call er godt preflop medmindre du er ret dårlig postflop :-) Det tager dog noget tid at regne på og kræver en masse estimater som jeg ikke har tid til at lave.

Flop tror jeg bet er bedst mod de fleste. Ikke så mange der checker AQ,AK her og du hiver noget value fra Axs,QQ,76s'ish som godt kan finde på at give dig 3 streets value en gang imellem. De fleste c-better luft, så der hjælper det ikke så meget at checke for at få dem til at bluffe senere. Du har også nemmere ved at bluffe lidt mere hvis din value range er lidt bredere end bare 77,AQ.

River er ret modstanderafhængig. Men enig med PP om at han tit cbetter FDs og den slags. Desuden tror jeg ikke han spiller evt. 23s,43s,53s,63s på den måde på flop/turn. Tror oftest han har A4s,A3s eller 54s når du er bagud, hvilket ikke er såå mange kombinationer. På den anden side er der mange der ikke overbet-bluffer og de hænder som vil bluffe dig c-better oftest flop.

Mod gode modstandere kan du være nødt til at calle, da det her er farligt at folde det meste af sine range på blanke rivers. Hvordan LAGs typisk spiller på NL100 pt er jeg ikke nok inde i til at vide om det er et call/fold desværre.

Redigeret af SteenV d. 03-12-2011 15:00
03-12-2011 16:03 #4| 0
OP

Kan se at det er lidt afhængig af dynamik om det er call eller fold... Hvad med at smide stakken ind.?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar