Nl100 standard spot mod ukendt

#1| 0

Hermed en hånd frit fra hukommelsen. Spillet er nl100 anonymt bord.

Sb virker som en decent reg. Dog er indtrykket dannet efter blot 15'ish minutters spil.


Hvad gør i her mod en ukendt og hvordan tolker i hans 4x reraise på flop?


Nl100


BTN Spiller1 (125)

SB spiller2 (120)

BB Hero (130)


Hero AK


Preflop (3 spillere)

BTN folds, SB raises to EUR 3, Hero raises to EUR 9,5, SB calls EUR 6,5.


Flop: k j 8(EUR 19, 2 spillere)

SB checks, Hero Bets EUR 10, SB raises to EUR 39,5, Hero?







12-09-2015 00:18 #2| 1

bare du ikk folder er det fint :

12-09-2015 00:23 #3| 0

Smækker mine skillinger til midten - men om det er det rigtige skal jeg ikke gøre mig klog på :)

12-09-2015 01:13 #4| 1

bedst at calle, når du har pos og hans høje sizing, konteksten taget i betragtning, enten er bluffy eller committed (så vil du hellere holde den del af hans range inde du slår som ikke caller et all-in nu, som har begrænset equity som helhed, som får chancen for at fortsætte sin historie på turn..)

12-09-2015 01:22 #5| 0

Ift din implicitte hentydning til muligheden for at folde, så duer det ikke i et 3handed game med toppen af din range (det er vel den 5. Bedste hånd du kan have på det board med en IP 3b range?), hvor ranges må formodes at være løsere. Du giver ingen stats eller anden Info, hvilket jeg synes du er nødt til for blot at argumentere for et fold.. (Er så også kun min fortolkning, at du gør dét implicit, men hvad tænker du?)

12-09-2015 11:59 #6| 0

@msm89dk

HUD ikke tilladt, derfor ingen stats


hans 4x rr virker lettere donket? og jeg kan ikke selv komme i tanke om ret mange hænder jeg overhovedet vil reraise på det her bord.

Jeg folder (selvfølgelig) ikke i spottet og ender med c/c ham ned for at holde bluffs inde.


Taber til AA

12-09-2015 14:20 #7| 0
manonfire skrev:

@msm89dk

HUD ikke tilladt, derfor ingen stats

hans 4x rr virker lettere donket? og jeg kan ikke selv komme i tanke om ret mange hænder jeg overhovedet vil reraise på det her bord.

Jeg folder (selvfølgelig) ikke i spottet og ender med c/c ham ned for at holde bluffs inde.

Taber til AA




ul wp :)
12-09-2015 18:53 #8| 0
manonfire skrev:
hans 4x rr virker lettere donket? og jeg kan ikke selv komme i tanke om ret mange hænder jeg overhovedet vil reraise på det her bord.
Jeg folder (selvfølgelig) ikke i spottet og ender med c/c ham ned for at holde bluffs inde.

wp. Det er et drawheawy bord, så hvorfor skulle han ikke cr med f.eks. 2 par eller set? Eller måske har han netop et træk og semibluffer.


Kaj

13-09-2015 00:39 #9| 0

er der nogen som mig der synes at check flop for at kunne få to streets value+induce bluffs er en fin option

13-09-2015 02:38 #10| 0
venlov skrev:er der nogen som mig der synes at check flop for at kunne få to streets value+induce bluffs er en fin option

På et tørt bord, er det fint. På det her drawish bord vil jeg hellere beskytte min hånd og få lidt value fra draws og dårligere Kx.

13-09-2015 02:40 #11| 0
Gonginator skrev: På et tørt bord, er det fint. På det her drawish bord vil jeg hellere beskytte min hånd og få lidt value fra draws og dårligere Kx.

pass

Redigeret af Luckb0x d. 13-09-2015 05:31
13-09-2015 05:14 #12| 1
Luckb0x skrev:af ren nysgerrighed hvor mange dårligere Kx combinationer regner du med at han raiser fremfor blot at call vores cbet ? :)

Genlæs lige Venlov og Gongs spørgsmål/svar. Er ikke sikker på du har læst det korrekt, ellers forstår jeg ikke helt dit svar :)

13-09-2015 10:14 #13| 1

Jeg synes, spottet er langt mere ulækkert, end det bliver gjort til. Han har jo ikke én eneste valuekombi, der er dårligere end vores. Og det er jo ikke sådan, at boardet skummer over i drawmuligheder? Han kan ikke have kombodraws, og jeg tror, langt de fleste er tilbøjelige til at c/c med QT-agtige hænder, når de nærmest får direkte odds frem for at rode sig ud i en ekstremt volatil linje.



← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar