NL100 riverspot

#1| 0

UTG spiller 30/25/20 (vpip-pfr-3b) over knap 100 hænder. Cbetter 89%. BB er unknown.

UTG's open fra UTG er skyhigh men også kun over 10 samples; hvorfor jeg vælger at flatte. SB er megafisk, som jeg egentlig gerne ville have med i potten. CO og BTN er desværre to regs der godt kan 3b/sqz, men forventer deres frekvenser er lidt lavere, når UTG åbner 4x.

Jeg ville normalt bette turn, når de tjekker, men i spottet valgte jeg at lave min hånd om til en bluffcatcher i stedet, med planer om at kalde de fleste rivers, når villains kan have en del draws.

River meh. Fra BBs spot virker det som et ret dårligt bluffspot mod UTG og HERO. Han kan så let ligne et flushdraw, det er ikke sikkert vi folder Qx og vi kan have weak Ax der kalder. Men det taler imod min gameplan om bluffcatching fra turn. Jeg er splittet!

$0.50/$1 No Limit Holdem
6 Players

Stacks:
UTG $108.58 109bb
HERO (UTG+1) $98 98bb
CO $98.13 98bb
BTN $106.50 107bb
SB $60.56 61bb
BB $191 191bb

Pre-Flop: ($1.50, 6 players) HERO is UTG+1 Q K
UTG raises to $4, HERO calls $4, 3 folds, BB calls $3

Flop: 7 Q 4 ($12.50, 3 players)
BB checks, UTG bets $8, HERO calls $8, BB calls $8

Turn: A ($36.50, 3 players)
BB checks, UTG checks, HERO checks

River: A ($36.50, 3 players)
BB bets $30, UTG folds

Final Pot: $36.50

06-11-2012 18:44 #2| 0

Jeg er ikke enig med dig i, at i kan have Ax.

Hvilke Ax hænder kommer du til turn med? Kun nogle ganske få Ax-hænder, og disse vil du ofte bette på turn.
UTG vil ligeledes nærmest altid better sine Ax hænder på turn, fordi det nærmest altid er den bedste hånd.

Omvendt, hvilke hænder har BB, der har dig slået? Ax som vælger at flatte flop er nærmest de eneste.

Fwiw skal du nok passe på med at tillægge ukendte spillere egenskaber, som du naturligvis ikke ved, om de har eller ej, som her, hvor du nævner, at det er et dårligt bluffspot. Det er jo ikke sikkert, at BB ved det. Omvendt kan det være, han synes, det er et super bluffspot. Det kan også være at han er så supernice at han godt ved at det er godt bluffsport, og at det dermed bliver et godt bluffspot!

Du har toppen af din range = call.

06-11-2012 18:51 #3| 0

Kalder altid her, og undre mig så dernæst hvordan fanden han kom dertil med A5.. og med undre mener jeg irriterer

06-11-2012 19:03 #4| 3

Du har 2 regs bag der 3b meget, du har en løs utg åbner = 3b pf. Er helt ligeglad med hans sizeing til 4bb, det er bare endnu mere +ev at squize/3b for late pos.

Turn bet, der er en mia. draws og en masse value at hente.

Som spillet, call river, du har ofte bedste Qx, Ax blocker boardet + der er få Ax tilbage i hans range som han ofte better turn, draws misser. Og du kan owne ham senere hvis han er så elendig ikke at bette Ax turn.

Redigeret af zonki d. 06-11-2012 19:06
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar