NL100 - Rivered trips mod barrelhappy reg

#1| 0

Hej!

Spillede denne hånd i går, og kunne godt lige tænke mig at høre jeres vurdering af hans range på river. Eller bare en bekræftigelse af mine tanker.

Villain er reg, har dog ikke spillet mod ham før i går, så har ikke meget at gå på. Stats siger her efterfølgende (kan ikke huske hvor mange hænder jeg havde på ham inden) 27/25 over 97 hænder.(31% fra CO 16 mulige hænder) og han har generelt været glad for at c-bette over flere streets. Ved ikke om han bare har ramt godt.

Seat 4: PeaPers ( $34.00 USD )
Seat 6: n0_strees ( $104.53 USD )
Seat 7: yumyumHUNGRY ( $240.18 USD )
Seat 8: Hero ( $118.10 USD )
PeaPers posts small blind [$0.50 USD].
n0_strees posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ J K ]
yumyumHUNGRY raises [$3.00 USD]
Hero calls [$3.00 USD]
PeaPers folds
n0_strees folds
** Dealing Flop ** [ J, 4, 9 ] Pot: 7.5
yumyumHUNGRY bets [$6.00 USD]
Hero calls [$6.00 USD]
** Dealing Turn ** [ A ] Pot: 19.5
yumyumHUNGRY bets [$16.00 USD]
Hero calls [$16.00 USD]
** Dealing River ** [ J ] Pot: 51.5
yumyumHUNGRY bets [$34.00 USD]
Hero?

Som jeg selv ser det så er hans range delt mellem bluffs og flushes+ når han better river. Vi blocker selv for KJ, som han måske kunne finde på at VB'e mens QJ nok har et check.

3 x 44
3 x 99
3 x AA
3 x AJ
14 x Flushes (Alle Ax (8),67,78,8T,QT,KT,KQ)
= 26 kombier

Jeg skal være god 28,5% af gange. Så skal op og finde et sted mellem 8 kombier som har spiller således for at lave penge. Tror I vi kan det?

Jeg hælder selv mest til et fold.

09-06-2011 21:41 #2| 0

Yea, jeg tror egentlig godt vi kan folde. River completer flushen, er der ikke vanvittig meget air der kommer til river + det ikke er super oplagt river at bluffe, da du har en del Jx, flushes osv (Som han nok ikke går udfra du folder ever)

Desuden ligner hans river sizing heller ikke lige frem at han prøver at få dig af noget, hvilket obv godt kan være for at level dig, but doubt it.

Alt i alt er den nok ret close, men jeg pukefolder nok oftest.

09-06-2011 21:42 #3| 0

Call.
Du sætter villain på en meget specifik range, når man tænker på, at du kun har 97 hænder på ham og endnu mindre, da hånden bliver spillet. Villain kan bette KQ, QT, T8, AX, QJ eller JT . Jeg kommenterer ikke om villain bør gøre det, men jeg siger, at vi på ingen måde kan udelukke det.

Edit: Yderligere, hvis det er tæt, så call. Det forhindrer, at du kan blive udnyttet noget så hårdt.

09-06-2011 21:46 #4| 0

Ncoa, man kan godt se du HU spiller, hvor folks bluff-frekvenser er langt højere, samt tyndere VBs.

Synes det er sjovt hvordan du altid kan lyde så overbevist om, at du klokkeklart har ret i det du skriver.

09-06-2011 21:53 #5| 0

@n1co18

Sry m8, hvis jeg virker arrogant eller oversikker, så beklager jeg :). Slf tror jeg på det, som jeg selv skriver...ellers ville jeg jo ikke skrive det.

Jeg respekterer dig som en dygtigt spiller ud fra hvad du poster af kommentarer og stats, og jeg er glad for, at vi kan være uenige.

At vi vælger forskelligt i dette spot er nok ensbetydende med, at det er ret tæt og sandsynligt neutralt hvad man gør.

09-06-2011 21:56 #6| 0

Det gør skam ingenting :-)

Synes bare det udstråler en lidt klam arrogance, at skrive som om man er HELT sikker på man har ret i det man skriver, i alle tråde.. specielt i sådan et close spot her, kunne forstå hvis en rookie poster et mega obv spot :)

09-06-2011 22:25 #7| 0

Det der afgøre et sådan spot, er self hvad du mener villain er istand til (læs hvor
dygtig han er)

Hvis vi leger både n1co18 og Ncoa analyser er næsten lige gode,

Ncoa's kræver en bedre villain

n1co18's er nok tættere på hvad jeg forventer er standart på nl100

Fold.

09-06-2011 22:37 #8| 0

I mine øjne ligner det allermest en Reg-spiller, som måske er vant til at kunne få folk til at folde med multi-barrels.
Altså folds nok gange til at et kald ind imellem fra modspiller ikke påvirker ham.

AK som rammer A på turn, efter et std c-bet på flop...

10-06-2011 19:11 #9| 0

Yeah ncoa... dit svin!

10-06-2011 19:46 #10| 0

@Royal_wacko

Jeg ved hvor du bord! Og ellers jeg har en hel måned til at dræbe dig i vegas! ;)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar