NL100 QQ i store problemer

#1| 0

Har ikke HH på hånden, så den kommer fra hoften:

NL100 på Prima

Jeg er har lige været i problemer og har ikke fået reloadet så jeg har 75$ foran mig da jeg får to sorte QQ''er på knappen

Skurk1 sidder UTG med 120$ og stikker 4$ ud

Skurk2 fra CO med 100$ hæver nu til 13$ i alt

Jeg er næsten helt sikker på at skurk2 har en fin handske her. Helt generelt bliver der faktisk ikke reraiset PF særlig tit, og skurk2 har spillet ret ABC efter hvad jeg har observeret.

Jeg vælger nu at flatcalle og det samme gør skurk1!

Flop J68

Skurk1 checker efter lidt betænkningstid checker skurk2 også

Jeg stikker i vildrede 21$ ud og ser begge skurke flatcalle.

turn 2

Der bliver nu checket hele vejen rundt

River Q

Skurk2 stikker 25$ ud og tager potten hjem

Nogen kommentarer?

09-08-2006 18:22 #2| 0

Hvorfor better du ikke turn?

Jeg tror ikke på KK og AA lader floppet blive checket rundt. Spøjs situation i øvrigt. Men jeg stikker helt sikkert ud turn, har de AA/KK så værsgo, dem tjener du alligevel penge på i længden!

River bliver du nødt til at folde.

09-08-2006 18:56 #3| 0

Mon ikke skurk2 sidder med en flush i det her tilælde? Jeg synes det kunne ligne sådan noget. Måske med AK i hjerter eller AJ eller noget i den stil?

Jeg ville nok også bette ud på Turn. Men som spillet må det være et fold. Det koster penge at ramme sit set her, når det giver en anden en flush :)
--
Verndroid
www.schougunvald.dk

09-08-2006 19:05 #4| 0

Det er selvfølgelig ikke riverbeslutningen i behøver at kommentere, den er jo rimelig let ;-)

PF, flop, turn derimod er noget rod

09-08-2006 19:28 #5| 0

Verndroid og Manchi -

Hvor meget skyder i turn da?

Keep in mind hvor meget jeg har tilbage, og hvor stor potten er....

09-08-2006 19:48 #6| 0

Hrmm.. Nu har jeg ikke lige lagt tallene sammen men generelt ville jeg sige, at hvis et raise på turn efterlader dig pot-comitted så ville jeg veksle mellem at skubbe det hele ind el. gøre som du her har gjort med check turn, fold river.

Har vi penge nok i stakken ville jeg bette ud på turn og folde til et re-raise. Bliver der kaldt istedet må det være check-fold på river med mindre bettet på river er alt for lille.

Jeg ville nok veksle mellem at open folde og det du gør her, men mest hælde til openfolde på turn.

09-08-2006 19:50 #7| 0

bet mere på floppet - 34 lyder godt

09-08-2006 20:10 #8| 0

Hrm. Pot er vel ca. 103 på turn right? I så fald må det være en 40$ der skal derudi. Men det betyder vist også at du ikke har ret meget tilbage og så kan du ligeså godt skubbe all-in her. Jeg tror det ville være det jeg gjorde 2 ud af 3. Specielt når jeg lige har mistet en del af min stak. Ikke har nået at reloade og generelt steamer lidt. :)
--
Verndroid
www.schougunvald.dk

edit:
Grammatik-bøf

09-08-2006 20:22 #9| 0

Nåe ja forhelvede da, du har jo ingen penge! Av, den er rigtig svær så.. Jeg skal sq lige tænke lidt over den, for er meget i tvivl nu..

09-08-2006 23:05 #10| 0

den er rigtigt svær, men jeg tror også, at jeg checker efter på turn...hvis ikke en af skurkene sad med flushtræk, eller en bedre made hånd end din allerede på floppet har jeg svært ved at se, hvad de skal kalde med.

Havde du siddet med fuldt buy in, havde den været meget lettere, synes jeg, da et potsized bet på floppet havde været på sin plads. I dette tilfælde synes jeg næsten du er comitted med et potsized bet her, men det er nok alligevel vejen frem, og så folde til et skub, med mindre du har et read der siger at skurken better sine draws.

Preflop bliver heller ikke lettere af, at du ikke har fuldt buy in, da jeg også mener, at det giver et easy call her. Da du lige har været i problemer, har du en anden mulighed, som jeg af og til anvender, idet jeg går på "tilt" og rykker all in, i håb om, at modstanderen sætter mig på tilt og kalder med AJ, TT eller lign. Bliver du kaldt af AK, så er det jo også fint. Skulle en af skurkene sidde med KK eller AA, må du bare trække en dame i biletten ;-).
Hvis du var i SB eller BB, synes jeg at et push er på sin plads, men hælder nok mere til et kald her, når du har knappen


09-08-2006 23:37 #11| 0

Kasperoviz -

Fine tanker, jeg takker for indlægget.

Problemet i hånden er jo (blandt andet!) at mine "betting-rammer" er meget begrænset af mid 3/4 stack, idet at jeg får meget svært ved at komme væk hvis jeg fyrer et potsized af på floppet. Da jeg bliver kaldt af begge skurke, har jeg mere eller mindre bestemt mig ikke at smide flere penge i potten (især med den super kedelige turn).

Deres linjer giver i øvrigt ikke super meget mening, var efterfølgende ret nysgærrig efter at finde ud af hvad de havde, men chatten var stendød...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar