NL100 - Mid Pair OESD - SKUB?

#1| 0

Har kun siddet kort tid ved bordet men har allerede være involveret i et par hænder og begge gange udvist stor aggression. Har ikke spillet mod villains før så ingen reads.

Seat 2: VILLAIN1 ($102.00 in chips)
Seat 4: VILLAIN2 ($124.05 in chips)
Seat 6: FuaVarra0815 ($108.50 in chips)
Seat 7: HERO [ 8,7 ] ($105.55 in chips)
ANTES/BLINDS
VILLAIN1 posts blind ($0.50), VILLAIN2 posts blind ($1).

PRE-FLOP
FuaVarra0815 folds, HERO bets $3, VILLAIN1 calls $2.50, VILLAIN2 calls $2.

FLOP [board cards 6,7,9 ]
VILLAIN1 checks, VILLAIN2 checks, HERO bets $6, VILLAIN1 bets $12, VILLAIN2 calls $12, HERO calls $6.

TURN [board cards 6,7,9,3 ]
VILLAIN1 checks, VILLAIN2 bets $15, HERO bets $90.55 and is all-in...

Jeg mistænker mig selv for lige at være frisk nok her, men ville da gerne have lidt input. VILLAIN1 er jeg ikke så nervøs for, men VILLAIN2 er en anden sag. De kalder begge pre-flop så de store par kan om ikke udelukkes så i hvert fald nedprioriteres hos dem, hvorimod jeg gerne skulle reprænsentere et sådant.

Hvad siger i? Penge ud af vinduet eller?

21-09-2007 12:13 #2| 0

Måden Villian2 spiller den på minder om en hånd han ikke har tænkt sig at smide. Med andre ord, hvilke hænder mener du han kan spille sådan, som han vil smide til dit AI, set i forhold til at du netop repræsentere et overpar? Måske et straightdraw, da hans turnbet godt kunne ligne et stopbet, men det passer dog ikke helt med hans preflop call.

Det ser ud til du er oppe imod en made hand, så jeg ville calle turn og udnytte din possition på river og håbe på du rammer og kan malke ham for et bet til og måske hans stack.

21-09-2007 12:25 #3| 0

Jeg vil jo egentlig gerne bare tage potten nu. Preflop kan jeg godt se ham kalde med noget suited connector værk eller et mindre PP. Havde han ramt et set ville jeg forvente et re-raise på floppet som kunne give str8 træk til en del hænder.

Det er et bette snolde-bet han laver på TURN hvor potten er $45 så vidt jeg lige kan regne ud. Ligner et "lad mig lig få et kort mere bet" :)

Hvilken made han ville lave så lille et turn-bet med 3 i potten og str8 træk helt åbentlyst på bordet?

--
verndroid
www.schougunvald.dk

21-09-2007 12:34 #4| 0

Spew...

bare call turn og håb på at trække ud

21-09-2007 12:52 #5| 0

Nemlig, en connector eller et lille par giver ham nemlig en god chance for han har ramt et set eller 2 par. Og jeg tror skam en del dårlige spillere behandler disse hænder som nuts og ignorer odds for draws og kun tænker på de vil ha penge i puljen. Jeg har også flere gange set nogle spille lign ringe med f.eks. AA. Det er ihvertfald mine erfaringer på nl 100.

Anyways, spørgsmålet er hvilke hænder han vil smide til dit allin, og det tror jeg ikke er ret mange ud af de sandsynlige han kan sidde med, kun et draw, som også sagtens kan være tilfældet, men ikke sandsynligt nok til at lave et ai-move profitabelt. Desuden er der også ok chance for du kan ta den ned billigt på river, hvis han netop er på draw og ikke rammer.

21-09-2007 13:41 #6| 0

Du får fine odds på turn. Call.

21-09-2007 13:48 #7| 0

Call blot turn, det er imo størst EV

"Det er et bette snolde-bet han laver på TURN hvor potten er $45 så vidt jeg lige kan regne ud. Ligner et "lad mig lig få et kort mere bet" :)"

ikke enig. Efter at villain 1 har CR ham på flop og Hero blot caller det, så vil villain2 oftest checke turn med et draw eller hånd der vil billigt til showdown.

21-09-2007 13:59 #8| 0

spew. bare call turn.

21-09-2007 14:31 #9| 0

Hrm.. ser ud til at der er bred enighed om at en call er bedre value. Det er noteret. :)
--
verndroid
www.schougunvald.dk

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar