NL100: Linietjek BvB OOP TPDK

#1| 0

Hero har spillet ganske standard, ikke noget ud over det sædvanlige. BB ser mig nok som noget 22/19/2 ish, som åbner forholdsvist stramt i SB.

Villain er ligesom jeg selv en TAG-fisk(:D), som har lignende stats - vi har spillet noget der ligner 2k hænder mod hinanden, men aldrig rigtigt været efter hinanden. Det er jo bare mit feel. Har ihvertfald ikke noteret mig, at han er out-of-line ofte.

BB: $100.00
UTG: $119.50
CO: $119.25
BTN: $117.75
Hero: $99.00

Hero posts SB $0.50, BB posts $1.00

Pre Flop: (pot: $1.50) Hero has 8 A
fold, fold, fold, Hero raises to $4.00, BB calls $3.00

Flop: ($8.00, 2 players) 7 A 2
Hero checks, BB bets $5.00, Hero calls $5.00

Turn: ($18.00, 2 players) 3
Hero checks, BB bets $16.00, Hero calls $16.00

River: ($50.00, 2 players) 9
Hero checks, BB bets $45.00, Hero ??

Jeg tænker, jeg checker, får at få et par streets fra hans pocket pairs + random bluffs. Jeg er dog meget i tvivl om, jeg egentligt ikke bare burde bette floppet for at charge FD's og 88-99 betaler vel også flopperen. 66 gør vel ofte også.

Er det et snap call river, eller har jeg spillet den så horribelt at vi bør folde?

16-09-2010 03:13 #2| 0

Hvorfor c-better du ikke? Det gør du vel med al din air?

Med denne linje og med turn-callet skal du også calle river da flushdrawet misser og du har underrepped din hånd hele vejen.

16-09-2010 06:45 #3| 0

Synes det er fint spillet. Han charger typisk sig selv med FD på floppet og turn + du får action fra bluffs.

Der kan være rigtig mange bluffs i hans range, så river caller jeg. Det er typisk en TAG-fisk at tænke at når du checker floppet, så du må have en svag hånd der ikke kan calle 3 bets.

Generelt checker jeg selv en del BvB for så at c/r eller c/c.

21-09-2010 11:06 #4| 0

Ville være rart med hans 3bet% :)
Synes godt nok ikke det er særlig tit man ser på nl50-nl100 at TAG's fyre den af med 3 streets bluffs, især ikke når du siger du ikke har set ham out of line, hans turn bet er i den store ende og han kunne godt have set/Ax i spottet..

IØ cbetter jeg det flop 10/10 gange mod en "fisket" type, man undgår ofte spots som disse så!

Soulread: 22?

21-09-2010 11:29 #5| 0

Linjen kan være helt fin mod nogle spillere, men oftest havner vi i et scenarie hvor vi 1) Er nødt til at vide hvad hans betsizes betyder, og 2) Behøver vide hvor tænkende han er.

Du kan meget sjældent tåle 3 barrels når du tager den her linje, og spørgsmålet er så om det er derfor han better sådan, eller om det er fordi du altid har noget weak her, og det er svært at svare på ud fra infoen.

@IstvaN
Jeg tror det er en fejlagtig tankegang bare at antage at cc 3 streets her er godt fordi vi er "underrepped". Vi repper jo det vi har, vores hånd har samme værdi som TT, så egentlig er det ikke så underlig linje vi tager. Mener heller ikke at et turn call skal diktere et rivercall.


Bottom line folder jeg nok oftest uden at vide mere om manden, but then again, jeg tager heller ikke den her linje uden at vide hvad jeg gør mod en 3 barrell linje. Generelt kan det være en fin huskeregel, at man skal have indgående information til en spiller, før man afviger fra sin std linje, og den må være bet flop :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar