NL100 - KK

#1| 0

Jeg raiser kun til 3.5, da jeg virkelig har mistet AL action, når jeg har raiset til 4 dollars, hvilket er mit standard raise. Men Nu er jeg kun oppe mod blinds, derfor er mit raise på 3.5. Ingen kommentarer til det :)

Jeg raiser til potten, da han better 4 ud. Hvis han står stærkt, så tror jeg, at jeg vil høre fra ham, og hvis ikke - så folder/caller han.

Turn: Der better han 10 ud på esser. Jeg synes det virker ret svagt - det virker som om, at han prøver at repræsentere det med hans svage bet. Jeg caller kun for pot-kontrol. Forkert? Fold/raise måske?

River: Jeg er lidt bange for den 10''er. Men så igen, hvis han sad med JT, så ville jeg have hørt fra ham på floppet, right? AJ ville have checket på turn, og så ladet mig bette ud igen, for derefter lave et raise, right? Så burde jeg vel raise, hvis jeg ikke er bange. Jeg valgte at call''e, hvis nu det var en standard freak derinde.

Kommentarer til mine tanker modtages gerne :)


Seat 1: frankie4finger ($100.75)
Seat 2: TimiFu ($158.55)
Seat 3: Runkhomo ($99.50)
Seat 4: napatime ($47.55)
Seat 5: Taz - Tahoe ($56.95)
Seat 6: HERO ($128.85)
Seat 7: buddy ryan ($172)
Seat 8: heyleroy ($99)
Seat 9: dRunKendRagOn ($133.10), is sitting out

buddy ryan posts the small blind of $0.50
heyleroy posts the big blind of $1
The button is in seat #6

*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO K K
frankie4finger folds
TimiFu folds
Runkhomo folds
napatime folds
Taz - Tahoe folds
HERO raises to $3.50
buddy ryan calls $3
heyleroy calls $2.50

*** FLOP *** T 8 J - Pot: 10.5

buddy ryan bets $4
heyleroy folds - Pot: 14.5
HERO raises to $15
buddy ryan calls $11

*** TURN *** T 8 J A - Pot: 40.5

buddy ryan bets $10
HERO calls $10

*** RIVER *** T 8 J A T - Pot 60.5

buddy ryan bets $25
HERO calls $25

09-08-2006 23:56 #2| 0

tænk over hvis hånd han kan have for at du vinder potten? :S

09-08-2006 23:57 #3| 0
OP

En hånd, hvor J indgår. Men ikke et A, da han better så lavt på turn.

09-08-2006 23:59 #4| 0

Edit:
--

Flop: Hans svage bet kan bl.a. godt ligne et draw, så fint hejs...

Turn: Nu er der mange hænder vi kan være bange for, A10, AJ og KQ ikke mindst, men du har ret i at hans bet er lavt og jeg vil derfor også calle og se om han ikke checker river til os.
--
River: Jeg smider til riverbettet...

Han skal virkelig være ude i skæg for, at du har ham slået.

10-08-2006 00:40 #5| 0
OP

@Snow
Kan han ikke bruge 10''eren til at presse mig ud? Idet jeg tydeligvis ikke har en 10''er.

Jeg har lige set stats fra PT. Disse havde jeg ikke, da jeg spillede. Har ikke fået sat PAHud op på det site endnu.
buddy ryan over 225 hænder:
Vol$Pot: 56.25
Went to SD: 21
Won$SD: 67
Han har vundet 177 dollars.

Ud fra disse stats, så skulle jeg nok have foldet, right?
Især i forhold til W$SD og Vol$pot.
Flere kommentarer please.

edit: I forhold til AT, AJ og KQ. Er det ikke underligt, at han better ud i mig, hvis han har så god en hånd? Vil han ikke hellere have mig til at bette ud? Men så igen - han kan jo også tro, at et A er et scare card for mig.

10-08-2006 01:06 #6| 0

@Cmoir "En hånd, hvor J indgår. Men ikke et A, da han better så lavt på turn"
Jeg tvivler nu på, at han valuebetter JK/ JQ på river, jf. dit svar til Danger. Jeg tror du ser en bedre hånd end din 80-90 % af gangene og en skæg (busted draw som 8-9) i de fleste andre tilfælde.

10-08-2006 01:11 #7| 0
OP

Er det den generelle mening, at jeg laver et tyrecall på river?

Om ikke andet, hvis han har 2 par eller straight på turn, så kan vi vel godt blive enige i, at han spiller den underligt?

Jeg poster resultatet i morgen aften.

10-08-2006 07:02 #8| 0

jeg vil gætte på han sidder med 910...

Da hans call til dit raise ligner lidt en AJ eller KQ.

du får så lidt mere info da han leader med et svagt bet, der som du selv siger skal ligne at repræsentere et es, hvilket jeg tvivler på han har. Tror han har misset en draw, og det giver mig tiltro til han har 9J evt, da jeg er ret sikker på han ikke sidder med noget der er bedre.

Endnu mere info bliver givet på river da han lavet et klart størrere bet end tidligere, hvilket imo indikere han er sikker på at han er ret sikker på at sidde med den bedste hånd. Så han kunne efter min mening godt bruge 10''eren.

Så en busted draw der ender i 3 ens er hvad min "skarpe" analyse når frem til ;)

10-08-2006 15:36 #9| 0
OP

Er der flere kommentarer?

10-08-2006 16:34 #10| 0
OP

Personen viste QJ op.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar