NL100: JJ møder stort riverbet

#1| 0
Villain 2 virker som en fin NL100 reg. Villain 1 virker lidt fisket, og det ser ikke ud til, at han har hørt ordet position før, hvorfor han ofte spiller mærkelige hænder OOP. Hero har spillet sine hænder aggressivt, og kun vist stærke hænder op ved større pots.
comments til linjen i hånden og river spottet. Sætter i ham ofte på et bluff?

Seat 1: Villain 1 ($186.80 in chips)
Seat 2: gobetolof ($102.10 in chips)
Seat 3: Villain 2 ($80.80 in chips)
Seat 4: Hero ($115.60 in chips)

ANTES/BLINDS
gobetolof posts blind ($0.50), Villain 2 posts blind ($1).

Dealt to Hero: JJ

PRE-FLOP
Hero raises to $3, Villain 1 calls $3, gobetolof folds, Villain 2 calls $3.

FLOP [board cards: K,8,6 ] Pot: 10.5
Villain 2 checks, Hero bets $6.75, Villain 1 calls $6.75, Villain 2 folds.

TURN [board cards: K,8,6,5 ] Pot: 24
Hero bets $15, Villain 1 calls $15.

RIVER [board cards: K,8,6,5,6 ] Pot: 54
Hero checks, Villain 1 bets $53

Hero ?



06-12-2009 17:47 #2| 0

Kan du uddybe hvad du mener med "Lidt fisket"? Der er jo forskellige slags fisk. Der for eksempel dem der er loose/passive, og som aldrig better, uden at have en stærk hånd, og så er der de donkede fisk, som fisker efter draws, og bluffer når de misser.

Det må siges at det er ret vigtigt at få kategoriseret ham her i den en eller den anden gruppe, før vi kan afgøre om det er et kald eller fold.

Hvis det for eksempel havde været Villain 2 der havde laved det der move, så ville jeg klart have tænkt "han repper jo intet andet end en misset flush, jeg kalder", men med de hersens fisk kan det være noget mere tricky, da man ikke kan afvise at han kan have kaldt ned med 6x, eller Kx, og nu synes at den skal over spilles lidt på river.

06-12-2009 23:22 #3| 0
OP

@steelchicken

My bad. Han har genrelt bare lavet et par fejl i forhold til at overspille sine hænder lidt. Så umiddelbart ville han måske også være typen, der caller ned for loose...men derudover ingen klar definition.

08-12-2009 03:27 #4| 0
Pokernets ME vinder !

Umiddelbart tyrer jeg den.. Tonsvis af 7x og -træk der misser. Det giver ikke mening at han skal have Kx her hvis han ser på hans betsize kontra linje.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar