NL100 AK

#1| 0

Spillede denne hånd på Danske føler selv jeg spiller den super dårligt og har selv tænkt på en del andre måder jeg burde have spillet den på. Men, jeg kunne godt tænke mig at få nogle andres syn på hånden og de forskellige streets + høre hvad de gør på river.

Villain er set åbne semi bredt og vi har spillet ca 30 min derudover er han totalt ukendt for Hero.

Seat 6: Borodinov91 ( $100 USD )
Seat 4: HERO ( $109.30 USD )
Seat 3: djamthepoker ( $48 USD )
Seat 5: VILLAIN ( $100.68 USD )

djamthepoker posts small blind [$0.50 USD].
HERO posts big blind [$1 USD].**

Dealing down cards **

Dealt to HERO [ Ac Ks ]
VILLAIN raises [$3 USD]
Borodinov91 foldsdjamthepoker folds
HERO calls [$2 USD]

** Dealing Flop ** [ Kd, Tc, 4d ]

HERO checks
VILLAIN bets [$4 USD]
HERO calls [$4 USD]

** Dealing Turn **

[ 2d ]

HERO checks
VILLAIN bets [$7 USD]
HERO calls [$7 USD]

** Dealing River **
[ Qs ]

HERO checks
VILLAIN bets [$19 USD]
Hero ??

Redigeret af RoyalHuman d. 02-10-2012 10:37
02-10-2012 10:17 #2| 2

jeg 3better pre. 4handed er AK for god til bare at flatte, især mod en der åbner bredt.

raiser hans cb. på sådan en vådt board er der rigeligt at charge value fra.

som spillet tror jeg at jeg folder river.. sizingen virker ikke som KJ og hans range er bare vægtet hovedsagligt mod valuehænder.

muligvis spiller han også AdXx sådan, men tror bare frekvensen af valuehænder er langt større end bluffs

02-10-2012 10:24 #3| 0

Er der ikke fejl i HH? Sb vs bb og du check/caller floppet?
Jeg forstår ikke..

02-10-2012 10:36 #4| 0

Jeg kan godt se fejlen har obv fejlet han sidder UTG

Redigeret af RoyalHuman d. 02-10-2012 10:36
02-10-2012 10:55 #5| 0

Gætter på en reverse med fejlen i mente :-)

PREFLOP:
3bet mod en modstander der 'er set åbne semi-bredt' er nok at foretrække. Da det kun er 4vejs taler det også for 3bet. Jeg mener kun der skal flattes preflop, hvis villain er tight.

Postflop: Synes både C/R og C/C flop kan forsvares. Jeg foretrækker nok at C/R dette flop mod hans UTG-range.
Som spillet virker det som et fold på river.

02-10-2012 22:02 #6| 0

Har du andre reads end at han åbner semibredt? Hvis I har siddet ved bordet sammen ca. 30 min. så må du have set et eller andet? Evt. hvordan spiller han typisk flops - cbetter han meget - har du set ham checke flops bag? Har du lagt mærke til, hvad han er kommet til showdown med?
Hvad med de to andre - er de regs eller tight dudes, som kan influere hans opening range?

Preflop
Villain er set åbne semibredt + 4 handed er et auto 3b fra min side.

Flop
Som Acecobar, så er jeg mest på c/r vognen, da vi er forholdsvist underrepped og samtidig kan repræsentere end del draws. Desuden er der en del scarecards på turn, som han ofte vil checke bag.

Turn
Turn caller jeg nok bare, da flushen completer, og ser ikke er nogen grund til at få ham til at folde værre hænder ved at raise.

river
Det er svært at se hvad han VB'er udover noget som har os slået. Med mindre jeg har set ham bette tyndt for value, så folder jeg nok bare her.

Edit: Over mit limit, men kommenterer også for at lære :)

Redigeret af Warkittens d. 02-10-2012 22:09
03-10-2012 03:31 #7| 0

fold på river er lol, imo. når man har under reppet sin hånd så meget..

kan meget godt lide engang imellem at flatte pf. med eksempelvis AK simpelt for bare at mixe mit spil op, og har haft gode resultater med det,

ved ikke, det svært og se du har den på river, men jeg er bare for meget en donk box til at folde river når det kan ligne han prøver at skyde dig af fordi du ser så svag ud..

synes også det er vildt ikke at rr hans cbet medmindre det er for at kalde ham ned på stort set alle boards.

Redigeret af Caandyghost d. 03-10-2012 03:36
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar