NL100 AA 4-way på JT9r

#1| 0

Skal lige til at forlade bordet, men får så lige en god afskedshånd.

Alle callere er TAGish spillere.

Hvad er jeres linie fra floppet af?

Seat 6: Anderbruegge ( $128.42 USD )
Seat 1: MrClownFish ( $99.23 USD )
Seat 2: PotatoShips ( $104.50 USD )
Seat 3: RunnandoHot ( $101.50 USD )
Seat 5: HERO ( $100 USD )
Seat 4: takeitawayk ( $433.86 USD )

RunnandoHot posts small blind [$0.50 USD].
takeitawayk posts big blind [$1 USD].

** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ A A ]

HERO raises [$3.50 USD]
Anderbruegge folds
MrClownFish folds
PotatoShips calls [$3.50 USD]
RunnandoHot calls [$3 USD]
takeitawayk calls [$2.50 USD]

** Dealing Flop ** [ T, J, 9 ]

RunnandoHot checks
takeitawayk checks
HERO ?

18-01-2009 17:13 #2| 0

Tror jeg skyder lige omkring pot, og folder ellers til yderligere action. Hvis du bare får en enkelt caller og turn blanker, tror jeg, at der er god value i at b/f turn.

18-01-2009 17:44 #3| 0
18-01-2009 17:45 #4| 0

Som SS udover mit bet bliver ca 3/4 pot

18-01-2009 18:06 #5| 0
OP

Jeg synes selv problemet ligger i at alt vi får action fra er vi enten near drawing dead til eller så har vi et flip. Kunne forestille mig at villains fortsætter på dette board med JJ-99,KJs+,QTs+,J9s+,T9s,87s (BTN kan også have QQ).

Det er meget sandsynligt at en af modstanderne har ramt dette flop med ovenstående hænder. De eneste hænder vi har nogenlunde equity mod er dem vi flipper mod som sagt ovenfor, men de vil ofte blive brugt som semi-bluffs, og vi vil derfor være nødt til at folde mod disse hænder.

Jeg valgte at checke flop her for at undgå at blive skubbet af med semibluffs, og på 2-6 turn calle et bet eller skyde selv og selvfølgelig folde til raise. På turn vil de hænder der ville semi-bluffe før ofte bare calle, mens dem der har ramt hårdt vil være mere tilbøjelige til at raise (EDIT: eller selv stikke ud hvis det er en af de 2 første, men det bet caller vi som sagt. De vil nok også bette AJ, så den får vi også value fra nu, hvilket vi måske ikke ville have fået hvis vi havde stukket ud på flop).

På A turn kan jeg så ikke bestemme mig for om der er value i at raise et bet, men det er trods alt heller ikke det mest sandsynlige scenario.

Så kort sagt synes jeg at det var den bedste måde at få ærlig information ud af modstanderne og dermed lade os spille perfet mod dem.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar