Nl100 6max, AQ møder CR og all in

#1| 0

Jeg sidder med 125BB og villian dækker. Villian og jeg har tidligere spillet en hånd hvor jeg mener han spiller meget mærkeligt. Det er mit eneste "read" på ham. Denne hånd forløb som følgende:

Jeg raiser UTG 4BB med K,K og villian caller som den eneste fra BB.

Flop: Q,4,3 (pot: 8,5BB)

Villian: check
Hero: bet 6,5BB
Villian: call

Turn: A (21,5BB)

Villain: check
Hero: bet 12BB
Villian: call

River: 8

Villian: check
Hero: check

Villian viser 5,2 og vinder potten. Her er så hånden jeg er i tvivl om:

Hero better 4BB med A,Q, SB caller og villian caller fra BB.

Flop: Q,7,3 (pot: 12BB)

SB og villian: check
Hero: bet 10BB
SB fold
Villian: click raise til 20
Hero: call

Turn: 9 (pot: 52BB)

Villian: all in
Hero: ?

Hvor ofte er vi foran her taget i betragtning hvordan villian spiller i den første hånd?







03-01-2007 01:07 #2| 0

ja vi har jo identiske flops bortset fra der ligger et mere koordineret straightdraw i den første hånd. der caller han med straightdraw så ville jeg gå udfra han også caller her med straight/flushdraw.

et checkgayraise OOP er som regel stor styrke og når vi se hvordan han spiller den anden hånd er det jo klart at der er noget andet på færde her.

Jeg folder turn da hans action er så anderledes fra den første hånd.

Dog kan han også sidde med en type kombo draw noget 45 i hjerter o.l. da det er et kæmpe overbet og ikke kan se han skulle gøre det for value med mindre han ved du er en tyre caller... og han sætter dig på overpair o.l.

Men måske nok min FR erfaring der får mig til at folde... lad mestrene i SH snakke

03-01-2007 01:21 #3| 0

Hov har forresten en hånd mere med villian hvor han næsten dobler op.

Villian raiser pre flop fra UTG, jeg caller i CO og knappen reraiser hvorefter villian skubber med AKo og villian caller med KK.

03-01-2007 01:27 #4| 0

Ja ok han er er villig til at lade noget varians køre og smække godt af sted på den. Den hånd hælder så mere mod et call i den hånd du spørg om. men det er stadig et fold IMO

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar