NL100: 4 Hænder mod samme villian part 1

#1| 0

Har spillet en del mod denne villian, og jeg er kommet i tvivl om jeg spiller disse store hænder ordentligt. Er det spew, hvordan får jeg maks value etc?

Villian spiller 57/34/3.1 over 650 hænder agg: 1.9.
Steal 63%
Folder til 3b 2% (!) over 50 gange
4b stort set aldrig, kun set ham gøre det med AA.
Fold to cb 25/36/33
CB flop 89%
CR flop 19%
CR turn 16%

Hand Information
, 1 BB (6 handed).

Table Information
Seat 1: Player 1 ($130.09) Big Blind
Seat 3: Player 3 ($284.82)
Seat 5: Player 5 ($116.15)
Seat 6: Player 6 ($145.5)
Seat 8: Hero ($224.1) Dealer
Seat 10: Player 10 ($100) Small Blind

Dealt to Hero
  

Preflop (Pot: $1.5)
Player 5: FOLD
Player 6: FOLD
Hero: RAISE $3
Player 1: FOLD
Player 3: CALL $2

Flop(Pot: $6.5)
   

Player 3: CHECK
Hero: BET $5
Player 3: RAISE $10.75
Hero: RAISE $34
Player 3: CALL $23.25

Turn(Pot: $79.5)
    

Player 3: BET $37.25
Hero: CALL $37.25

River(Pot: $154)
     

Player 3: BET $149
Hero: ?



Mener selv jeg 3better for lavt på flop, da han meget sjældent folder noget som helst, når han først har penge i potten, og han viser jo ret stor styrke med sit CB, så jeg skal bare raise den stort, især når vi er dybe. Men ellers kommentarer til hele hånden. Caller I river?


Redigeret af 04uran d. 22-08-2011 15:20
22-08-2011 17:47 #3| 0

Folder næsten aldrig her

han er så dårlig og der er SÅ mange missede draws derude (og et enkelt der kom ind) + han spiller nok alle overpairs sådan der......

Har han ramt med sin suitede connecter med en 9 er det bare ærgeligt.... men havde han det hade han nok c/r river ?

Ship med god smag i munden.

22-08-2011 17:51 #4| 0
SVPE skrev:
Folder næsten aldrig her

han er så dårlig og der er SÅ mange missede draws derude (og et enkelt der kom ind) + han spiller nok alle overpairs sådan der......


Huh?

Har han ramt med sin suitede connecter med en 9 er det bare ærgeligt.... men havde han det hade han nok c/r river ?


Hvorfor skulle han dog nogensinde check/raise river med 9x - i det hele taget og med et PSB tilbage?
Redigeret af SørenSnegl d. 22-08-2011 17:52
22-08-2011 18:16 #5| 0

Umiddelbart betaler jeg river, men det er meget et feel. Det er et fint board for ham at bluffe på, da du både kan have missed dit flush draw eller er nødt til at folde mange af dine made hænder - måske pånær top settet. Umiddelbart forventer jeg selvfølgelig han viser 9eren op en god del gange, men grundet det missede FD derude og hans donkede tendenser ellers ville jeg ikke kunne folde.

22-08-2011 19:27 #6| 0

River er et call imo. En del busted fd's, sets og 2 par combos han sagtens kan tage samme linje med.

22-08-2011 20:53 #7| 0
SørenSnegl skrev:
SVPE skrev:
Folder næsten aldrig her

han er så dårlig og der er SÅ mange missede draws derude (og et enkelt der kom ind) + han spiller nok alle overpairs sådan der......


Huh?

huh hvad ? djurhuus90 skriver noget af det samme og jeg er i tvivl om hvad du huher over ??


Har han ramt med sin suitede connecter med en 9 er det bare ærgeligt.... men havde han det hade han nok c/r river ?


Hvorfor skulle han dog nogensinde check/raise river med 9x - i det hele taget og med et PSB tilbage?


Han er en fisk..... Fisk tankegang i spottet: (jeg er selv en fisk så jeg ved hvad jeg snakker om) " jeg fik ham til at betale turn, så han har noget......men jeg har nødderne så istedet for at skyde ham af med et udstik... får han chancen for at bette så jeg kan få pengene ind med mit snedige c/r"

Når han istedet better STORT lige ind i os, tror jeg mere på et bluff /semi weak hånd ala overpair der vil have os til at folde .....

Men jeg har da muligvis overtænkt spottet. Hvad er i øvrigt PSB ?
Redigeret af SVPE d. 22-08-2011 20:54
22-08-2011 21:10 #8| 0

Pot sized bet.

Spørger du mig ser du sjældent så tricky moves fra fisk, så forstår godt hvorfor Søren huh'er over at du vil have ham til at C/R river med nuts. Tror han spiller nuts som han ville spille sit missed FD her i den forstand at han leader river, men nuts ser jeg oftere at han better mindre for ikke at skræmme gode hænder væk - hvilket gør størrelsen endnu mere til et bluff. Men han better sgu nok lige meget hvad.

22-08-2011 21:23 #9| 0

OK , har nok overtænkt riverspottet så ...fair nok....men det er så ikke det sneglen huher over ;-)

SVPE skrev:
Folder næsten aldrig her

han er så dårlig og der er SÅ mange missede draws derude (og et enkelt der kom ind) + han spiller nok alle overpairs sådan der......


Huh?

22-08-2011 21:29 #10| 0

Der er jeg nok rimelig enig som jeg også skriver. :-)

23-08-2011 02:29 #11| 0

Er jeg den eneste der tænker stakit på floppet også bare ind med pisset, mod en fisk som ham her? Der kan falde rimelig mange scarecards, og han kan kalde reeeeet bredt. Og har han så nuts har vi alligevel 35%.

Redigeret af AubreyGraham d. 23-08-2011 02:33
23-08-2011 17:34 #12| 0

Ville også umiddelbart re-raise lidt større på floppet.
Kalder nok også river hvis jeg ikke har noget specifikt read på spilleren.

Umiddelbart kan jeg ikke se så mange draws der misser, som han pludselig ville bluffe
så stort på river. (Men han er jo fisk og de spiller jo lidt alternativt:-) )
Tror tit han vil 4-bette flop med hænder som KQs, AKs, AQs, J9s, J8s.

De draws der er tilbage som har misset er KQ, (AK, AQ) og dårlige flushdraws og tror
mange spillere ville checke dem efter på turn i stedet for så lille et bet som han laver.

Men uden bedre read ville jeg også kalde river

24-08-2011 14:43 #13| 0
OP
AubreyGraham skrev:
Er jeg den eneste der tænker stakit på floppet også bare ind med pisset, mod en fisk som ham her? Der kan falde rimelig mange scarecards, og han kan kalde reeeeet bredt. Og har han så nuts har vi alligevel 35%.


Vi er jo ret dybe, så er det ikke lige overkill at 3bette AI fra $10,75 til +200?

Jeg endte med at kalde ham med en dårlig smag i munden, og han viste da også Q9 op. Men jeg må godt nok sige, at dette er den sygeste villian, jeg nogensinde har spillet imod!
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar