NL 600 HU

#1| 0

Har lige sat mig på et 3/6 bord HU imod en regular. Sat mig med 500 imod villians fulde buy-in.

Spillet omkring 10 hænder inden denne her opstår. Har ikke været noget at snakke om i de foregående. Dog ved jeg fra tidligere spillet matcher villian er i stand til at lave moves.

På knappen vågner jeg op med Q Q og raiser standard til 18.

Floppet slår 10 9 4 rainbow (36$)

Villian C/C mit con. bet på 30

Turn slår en 6 (96$)

Den går c/c på turn

River slår endnu en 6 og villian byder 72 ud i potten på 96.

Jeg vælger at reraise til 211$. Altså sidder med 240ish bag mig efter dette rr.

Nu opstår problemet så. Villian vælger at sætte mig AI. Instant vel og mærke

What to do??

Mine tanker omkring hånden er at jeg har unrep. min hånd ret kraftigt så villian kan ikke sætte mig på noget helt vildt.

Vælger i at folde og respektere hans AI eller ??

På forhånd tak

Må meget gerne kommentere til resten af den linie jeg vælger i hånden. Specielt turn og river selvfølgelig

18-05-2008 01:43 #2| 0

Betalt.

18-05-2008 01:48 #3| 0

Hvad er dine tanker bag dit raise på river?

Hvis det ikke er for at snappe et shove, mener jeg at du bør flatcalle. Især med din beskrivelse af villain: "...villain er i stand til at lave moves."

Har du en fornemmelse for, hvordan villain spiller draws som f.eks 87 på floppet. C/c'er han eller har han tendens til at c/r?

Hvordan spiller han PP preflop? Flatcaller han oftest, eller 3-bet?

Du er vel egentlig kun slået af hus eller 87, så din beslutning bør tage udgangspunkt i de ovenstående spørgsmål.

Readless kalder jeg og forventer at se en god 10'er, eller evnt. 10-9.

Edit: Stavebøffer

18-05-2008 01:56 #5| 0

Instabetalt

18-05-2008 01:56 #4| 0

Problemet er at de gange jeg spiller ham har han mixet sit spil op meget. Han spiller samme hånd på mange forskellige måder.

Villain er forresten kaintd77 på Fulltilt hvis det kan få nogen der kender ham til at kunne komme med et svar på ovenstående hånd.

18-05-2008 02:11 #6| 0

Med måden du spiller hånden på - instabetalt. Jeg synes at et riverraise med et fold med den stack = katastrofalt.

Den bliver nemmere at spille hvis du better turn, tror jeg.

18-05-2008 02:25 #7| 0

Jeg bliver ved med at være overrasket, hvor mange spillere vi har som mener de er gode til poker (ikke sagt du ikke er det), men egentlig slet ikke har nogle planer for deres hænder - jeg har aftalt med mig selv hvis jeg laver det reraise, om jeg kalder et skub eller drysser alt efter villain.

Umiddelbart er den betalt herfra, dog ved kan jeg ikke se hvad villain skulle skubbe som vi slår, JT kan jeg ikke se hvor en reg skulle have lyst til at skubbe med, fremfor bare at kalde....


ps: spiller jeg ikke hånden som dig overhovedet. Og lader aldrig turn gå c/c

18-05-2008 07:16 #8| 0

Har aldrig set en post, så spot on som sayallin´s.

FORFÆRDELIGT raise, uanset om du har en plan eller ej. Men som spillet, er den stadig betalt.

18-05-2008 07:23 #9| 0

Snapfold, og det er ikke close.

18-05-2008 07:56 #10| 0

Har spillet en del med ham på det seneste, og jeg vil mene at den godt kan kaldes, ligner et af hans bluff på river. Men den er close.

18-05-2008 07:59 #11| 0

Langt over mit level, men jeg INSTA betaler any time. Du er ofte foran mod ukendt villain.ingen grund til at trække nosserne i skrævet.

18-05-2008 08:07 #12| 0

"Caller og forventer at se en god tier???" Han har lige præcis ALDRIG nogensinde AT-QT her.

Skyd turn.

Betal hans riverbet. Som spillet fold. Kan ikke rigtig se at han pusher noget for value som vi slår. Tx betaler bare vores riverraise.

Hvis han INSTA bluffskubber når du lige har raiset 50% af din stack, selv om din linje ser lidt alternativ ud, jamen så tillykke til ham.

18-05-2008 10:41 #13| 0

Vi skyder turn revurdere situationen er den overordnede konklusion.

Hvis den går c/c på turn skal den bare kaldes på river, da intet vi har slået rrr AI med den givne action.

18-05-2008 12:37 #14| 0

Skal lige siges at jeg endte med at betale.

Han shippede puljen med et running FH med lækre 6 4 på hånden.

Egentlig ligegyldigt da der er en del andre holdings der rrr AI der har mig slået. Lavede et åndsvagt play da jeg ikke byd turn og raisede river og kom til at betale for det

Vel meget fair:)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar