NL 600 FR - KK bluff

#1| 0

Jeg sidder i cutoff og får KK, alle folder til gutten lige før mig som caller. Jeg raiser til 26$, SB caller og limper folder.

Villain er regular. vi har kun før spillet en hånd mod hinanden hvor han caller mig ned med AQ mod min AK OOP på A2399

2 way pot 64$ i puljen.
FLOP:

AJ4

han checker fra SB jeg stikker 48$ ud og han gayraiser til 96$ efter at have tænkt en 6-8 sekunder.

er det altid insta muck her. eller kan man gå ud og være fancy og lige raise til 300 for at må ham til at mucke sin Ax eller AQ?

01-01-2007 15:46 #2| 0

Nej, det kan da sgu ikke uden reads. Desuden kan han sagtens have en langt stærkere hånd end Ax, han gayraiser altså oop på ultratørt board.

01-01-2007 15:47 #3| 0

Hvis jeg endelig skal være fancy (hvad kræver gode reads) floater jeg altså. Jeg har ingen hænder jeg 3better stærkt på det der board, men det er selvfølgelig noget med dine b patterns at gøre.

01-01-2007 16:10 #4| 0

Jeg foldede også... der var bare et eller andet der sagde mig at han havde sådan AQ, AT, Ax der lige skulle se om jeg havde ramt floppet... men bordet er så tørt og mit read er at han har lidt calling tendencies så det ville jo være hjernedødt så. Men den indre tyr har jo lyst til lige at få den anden ud af hånden. han caller også rigtig mange raises preflop af en eller anden grund både i position og meget OOP hvilket siger han måske ku have en svag hånd.

Hvad gør du her kalash med AK, AQ?

01-01-2007 16:35 #5| 0

Caller og ser turn an. Som sagt gør jeg det med *alle* hænder jeg ønsker at fortsætte spille videre med - i hvert fald med de har stacksizes.

01-01-2007 16:45 #6| 0

ja samme her.. tænkte på hvad du så gør hvis villain skyder et 2/3 pot bet afsted.. caller du ned?

01-01-2007 16:53 #7| 0

Stacks?

Siden din post har du added:
"han caller også rigtig mange raises preflop af en eller anden grund både i position og meget OO"

Hvis det er tilfælde kan jeg sagtens tage en af her, og se turn an.

01-01-2007 18:59 #8| 0

effektive stacks er 600 da jeg lige har sat mig.

ja hilb det er også ldit det jeg tænker herefter. men han har bare callet flop de sidste 9 gange jeg har set ham på flop, så ved ikke hvad det clickraise betyder. har svært ved at se ham gøre det med noget jeg slår så det er mere et spørgsmål om jeg kan få ham af hånden tænker jeg.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar