NL 200: KK på semi-koordineret flop

#1| 0

NL200 6 max på Ladden.

effective stacks 155$

Ukendt villain limper UTG.

Hero sidder på btn med K K og raiser til 10$.

Villain call.

Flop 8 9 6 - pot 23$

Villain: INSTA checker.

Hero: Ja der skal vel bettes, men hvor meget, og vigtigst: hvad er linjen derfra, da villain iflg standard timing tells aldrig folder efter et insta-check.

29-01-2009 23:27 #2| 0
OP

Giver jer lige en action mere, da der nok ikke er nogen der overvejer ikke at bette:

Hero bet 16$

Villain raise 42$ total.

Hvis hero caller er potten 107$ og stacks det samme.

Hero? Skriger det monster, eller jammer vi? Eller bør vi flatte for at lade 9 X lave fejl på turn?

29-01-2009 23:56 #3| 0

Jeg skyder nok 18 på flop og folder nu til raise readless. Floppet rammer meget godt en utg limp/call range og vi kommer sjældent godt ind, hvis vi 3better flop.

Jeg er heller ikk vild med at kalde, da vi står i en svær situation, når villian 9/10 jammer turn. Beslutningen skal tages på flop.

30-01-2009 00:35 #4| 0
OP

@coolkjaer

Hvis intentionen er B/F, hvorfor så bette? Derved laver vi jo nærmest hånden om til et bluff.

Med sit insta-check gør villain det klart at han ikke har tænkt sig at folde, så han raiser jo nok pænt ofte hvis vi stikker ud. Jeg tror faktisk at min første omtågede idé med tråden var at høre om det giver mening at køre pot-control allerede på flop ved ikke at c-bette når villain insta-checker.

Men jeg er tydeligvis for træt til at tænke i aften, har smidt 3 buy in væk, hvilket er ret meget for en nit som jeg. Hvorfor kunne de ikke have sendt en god film i TV, så jeg ikke følte mig forpligtet til at lave rake race point :-(

30-01-2009 00:38 #5| 0

Hvis villain er ukendt skader det vel ikke at give ham credit for et monster med hans utg limp/call og flop c/r?

30-01-2009 00:45 #6| 0

Hvis du forventer at villain CRer floppet ofte her og du har planer om at folde til et CR synes jeg du har et nemt tjek bag og VBe turn+river. Eller kald de fleste turns og reevaluer river hvis han skyder turn.


30-01-2009 02:45 #7| 0

Hvis du folder her, så skal jeg love for jeg check-raiser mange holdings her som villain.

T9 T8 97 87 67 65 TT JJ QQ og en masse andet skrammel du er foran.

Pointen er. Det er read-baseret, og du kommer ikke med nogen stats, kun at du ved han ikke folder. Og det er jo ikke nødvendigvis dårligt. Du har jo en fin handske.

Readless stacker jeg instant af her. Det er jo desuden "kun" 77 BB's. Jeg re-re-hejser altså resten. Men mit image er sikkert også meget løsere end dit.

MVH Skod

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar