NL 1.10 turbo rebuy 40k G på Pokerstars

#1| 0

Gælder der nogle særlige principper her? Folk rebuyer konstant, så chipcount og avg. stack skubbes konstant up. Sidden folk skubber konstant kan det så betale sig at spille til den lidt løsere side og bare lave rebuy, indtil vinder en stor pot?

Jeg gik selv fra 3k til 22k i løbet af 5 minutter i en 6-vejs med AA, men var kortdød en hel time og kunne ingenting gøre mod det løse spil.

Andre som skulle have et par tips her?

10-07-2014 11:15 #2| 0

lad være med at tænke på den som en 1$ rebuy, eftersom det er en 3x turbo, så skal man nok afsætte en del mere til den end normalt og ja hvis 22k er jo ingenting, average stack er vel tæt på 100k efter pausen..

10-07-2014 16:52 #3| 1

Avr stack er cirka 70k efter pausen.

Jeg spiller den helt ligesom alle andre tours i starten. Okay måske caller jeg to shoves i første hånd med AK, men derudover ikke meget anderledes.

Jeg har kigget lidt på hvad profferne gør i netop den turnering. Og de er ret aktive, når blinds begynder at være så et double rebuy kun er 15 bbs. Synes bestemt også at du skal være aktiv når blinds er endnu højere (stadig før pausen), i forsøg på at skabe en stack. Altså hvis du sidder med 40k og blinds er 800/1600. Folk der lige har lavet rebuy har altså kun 3 bbs. De kan skubbe med alt. Og med antes er det fint at komme ind med QJ agtige hænder. Men pas self på de større stacks.

Jeg tror at man bør lade være med at lave rebuys, når double rebuy giver færre end 10 bbs. Ikke at jeg selv gør det.

Har en enkelt gang fået en 5. plads i den til 4.2k. Det luner godt, men den er også dyr, hvis man spiller den hver dag i en måned, og ikke rigtig casher.

Efter første/andet level efter pausen er det push/fold for 90% af feltet. Og hvis du er bigstack, skal det gerne være det samme for dig. Lad være med at gå efer min-cash. Det har ingen værdi overhovedet. Du kan ikke tjene på den turnering via min-cashes. Led efter steder at shove. Du skal være heldig i mange all ins for at komme på FT i den turnering. Og for at være det, skal du også til midten. Passivt spil efter pausen er ikke profitabelt.

10-07-2014 17:51 #4| 0

Spillede denne turnering nogle gange i maj-måned, dog ikke med de store cashes. IMO er den bedste strategi at prøve og bygge sin stack i løbet af de første 30-40 min, da det ellers bare vil være coinflip på coinflip. Hvis du får bygget din stack skal du stadig til midten meget tit for at tage fordel af shorties weak shoves.
For at cashe stor i denne turnering skal man helt sikkert have masser af skrub :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar