nl 1000

#1| 0

Hero 2100
villain 1800

hero 5s 3s

villain raise 30
hero reraise 110
villain call

flop 5c qs 8c

hero bet 180
villain raise 422
hero call

turn 3d

villain bet 1200

hero????

Vi har spillet heads up i ca 20 min. Kan jeg nogensinde calle her??

14-08-2007 05:53 #2| 0

come on - hvis du vil have respons så sæt dog hånden ordentligt op, skriv om dynamik, reads osv...

14-08-2007 05:53 #3| 0

Jeg ryger all-in, og håber på, at han ikke sidder med Q8.

14-08-2007 06:16 #4| 0

Hvis du caller floppet, hvad forventer du så at ramme?
Du caller vel ikke for at ramme en af de sidste to 5'ere?

Vil næsten mene, at når du nu caller floppet, rammer et mere af dine kort, der ikker er klør, må du gå ghele vejen.

Men mener helt klart din beslutning ligger i flop-callet.

14-08-2007 06:40 #5| 0

Hvorfor er det lige at du kalder floppet hvis du vil folde når du rammer ?

14-08-2007 06:45 #6| 0

Selvom at kommentaren: "Hvorfor er det lige at du kalder floppet hvis du vil folde når du rammer ?" er bedre her end i så mange andre analysetråde, er det imho stadig en lorte kommentar som udgangspunkt!

Vi revurderer ALTID action efter et call!! Flopper man trips med 45 kan den godt foldes, og så fremdeles.
Kunne jo f.eks. være at OP havde regnet med et std 75% potbet, men i stedet fik at fuldt pot bet i hovedet og nu blev i tvivl.
Kunne også være OP troede modstanderen var ude i skum, og derfor floatede floppet - hvem ved....

Uden andet i hånden er det dog et easy skub/call hvis action bare har været nogenlunde almindelig for en HU match...

Men det gider OP åbenbart ikke fortælle om, hvorfor analyserne bliver derefter...

14-08-2007 07:28 #7| 0

Store stakke taler for man skal være mere konservativ med hvad spiller for alle pengene med.

Heads up taler for man kan spille for alle pengene med mindre stærke hænder.

Der er masser af træk muligheder af hænder din modstander kan side. T9s ser jeg tit folk reraise med preflop i heads up. Jeg vil spille for alle mine penge her. Mest sandsynligt tror jeg han er på på træk eller overpar og er villig til at spille om alle sine skillinger.

Og ja, hvad håber du på kommer til at ske i hånden når du kalder hans flop raise? Der havde jeg nok foldet.

Og så er det svært på din hand history at se hvem der har position på hvem i hånden. Hvilket også altid er faktor at vurderer på de forskellige street spil.

Mange spillere vil ikke kunne lide dit preflop call. Men med så dybe stacks, så kan jeg godt lide det. Du kan jo tit og ofte vinde en rigtig god skilling, når du rammer straight, flush, 3 ens eller 2 par.

All in på turn.

14-08-2007 09:00 #8| 0

Mener du: "Kan jeg nogensinde folde her?" ?

Jeg slipper bestemt ikke fra den uden super read.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar