NL 100 - TPTK + FD

#1| 0

Jeg har ikke HH, så den kommer lige fra hukommelsen.

Villian: Jeg har ikke været involveret i nogle store pots med ham. Han virker TAG og fornuftig.

Jeg har spillet TAG.

Spillet er NL100. Jeg har 120 og villian dækker.

Hero får tildelt A K og raiser til 4 utg

Villian kalder på knappen.

Flop: A 10 8 pot: 9.5

Hero bets 8
Villian call 8

Turn: 5 pot: 25.5

Hero checks (i håb om at CR)
Villian bet 15
Hero ?

Hvad skal der raises til ? og er det forkert at sigte efter CR på turn?

26-02-2007 22:49 #2| 0

Nej det er fint. Jeg siger 50-55. Call et push.

26-02-2007 22:51 #3| 0

Ja så er det vel nu du skal raise ham, da det var dit ønske :-)

Men jeg tror nu jeg leader turn her 10/10, da jeg ikke er vild med at give et frit kort her hvor jeg tror vi er størst.

Sidder han med set/2par så er jeg overbevist om at han raiser vores flop-bet, da du selv siger han er TAG

Så lead turn, men da du vælger at checke her så raise den op til 45-50 og call et push.....

Som du spiller den, jeg går ud fra du raiser ham på turn nu, så kommer du ikke væk fra hånden.

Mvh Slot

26-02-2007 23:34 #4| 0

Jeg har svært ved at se formålet med et turn cr her. Prøver du at semibluffe AT/T8 ud eller raiser du for value? Hvis han har floppet et set vil du gerne holde lidt kontrol med potten og undgå at spille dig selv af hånden eller komme ind på turn for 100 bbs med under 20% equity. Jeg check/caller turn her.

26-02-2007 23:47 #5| 0

At check raise i det her spot virker bare dumt. Vi er fint inde, men at spille en voldsomt stor pot med en potentiel 20% equity som LOD siger, er ikke god poker. Vi er foran i langt de største tilfælde, og mit eget play er typisk at bette turn for en halv pots penge, men check call er slet ikke skidt heller. Det er ikke spottet til at spille en voldsomt stor pot.

27-02-2007 17:41 #6| 0
OP

Tak for kommentarerne :)

Kan godt se CR er helt ude i skoven, og jeg får vel ingen action fra hænder jeg slår.

@lod

hvad menes der med 20% equity ?

Jeg raiser i øvrigt turn til 45 og villian kalder.

River slår Q

og jeg pusher i panik resten af stakken til midten.

Villian kalder og viser 88.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar