NL 100 6max 2 par på vådt flop

#1| 0

Vi spiller 100BB dybe på Unibet uden hjælpeværktøjer.

Foldet til hero på knappen, der raiser til 2,5 med Q9. Begge blinds kalder.

Flop QJ9. Blinds tjekker, hero better 4,75.

Sb folder.

BB cr til 13,5.

Hero?


Kaj

29-03-2015 18:14 #2| 0

call og evaluer turn


btw hvad siger folk til at checke floppet bag

Redigeret af krizju d. 29-03-2015 18:15
29-03-2015 18:39 #3| 1

Call og evaluer turn er imo helt klart bedste option. Jeg synes ikke din hånd er god nok til at komme ind og fold er heller ikke rigtigt en option, det virker lidt for exploitable synes jeg.

mht. at checke floppet bag tænker jeg at det næsten må være den dårligste option vi har, der er nærmest kun dårlige turn kort for os og vi har en rigtig god hånd der skriger efter et protectionbet.

29-03-2015 18:43 #4| 0
Bubbi67 skrev:Call og evaluer turn er imo helt klart bedste option. Jeg synes ikke din hånd er god nok til at komme ind og fold er heller ikke rigtigt en option, det virker lidt for exploitable synes jeg.

mht. at checke floppet bag tænker jeg at det næsten må være den dårligste option vi har, der er nærmest kun dårlige turn kort for os og vi har en rigtig god hånd der skriger efter et protectionbet.


2-7 non , 9 og Q er da gode kort, så at skrive at "der er nærmest kun dårlige turn kort", er da vist at strække den lidt.

29-03-2015 18:52 #5| 0

Enig med de andre. Call og se turn an som default. Afhængig af villains c/r frekvenser og generelle aggressivitet caller vi igen på ikke farlige turn kort som ikke completer flush og oplagte straight draws.

29-03-2015 19:02 #6| 0
SørenSnegl skrev: 2-7 non , 9 og Q er da gode kort, så at skrive at "der er nærmest kun dårlige turn kort", er da vist at strække den lidt.

Medgiver at jeg måske overdriver lidt i situationen. Rettelse: Der er en del dårlige turn kort og vores hånd kunne godt bruge et protectionbet. Samtidig giver et bet her os mulighed for at checke bag turn og dermed se mange runouts gratis.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar