NFL playoffs 16-01-2011

#1| 0

Der er vel ikke helt vildt meget grund til at lave den helt store analyse, det bliver 2 hjemmesejr, og 2 overlegne hjemmesejre

hvad handicap er folk til...

regner med at spille bears -9.5 og pats -6.5/-9.5 ved ikke helt endnu (kan sagtens se pats vinde væsentligt større)

16-01-2011 04:54 #2| 0

Tror faktisk ikke at Patriots vinder overlegent. Er sikker på at Jets/Rex Ryan har lært en del af det møde tidligere på sæsonen hvor de fik tæsk. Desuden spillede deres defense virkelig godt mod et (godt nok skadesplaget) Colts-hold, hvor bla. Revis lignede sidste sæsons Revis, og fik lukket Reggie Wayne totalt ned. Deres offense var så til gengæld ikke særlig godt mod Colts, men tror at Mark Sanchez vil spille en god kamp i morgen, hvorfor? Dont know, just a feeling, svært at have gode argumenter, da han ikke har været videre god på det seneste.

Vinder Jets? Narh, jeg tror det egentlig ikke. Men jeg tror den bliver rimelig tæt :-) dog enig i at Bears vinder stort, har spillet dem til +10 points sejr.

16-01-2011 05:03 #4| 0

Er enig i to komfortable hjemmesejre.. Har bare lavet en kombi med to overspil. Over 42,5 i Chicago Bears - Seattle Seahawks og over 44,5 i New England Patriots - New York Jets. Den giver odds 3,65 på Bet24.

Måske finder jeg på et bet eller to mere senere..

16-01-2011 05:03 #3| 0

Synes slet ikke Jets imponerede mod colts, de spiller ikke en særlig god kamp, og det var mere colts der smed sejren end Jets der vandt over colts i mine øjne.

16-01-2011 05:20 #5| 0

synes over/under er svær i bears kampen...

16-01-2011 09:05 #6| 0

Seahawks ridder videre på bølgen!

Hawks ml 4,75

16-01-2011 09:13 #7| 0

Jeg er overbevist om at Seahawks giver Bears kamp til stregen. Seahawks viste mod Saints, at de både kan flytte bolden langs jorden og i luften. Deres forsvar er ikke topklasse, men det kan man vel heller ikke sige om Bears' angreb?

Matt Hasselbeck er måske en ældre herre, men til gengæld også en mand der ved hvad det handler om. Han er en vinder og hans erfaring alene kan gøre meget for Seahawks i denne kamp.

Tag derudover det faktum, at Seahawks vandt da de to hold mødtes tidligere på sæsonen. Den kamp blev også spillet i Chicago, hvor Seahawks sackede Cutler 6 gange.
Meget er sket siden, men det burde fortælle at Seahawks står okay overfor det Bears kan.

Sidst mener jeg at det er en fordel for Seahawks, at de spillede for en uge siden. Bears skal formentlig lige have slået rusten af, mens Seahawks kommer flyvende ind til kampen med en enorm tro på egne evner (de har trods alt lige sat sidste års Super Bowl vindere til vægs).

Lad os heller ikke glemme at Bears tabte deres sidste kamp, hvilket sjældent er godt for selvtilliden - om det var så en ligegyldig kamp eller ej.

Det afgørende her bliver at Bears i længere tid har været væk fra kampe, hvor de vidste de skulle vinde. Seahawks har kæmpet mod oddsene de sidste to uger.

Så ser man kampen med seriøse øjne, så er det meget svært at få øje på nogen som helst form for værdi på Bears - og da slet ikke i så højt et handicap, når Bears i den grad er bygget op om deres evner i defensiven.

Men GL med jeres spil.

16-01-2011 10:40 #8| 0

Siw2... prøv at tænke dig lidt om... Hvilken betydning tror du Revis har for Pats - Jets kampen? Enig han var god mod Colts, men....

Hvilken stjerne WR, som Pats ikke kan undvære, er det lige at Revis skal dække op? Pats går suverænt mest dybt til deres Gronkowski og Hernandez, og dem kommer Revis ikke til at dække op.

Dvs, det kan være at Revis tager Wes Welker ud af kampen. Big deal, Pats er så dybe på receiver (Tate, Branch, Edelman) at det ikke betyder noget.

I det hele taget matcher Pats super godt op med Jets, de er bedre på begger sider af bolden + de har hjemmebanefordel. Det eneste der taler for Jets er at det er divisionsopgør, og at de tabte 45-3 sidste gang. Mht Mark Sanchez så mangler han stadigvæk at spille en god playoffkamp - Jets vinder ikke i playoffs pga ham, men på trods af ham.

Dette kombineret med at Jets var psykopat-heldige i 5-6 kampe i reg. season gør at jeg tror at Pats cover - easily endda.

16-01-2011 12:06 #9| 0

Alonso 435% spot on. Jeg mener også værdien ligger i Haws.

Ja, de er underdogs, men jeg forestiller mig også en meget tæt kamp.

16-01-2011 12:26 #10| 0
ROI: 100.41% (268)

Jeg er også 100% med Alonso! Hawks sejr 1-7 point = 6,5 - det er fandme value imo! Jovist er Bears favorit men altså.... deres offense er bare ik godt og Hawks er flyvende nu! Ved godt de var hjemme mod Saints men tror på at det er der value skal findes.

Tror det bliver en lavt scorende kamp ud over det.

Pats smadre Jets der er det mest overvurderede hold imo! Det bliver storts, 35-40 stk vs. 10-20 stk. Så Pats med handi og over i den kamp.

// KD

16-01-2011 12:56 #11| 0

Ej men mennesker, jeg ved der skal være plads til alle - men jeres views er godt nok fejlagtige...i sammenligner ting der slet ikke er de samme. Bears har ikke haft deres bedste år, ja de tabte til seahawks med 48 skadede spillere i week 6, det var bare et andet bears hold med alle deres injuries.

Lad os se på bears nu, jeg er stadig enig i at de ikke har spillet som de kan alle kampe, men siden uge 8 har Bears vundet SAMTLIGE kampe undtagen mod de 2 bedste hold i NFL - den ene af disse 2 kampe var endda ligegyldig for dem, og alligevel går de ud og holder packers til 10p. De får godt nok tæsk af pats, men det har de fleste ligesom fået.

Jeg kan godt se at seahawks sidste uge slog saints, at saints defense så var på high school niveau i den kamp er noget andet, men seahawks kan never ever lave mere end 14-17pts mod bears. Det er muligt at de med +10.5p måske kan hive en kanin op af hatten, og jeg var jo en af fortalerne for at bette dem sidste uge, men synes simpelthen der er for mange matchups imod dem i denne kamp.

16-01-2011 13:03 #12| 0
ROI: 100.41% (268)

iiiihhhhhhhhhhhhh saysaysayaaaaallliinnnnnnnnn! Du gør mig usiker! Hvor er Grethe og alle de andres views?

16-01-2011 14:06 #13| 0
ROI: 104.96% (232)

NFL forsætter med overraskelserne.
Der har været mange af dem i år, play-off er ingen undtagelse. I play-off kan alt ske, og jeg har endelig fundet mit helt eget favorit hold, efter jeg har været klubløs de sidste par år, fordi jeg ikke har fulgt så meget med. Valget er faldt på Packers, fordi de er det eneste aktie ejet hold og kan godt lide tanken om at en lille by har sit eget hold ;)

Saints @ Seahawks - Underdogen vandt.
Jets @ Colts - Underdogen vandt.

Ravens @ Chiefs - Favoriten vandt.
Packers @ Eagles - Underdogen vandt.

Ravens @ Steelers - Favoriten vandt.
Packers @ Falcons - Underdogen vandt.

Dog ren statistik, men der er gode odds på underdogsene idag.

16-01-2011 14:21 #14| 0
ROI: 292.5% (2)

Uhh, god betting dag i går! Manglede bare lige under i Steelers, så havde den været fuldendt! :)

To nye playoff kampe venter, begge med markante favoritter.

Jeg er ganske enig med sayallin - Bears er en klasse bedre end Hawks. Thats it.

Mod Saints fik Seahawks vist, at de kan flytte bolden på både kast og løb
Jep, men Saints forsvar spillede jo også dybt elendigt. I dag står Seahawks på Soldier Field mod et HELT andet defence.
Urlacher, Briggs og ikke mindst Julius Peppers kommer til at gøre det onde ved Seahawks.
Hasselbeck kommer i jorden og Lynch får ikke mange yards.

Jeg synes, Alonso er off, med et par pointer:
- At Bears har siddet over i en uge, betyder ikke at de er rustne. Tværtimod har mange af de ældre spillere på Chicago's #D været ude og sige, at restitutionstiden kommer dem til gode, da de havde flere småskader.
- Det er komplet ligegyldigt, at Bears taber den sidste kamp i regular... Altså Cardinals tabte de sidste 3 i regular, da de var i bowlen sidst. Fokus skulle i stedet være på, at Seahawks er i playoff med 7-9 og reelt kun har spillet godt i 1-2 kampe denne sæson. End ikke mod Rams imponerede de.
- Bears har vist stabilitet og kun tabt til to af de bedste hold i NFL at the moment, vel at mærke hvor Packers var pressede.

Det store spørgsmåls tegn for mig er, hvordan matchup'et mellem Cutler/Forte og Hawks #D forløber. Cutler skal have bedre beskyttelse end sidst de mødtes.

Når vi snakker værdi, er den lidt tricky.
Det ligner en lowscore, lidt afhængig af, hvordan Hawks forsvar får lagt pres på Cutler. Jeg tror ikke, Hawks scorer over 14p.

Jeg har selv spillet Bears -2,5 til 1,49 (lige efter Saints-kampen) - giga value imo!
samt Pats -2.5 til 1,41 til en ordentlig spand units :)

Sjældent har jeg holdt så meget med Pats!

EDIT: 6,5 på Hawks-sejr med 1-7p er egentlig okay værdi i et slutspil hvor ALT kan ske.. 15% vinderchance har Hawks vel.

16-01-2011 15:03 #15| 0

Diskussionen om hvorvidt det er en fordel at sidde over er der hvert år, og jeg synes der er noget sandt i begge disse udsagn:
- Bears skal formentlig lige have slået rusten af, mens Seahawks kommer flyvende ind til kampen(...)
- At Bears har siddet over i en uge, betyder ikke at de er rustne. Tværtimod har mange af de ældre spillere på Chicago's #D været ude og sige, at restitutionstiden kommer dem til gode, da de havde flere småskader.

Ja, Seahawks vil formegentlig være skarpere fra start, men Bears' forholdsvis gamle hold har fået restitueret, og som kampen skrider frem vil de virkelig kunne drage nytte af dette.

At Seahawks scorer kampens første point virker altså rimelig sandsynligt. Coinflip kommer selvfølgelig til at have en betydning, men at Seahawks scorer først synes jeg helt klar der er mere end 33% chance for. Eller hvad siger folk? Jeg har lige kigget lidt hurtigt rundt og fundet følgende bets. Jo højere på listen, jo større interesse:
Første hold til at score: Seahawks, 2,95 @ Betsafe
Første hold til at score 10 point: Seahawks, 3,20 @ Betsafe
1st 1/4 spread: Seahawks +3, 1,91 @ bwin
Halftime/Fulltime (excl. overtime): Seahawks/Bears, 5,35 @ bwin

EDIT: @MrNoller - sådan kan man ikke stille det op. Eneste kæmpe overraskelse i år er vel Seahawks over Saints. Resten af kampene har jo nærmest været coinflips (max 2,20 på underdoggen), så at sige altid bare spil på underdog i playoffs uden at kigge på odds er helt skidt :)

16-01-2011 15:54 #16| 0

Efter en super NFL aften i går med to rigtig fede kampe og fin profit på mine picks, så får i her mine NFL picks til i aften:

CHI BEARS - SEA SEAHAWKS
SEA Seahawks +10 til odds 1.90
Marshawn Lynch (SEA Seahawks) over 56.5 rush yards til odds 2.20
Matt Hasselbeck (SEA Seahawks) over 19.5 pass completions til odds 1.76
Jay Cutler (CHI Bears) over 18.5 pass completions til odds 1.80

NE PATRIOTS - NY JETS
NE Patriots -9 til odds 1.90
Tom Brady (NE Patriots) over 259.5 pass yards til odds 1.76
Mark Sanchez (NY Jets) under 222.5 pass yards til odds 1.80
Wes Welker (NE Patriots) over 6 receptions til odds 1.76
Over 44 points til odds 1.90

Herudover spiller jeg følgende to picks, som begge er hentet fra spilmedprofit.dk. De ramte 2 ud af 3 picks i går og havde været 3 af 3 hvis Ravens ikke havde fået gummiben:

SEA Seahawks over 16.5 points til odds 1,83
CHI Bears - SEA Seahawks - over 5 sacks i kampen til odds 1,80

16-01-2011 16:10 #17| 0

Hvor er alt dette spillet henne Nazeem?

16-01-2011 16:13 #18| 0

@ChrisJ

Alle picks er spillet hos Bet365, har du konto hos dem..?

16-01-2011 16:27 #19| 0
ROI: 100.41% (268)

@Nazeem
Hvor har du infoen fra? Eller er det egen tiltro til kampen :) ?

16-01-2011 16:51 #20| 0

@KD

Alle picks er valgt ud fra egen research. Jeg vil gerne knytte en kommentar til hvert pick, hvis det hjælper dig.

SEA Seahawks +10 til odds 1.90
Alle havde dømt Seahawks ude i sidste weekend, men de viste at de havde noget at komme med. Jeg tror at Bears tager sejren, men de er ikke kendt for at smide mange points på tavlen og så er et handicap på 10 points meget.

Marshawn Lynch (SEA Seahawks) over 56.5 rush yards til odds 2.20
Løb for over 100 yards i sidste weekend mod Saints. Bears har et forsvar af en helt anden kaliber end Saints, men de har på ingen måde været overbevisende. Jeg synes der er rigtig god værdi i odds 2.20, hvis Lynch formår at løbe lige så hårdt som sidst.

Matt Hasselbeck (SEA Seahawks) over 19.5 pass completions til odds 1.76
Seahawks er ikke et hold der laver store spil, de enten løber eller spiller short passes. Short passes giver mange completions og synes ikke at 19.5 completions er et specielt højt spread.

Jay Cutler (CHI Bears) over 18.5 pass completions til odds 1.80
Begrundelsen ligner meget ovenstående for completions af Matt Masselbeck. I forhold til disse completions bets, så vil vi altid i 4Q se, at det hold som er bagefter bliver tvunget til at kaste mere og forhåbentlig dermed opnå flere completions.

NE Patriots -9 til odds 1.90 og Over 44 points til odds 1.90
Kort fortalt, så har Patriots og Brady været outstandig i år. De spiller fremragende og sætter mange points på tavlen, hvilket de allerede tidligere i år har bevist mod Jets.

Tom Brady (NE Patriots) over 259.5 pass yards til odds 1.76
I forlængelse af ovenstående, så synes jeg at 259.5 yards er lavt sat i forhold til Brady. Han er sikkerheden selv i pass spillet og har ikke kastet en interception i meget lang tid. Tror sagtens at han kan nå over 300 yards i aften, ligesom Rodgers gjorde det i går.

Mark Sanchez (NY Jets) under 222.5 pass yards til odds 1.80
Manden har simpelthen ikke det der skal til. Han kaster sjældent for over 200 yards, når Jets er oppe mod et godt defense.

Wes Welker (NE Patriots) over 6 receptions til odds 1.76
Et af Brady's yndlings targets, han skal nok få sine receptions.

Håber det gav dig lidt mere klarhed i forhold til hvorfor jeg har valgt disse picks. De resterende to er som skrevet i mit tidligere indlæg hentet direkte fra spilmedprofit.dk.

16-01-2011 16:58 #21| 0
ROI: 100.41% (268)

fair nok, det ser jo flot ud. Ik helt enig i alle betragninger men meget interessant, GL mate :)

16-01-2011 17:00 #22| 0

Hvilke betragtninger er du uenige i..? Ikke fordi at vi nødvendigvis behøver at være enige, men det skaber jo en sund debat og folk kan vælge hvad de finder bedst.

16-01-2011 17:10 #23| 0
ROI: 100.41% (268)

jeg ved ik selv helt hvad jeg synes er bedst endnu men synes der er lidt midstridende:
Mange point og samtidig få yards at Sanchez. Mener ik Pats får meget over 30-35 yards og tror derfor jets ska have 20ish point. Pats vil forcere Sanchez til at kaste for de vil gøre alt for at stoppe løbet. Så enten en del yards til Sanchez og mange point eller få yards og få point.

Ud over det tror jeg ik Welker får 7 receptions. Ham har Jets tænkt sig at forsøge at lukke ned for så Brady skal bruge sine alternativer. At de så er gode nok er noget andet og Jets får fortsat tæv...

hva synes du om mine tanker?

16-01-2011 17:24 #24| 0

Jeg forstår dine tanker omkring Sanchez Vs High Scoring Game, men jeg kan sagtens se Brady smide 5 TD's på tavlen og dermed behøver Jets ikke score mere end 10 points for at over spillet går hjem. Personligt synes jeg at Sanchez er piv ringe og han laver sjældent store spil (henter 30-40 yards på et spil) som Brady, Rodgers, Manning, etc. Jeg tror maksimalt på 22-24 completions fra hans side og så skal han altså op i noget der ligner 8-10 yards pr. completion. Eneste minus i forhold til dette spil er, at han formentlig bliver tvunget til at kaste en del i 4Q, hvor Patriots forhåbentlig er langt foran.

I forhold til Welker, så er det klart at coverage vil være massiv på ham i aften, men på den anden side, så er Brady så præcis, at Jets ikke kan tillade sig at lade andre receivere stå blanke, for så bliver de ganske enkelt straffet. Jeg tror på at Welker er så dygtig, at han nok skal få hevet de nødvendige catches i hus. Det skal lige siges, at spreaded er 6 catches Asian, så i tilfælde af præcis 6 catches, så betales pengene retur.

Men vi er da ganske enige i forhold til at Jets skal ekspederes ud..!!!

16-01-2011 17:26 #25| 0
ROI: 104.96% (232)

Alonso@
Det ved jeg skam godt, men synes bare det er sjovt og se folk bombaderer konstant med at favoritten vinder. Jamen det er da sjovt nok at hele NFL i år, har folk snakket om overraskelser.

Jeg har smidt lidt efter de 2 underdogs idag, fordi man har før set i NFL. At de hold som var så suveræne i Regular Season bare ikke har vist spillet når det så galt i play-off. Jeg er egentlig ret ligeglad med hvordan de har spillet i Regular Season, hvis de bare kan spille godt når sæsonen spidser til ;)

16-01-2011 17:39 #26| 0
ROI: 100.41% (268)

fair nok, kan godt følge dig :) Jeg tror dog jeg forholder mig mere konservativt og siger mange point og smask til Jets....

16-01-2011 19:03 #27| 0

@dphengineer

Lad os se, tror stadig det bliver en rimelig tæt kamp, med Pats som vinder :-) Tror Rex Ryan har noget i ærmet, som går lidt bedre end sidste kamp :D

Og ikke mindst, kan godt være Pats har et godt matchup mod Jets, well måske ja, men de tabte stadig til dem i regular. Så kan det da godt være Patriots er blevet bedre siden da, har tævet dem siden osv, men det ændrer ikke på at Jets HAR slået Pats i denne sæson, så det er ikke umuligt :-)

16-01-2011 19:10 #28| 0

Har Bears -7.

16-01-2011 19:12 #29| 0

Sådan, lækkert for os der har Bears til at vinde med +10 :-) lets go Bjørnebanden.

16-01-2011 19:27 #30| 0

Har kun et spil på kampen,da jeg har været ude og spille poker, tog Bears med -10 til 1,90

16-01-2011 19:48 #31| 0
ROI: 100.41% (268)

det går skidt for nogen det her haha :D (jeg er en af dem, men det ka vende)

16-01-2011 19:52 #32| 0
ROI: 104.96% (232)

Mener man kan få 1,44 på at Brady kaster flere yards end Sanchez.

16-01-2011 20:00 #33| 0

Hmm, har vist været en smule for optimistisk i forhold til Seahawks i mine picks. De bliver jo kørt ud af banen..!!!

16-01-2011 20:04 #34| 0

Er du gal de bliver rundbarberet, som en hvis dansker i USA siger

iiiiiiii Looooooooveeeee it
16-01-2011 20:05 #35| 0

Er sgu lidt skuffet, selvom jeg har Bears sejr. Jeg havde sgu håbet på lidt spænding i kampen. :-/

16-01-2011 20:10 #36| 0
ROI: 118.67% (27)

SÅÅÅÅDAN bears! ser fandme godt ud for oddset nu :)

16-01-2011 20:13 #37| 0

Det ender med at håndboldkampen bliver mere spændende :/

16-01-2011 20:14 #38| 0
ROI: 104.96% (232)

Det koster nogle gange at satse, har været 1 mål fra 3-4 gange under VM so far for at ramme odds 15. Så marginalerne er der sku desværre ikke.
Packers @ Bears -> Kom så Packers

16-01-2011 20:15 #39| 0

Ser ud til mit bet til 1.90 går sikkert hjem. Lækkert lækkert, starter med overskud i dag efter det pænt store overskud i går også (fandt jeg ud af :-)))

16-01-2011 20:33 #40| 0
ROI: 100.41% (268)

har bet på tæt kamp men bears sejr, og lavt scorende kamp. Sidste kan nåes. Men fuck det - vi venter alle på den sene right?! :D

16-01-2011 20:47 #41| 0

Jets forsvar er bedre designet til at klare hold som Colts (og hold som Patriots da de havde Moss). Altsaa et defense hvor Revis kan lukke verticals ned og de kan scheme sig ud af resten.

Mod Patriots er det markant svaerere pga to gode tight ends og en masse hurtige smaa receivers.

Jets vinder kun hvis de faar en tidlig turnover der resulterer i Touchdown. Hvis de skal gaa blow-for-blow med Patriots hele kampen vinder de ikke. Det er Sanchez ikke god nok til.

16-01-2011 20:51 #42| 0

@KD

Håber ikke du får ret, har jo Bears med 10 :)

16-01-2011 21:09 #43| 0
ROI: 100.41% (268)

haha, tja, Seahawks ska steppe op nu! Kan virkelig ik se hvordan dog :( men low points ser okay ud. Trods alt 3TD og 1FG der kan tillades...

@pokerheh
Hva spiller du i den sene?

16-01-2011 21:20 #44| 0

Bears +saa meget jeg kan.
Seahawks kan jo ikke vinde away from home

16-01-2011 21:21 #45| 0

@Nazeem

Du siger at du vil sætte lidt ord på dine picks, og ved Wes Welker over 6 receptions skriver du bare følgende: "Et af Brady's yndlings targets, han skal nok få sine receptions."


Men kan du prøve at komme med nogen argumenter for hvorfor Wes Welker vil få over 6 receptions over for Darelle Revis?

Tror personligt at Brady vil få en stor kamp, men tror ikke Wes Welker kommer frem til meget over for Revis.

16-01-2011 21:24 #46| 0
ROI: 100.41% (268)

@pokerheh
Og aftenens sene kamp?

16-01-2011 21:37 #47| 0

@Judenworuh

For det første tror jeg at Patriots kommer til at smadre Jets. Brady kommer til at have bolden rigtig meget og dermed får han mange muligheder for at kaste bolden. De seneste opgør mod Jets i denne sæson har Welker haft 6 og 7 receptions. Desuden har Revis slet ikke spillet op til det niveau, som vi så ham sidste sæson.

Hvis du ikke tror på det, så skal du jo spille under 6 receptions.

16-01-2011 21:48 #48| 0

Nu skal Bears altså lige holde fast og vinde med over 10 :D

16-01-2011 21:50 #49| 0

Judenworuh,

Revis kommer ikke til at line op paa Welker hele kampen.

-KD-,

Har ikke spillet paa den sene kamp, men skulle jeg spille, spillede jeg Patriots med saa meget som muligt. Jets er maaske taendte, men de er ikke gode nok til at spille i Foxboro. Se hvor store problemer Sanchez havde indendoers; det bliver ikke bedre i Foxboro hvor det er pivkoldt.

16-01-2011 21:54 #50| 0

Vil gerne have et Bears TD nu tak,

Aftens spil

Pats-9
O/44,5

O/4 sacks i kampen

BenJarvus Green-Ellis O/62.5 Rushing Yards
16-01-2011 22:02 #51| 0

Sådan, så gik Bears med +10 hjem :) moneeeeeeey..

16-01-2011 22:04 #52| 0
ROI: 100.41% (268)

skidt første kamp og den er nede :/

GO GO GO Pats så!

16-01-2011 22:07 #53| 0

Tak til Bears

Glæder mig til at til oddset for næste uges kamp, tror på en Packers sejre, men tror oddset bliver med Bears som favorit
16-01-2011 22:22 #54| 0

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Edit jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Var sgu lige lidt nervøs der, det ville have været grusomt

16-01-2011 22:28 #55| 0

Så lige en shootout i Pats-kampen og det har været en god dag.

16-01-2011 22:35 #56| 0

Har spillet over 45 point i Pats-Jets.. Lets go :-)

16-01-2011 22:36 #57| 0
ROI: 99.3% (106)

Bliver en spændende kamp (måske). Ikke mindst nu hvor Fodfetischisten Ryan vel indirekte har kaldt Brady for et større naturtalent end Manning, da Manning jo studerer spillet mere end Brady, men Brady har flest ringe ;-)

Dog sjovt når han selv er Belichick underlegen på samme område, men godt lige at gejle stemningen op inden kampen, og selvfølgelig perfekt hvis de kan komme ind under huden på Pats.

Eneste som er garanterer et at Welker er oppe på tæerne :-)

16-01-2011 22:38 #58| 0
ROI: 118.67% (27)

så mangler vi bare patriots -8 SHIIIP SHIIIP...

16-01-2011 22:40 #59| 0

Welker bænket efter intern ballade med coach Belichick - flot.

16-01-2011 22:44 #60| 0
ROI: 100.41% (268)

KOM SÅ PATS!
Seriøst - Welker ude? Er stoltheden større end PO AFC finale? :/

16-01-2011 22:46 #61| 0

Har Pats -7.

16-01-2011 22:51 #62| 0
ROI: 99.3% (106)

Hvad er odds på at Belichick har designet et spil til at lukke munden på Cromartie?

16-01-2011 22:53 #63| 0

SÅDAN!! Lær det Tom Brady! Bedste QB my ass :D

16-01-2011 22:55 #64| 0

Har Brady til flere yards en Sanchez - så allerede nu er han godt foran, hvis vi tæller receptions med :/

16-01-2011 22:56 #65| 0

Lol Nick Folk.. :s kom nu med nogle point

16-01-2011 22:57 #66| 0

Fryd Folk :-)

16-01-2011 23:00 #68| 0
ROI: 99.3% (106)

@ Siw

Brady er vel ikke den bedste, det er Manning. Brady er bare den største!

16-01-2011 23:00 #67| 0

Ikke længe Welker var ude :)

16-01-2011 23:03 #69| 0

Så kom Brady i gang. Oh well.. :)

16-01-2011 23:05 #70| 0
ROI: 100.41% (268)

Siw - dobbeltholdning eller hva sker der ? :D

16-01-2011 23:07 #71| 0

Manning er Gud i postseason

16-01-2011 23:09 #72| 0

Nu I selv bringer ham på bane, så vil jeg lige sige at Manning da altid er gud :D

16-01-2011 23:13 #73| 0

9-10 i post season.

Manning er gud

16-01-2011 23:15 #74| 0
ROI: 100.41% (268)

Mange point my ass... shit det en skidt første Q alt ialt :/ Men det er lige det sidste Brady mangler pt. Ellers 14-3, gaaah !

16-01-2011 23:24 #75| 0

Ja de er ret nærige med points, men syntes dog at Pats ser bedst ud stadig.

Mit spil på over 4 sacks ser også fornuftigt, er det anden eller tredje gang Brady bliver sacket

16-01-2011 23:26 #76| 0

Andre end mig der stak ud på Bet24´s Hail mary, 4 sacks eller mere på Brady?

16-01-2011 23:28 #78| 0

LT!! Så vi i gang! :D

16-01-2011 23:28 #77| 0

Mindst anden gang.

16-01-2011 23:30 #80| 0
ROI: 104.96% (232)

Very nice Jets, det er jo godt for overspillet at de også kan scorer.
Tror bestemt Brady og co. snart kommer igang. Men lad os håbe der kommer mindst 50 points af. De har bare været elendige i red-zone so far til at udnytte deres chancer.

16-01-2011 23:30 #79| 0
ROI: 100.41% (268)

Rsmadsen
Hva fik du af odds?

10 point. KOM SÅ PATS! Score lige og vi har en fornuftig kamp med de flestes bets herinde fra :)

16-01-2011 23:32 #81| 0

@KD
25 ville bare gerne jeg havde mere på den, men den har et sygt lavt limit

16-01-2011 23:51 #82| 0
ROI: 100.41% (268)

kun mig der føler den her kan gå amok ?! Lige pludselig kommer de TD's til Pats vi alle ønsker? :P

16-01-2011 23:55 #83| 0

WOW!! Av av Pats, av av Belichick, hvorfor kalder du det spil hvis dit hold ik kan finde ud af det :D

EDIT: Fede billeder af Rex Ryan haha!

16-01-2011 23:57 #84| 0

Fuck hvor jeg hader Rex Ryan,
16-01-2011 23:58 #85| 0

Sick som jeg jinxer.

Det er andet aar i traek.

16-01-2011 23:58 #86| 0
ROI: 99.3% (106)

Ca lige så usympatisk som Siw2.

16-01-2011 23:58 #87| 0

TOOUCHDOWN!!

16-01-2011 23:59 #88| 0
ROI: 104.96% (232)

Jeg ret ligeglad med om Patriots vinder eller ej, men jeg siger det bare som jeg skrev tidligere idag. Der kommer altid overraskelser i Play-Off næsten.

17-01-2011 00:00 #89| 0

Lol GG, slår over på noget hockey. :)

17-01-2011 00:04 #90| 0

Nu får Patriots sgu et skud herfra.

17-01-2011 00:06 #91| 0
ROI: 0% (0)

Har over 45,5 :] Skal nok blive spændende.

17-01-2011 00:07 #93| 0

Pats ligger til omkring 2.10 nu :)

Det frister

17-01-2011 00:07 #92| 0
ROI: 104.96% (232)

Jeg fik smidt 100kr på at Jets scorer mindst 7 point mere (Over 20,5 point)
Tror bestemt det er muligt.

17-01-2011 00:12 #94| 0
ROI: 100.41% (268)

2,10 ik meget imo. Lad os sige Jets laver 10 point mere = 24. Så ska Brady lave min 3 TD's og so mdet kører nu ser det skidt ud. Holder mig til mine odds uden at smide flere penge ud af vinduet på Pats der nok engang skuffer mig :/ (omvendt Jinx, KOM SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ)

17-01-2011 00:19 #95| 0

så blev jets bettet hedged med pats+3,5 til 1,83 ... så en jets sejr med 3 ville være perfekt :-)

17-01-2011 00:20 #96| 0

nej syntes også 2.10 er for lavt, så holder mig væk

17-01-2011 00:21 #97| 0

Helt slidt first drive.

17-01-2011 00:35 #98| 0

Er "T-time" ikke ekstremt irriterende og ligegyldigt? Ham aben tilter mig max :/

17-01-2011 00:49 #99| 0

Kom så Pats. :-)

17-01-2011 00:50 #100| 0

Pats vinder. :))

17-01-2011 00:52 #101| 0
ROI: 100.41% (268)

KOM SÅ! Og så en viiiiiild 4Q der giver os troen på det hele!

17-01-2011 00:53 #102| 0

GO PATS GO!

17-01-2011 00:55 #103| 0
ROI: 247.11% (11)

fedt fedt fedt!

17-01-2011 00:57 #104| 0

Pats vinder 4q til odds 2 - Snap

EDIT: FML

17-01-2011 01:00 #105| 0

hehe ser ikke ud til at blive den bedste start for det det.

Men 3 TD i denne 4Q vil gøre mig glad :)

17-01-2011 01:01 #106| 0

HOLMES!! Nej nej nej det jo for sick

17-01-2011 01:02 #107| 0

Santonio Holmes er så vild.. Kom igen!

17-01-2011 01:08 #108| 0
ROI: 100.41% (268)

Kom så TD's... bare over og det redder den anden single haha

17-01-2011 01:11 #109| 0

kd

Lige præcis :)

17-01-2011 01:12 #110| 0

Damn det en fed afslutning på kampen vi får.

17-01-2011 01:13 #111| 0

Kunne ikke lade være med at sætte lidt på en pats sejre til odds 4 :)
17-01-2011 01:17 #113| 0

gg pats

wp jets

17-01-2011 01:17 #112| 0
ROI: 247.11% (11)

Man skulle tro Pats var foran så meget som de løber.

Det virker jo bare sygt mærkeligt.

17-01-2011 01:18 #114| 0

F**k det noget lort det her. Nu ryger mit bet fra før sæsonen på Pats. FML. Vil gå skuffet i seng. :-(

17-01-2011 01:19 #115| 0

Deion Branch har været så vild siden han kom til Pats, men så misser han lige den nok vigtigste bold i sæsonen. Sjovt som alt bare forandrer sig i play offs, og pludselig bliver helte til skurke :-)

Men nu kan han jo self nå at gøre det godt endnu.

17-01-2011 01:20 #117| 0

NEEEEEEEEJJJJJJJ

17-01-2011 01:20 #116| 0
ROI: 100.41% (268)

hvofor går man ik efter 6-10 yards på den 3 og 13 og så sparker et FG så man er én scoring bag??? Geeezzz det skidt :(

17-01-2011 01:23 #118| 0
ROI: 100.41% (268)

har netop erfaret at vinder Jets er 3/4 defense hold :( Trist! især når man ser på hold der er slået ud.... Falcons, Eagles, Colts, pats.... Chiefs og Seahawks er bob bob. Blir sku Packersfan resten af PO hvis det er :/

17-01-2011 01:26 #119| 0

Pats scorer TD nu, onside kick og Pats ball og endnu et TD - Win!

Drømmer måske en smule, MEN DET KAN SKE!

Edit: Sæt da det FG i det mindste..

17-01-2011 01:30 #120| 0
ROI: 247.11% (11)

De spilkald der giver ingen mening.

17-01-2011 01:31 #121| 0
ROI: 100.41% (268)

enig Nilsson. Underligt valg....

17-01-2011 01:32 #122| 0
ROI: 247.11% (11)

Regner du Saints som et D-hold, KD?

17-01-2011 01:35 #124| 0

Crap

17-01-2011 01:35 #123| 0

Yeah, Brady over Sanchez i yards er i huset.

17-01-2011 01:36 #125| 0

#6 vs. #6 i super bowl?

Nah nu vinder steelers igen

17-01-2011 01:37 #126| 0

NFL er så sick altså..

17-01-2011 01:37 #127| 0

Så skal vi have et TD til pats tak
17-01-2011 01:37 #128| 0
ROI: 100.41% (268)

@ nilsson
Nej netop ikke... det er trist med de hold der er tilbage!

17-01-2011 01:38 #130| 0

F**K JEG ER SKUFFET. :-(

17-01-2011 01:38 #129| 0
ROI: 104.96% (232)

2 ud af 4 favoritter snublede igen i denne weekend.
Dejlige odds 4,50 på Jets

17-01-2011 01:39 #131| 0

Bare sølle 3 point mere... Det kan vel nok få

17-01-2011 01:40 #132| 0

ikke sikkert for pats sparker ikke FG så det skal være et TD

17-01-2011 01:41 #133| 0
ROI: 100.41% (268)

odds mange point lever - LOL

17-01-2011 01:42 #134| 0

uhhhh

17-01-2011 01:43 #135| 0
ROI: 104.96% (232)

Hvis Pats kommer tilbage, så er Jets da til grin at de ikke giver Patriots offensiven noget modstand. Men så gik over væddemålet også hjem weee.

17-01-2011 01:43 #136| 0

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

17-01-2011 01:43 #138| 0

Ding!

17-01-2011 01:43 #137| 0
ROI: 100.41% (268)

niiiiiiiiiiiiiiiiice

17-01-2011 01:44 #140| 0

Tak Brady, for lige at putte det sidste TD på tavlen, så tjente jeg da også lidt penge i dag :-D

17-01-2011 01:44 #139| 0

Over weee :)

Få nu fat i den bold og lav det TD!

GG Jets

17-01-2011 01:45 #141| 0

sick sick sick. :-(

17-01-2011 01:47 #143| 0
ROI: 104.96% (232)

Dejlig kamp, men altid noget kampen endte over til jer som havde valgt Patriots med hcp også. Så gik det vel ikke helt skidt i denne kamp.

17-01-2011 01:47 #142| 0

Alligevel mega fedt at Pats røg ud. :-)

17-01-2011 01:51 #144| 0

Fint lille +, og tak til brady fordi han var så glad for at ligge på ryggen :)

17-01-2011 01:53 #145| 0
ROI: 125.5% (35)

aldrig været så tiltet i hele mit liv

17-01-2011 01:56 #146| 0

I´m with ya Viggow..

Trods alt overskud idag, men ville sgu hellere have haft Pats med min. en uge endnu.

STEELERS hele vejen nu tak!

17-01-2011 02:00 #147| 0
ROI: 292.5% (2)

Fortjent og meget overraskende sejr, samt kampforløb.

At 3/4 tilbageværende hold er d#-minded gør ikke mig noget - tværtimod!

17-01-2011 02:05 #148| 0

Jamen altså, tror fandme ikke det kan blive bedre! Mit bet går hjem, så er pengene ligesom sikret, og så taber Pats endda! Det skide hold er ude, intet slår hadet til Brady, Bill B og Patriots :-D så genialt altså.

Og hell yeah, jeg får en masse thumbs down! Men who cares, en Colts-fan SKAL hade Patriots, sådan er det :D findes ikke noget klammere hold end Patriots.

17-01-2011 02:11 #149| 0
ROI: 247.11% (11)

Steelers, Packers, Bears og Pats ligepå!

Awesome(..)

Ps. Hvorfor skal Holmes lave de mest uhyggelige catches når jeg har for mange penge ude på modstanderne.

17-01-2011 02:16 #150| 0

Manning er gud i playoffs.

17-01-2011 02:21 #151| 0

Indeed, han var langt tættere på at slå Jets end Brady ever var ;-)

EDIT: Men jaja, Mannings record i PO er træls.

Dobbel EDIT: Og godnat :D massere af love til PN selvom mine indlæg ikke er populære i NFL-trådene

17-01-2011 02:45 #152| 0

Manning er gud i playoffs.

Derfor han har saa mange ringe.

17-01-2011 03:08 #153| 0

any given saturday

17-01-2011 03:10 #154| 0

Jeg fik desvaerre ret i min forudsigelse igen i aar.

Fedt liv som Pats fan, men i det mindste havde jeg ikke koert til Foxboro i aar.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar