NFL Fantasy League 2013

#1| 0

Nu har jeg gået med hævntørst, siden jeg sidste år i PNs Fantasy League tabte Super Bowl med 0.02 point, så jeg synes da, at vi i år igen skal have en liga op og stå.

Sidste år var buy-in DKK 500, som jeg umiddelbart synes var et passende beløb, så forhåbentlig er der stemning for en liga i samme niveau i år. Alternativt kan der laves flere i forskellige niveauer, hvis der er action nok til det.

Dette skulle egentlig mest være en tråd, hvor folk kunne melde eventuel interesse, så man kunne få et overblik over, hvor mange der er interesseret, og så kunne vi tage den derfra.

11-07-2013 12:55 #2| 0

Interesseret. Dog til at mindre beløb. 100-200 kr.

11-07-2013 13:10 #3| 0

Umiddelbart ville jeg være klar.

11-07-2013 14:11 #4| 0

Er 100pro klar!

Dog min. buyin 500 fra min side - gerne op til 1k

Et tillægsspørgsmål kunne lyde om nogen var klar på en Dynasty/keeper league - hvor der så skal betales 1 ekstra sæson forud?

11-07-2013 14:12 #5| 0

Ved at chrisrjdk også har interesse i en Dynasty league, da det var ham der PM'ede mig med ideen!

11-07-2013 14:58 #6| 0
MichaelFabiano skrev:
Er 100pro klar!

Dog min. buyin 500 fra min side - gerne op til 1k

Et tillægsspørgsmål kunne lyde om nogen var klar på en Dynasty/keeper league - hvor der så skal betales 1 ekstra sæson forud?


Kan du ikke forklare nærmere, hvad det går ud på?
11-07-2013 15:26 #7| 0
Vennekilde skrev:
MichaelFabiano skrev:
Er 100pro klar!

Dog min. buyin 500 fra min side - gerne op til 1k

Et tillægsspørgsmål kunne lyde om nogen var klar på en Dynasty/keeper league - hvor der så skal betales 1 ekstra sæson forud?


Kan du ikke forklare nærmere, hvad det går ud på?


Det går ud på at man får lov til at beholde et forudbestemt antal spillere fra sæson til sæson - og at de resterende så bliver smit i draften igen. For at det er sjovt kræver det jo så at alle er klar på minimum 2 sæsoner og helst flere - derfor der ville skulle betales 1 år forud.

Et andet forslag jeg har er at lave en liga med Auction draft i stedet for std draft (ligesom vi har gjort i vores PN Tour fantasy liga i år). Her får man et beløb og byder så skiftevis på de forskellige spillere - her er der imo. inde med taktisk præg, super sjovt!
11-07-2013 16:00 #8| 0
MichaelFabiano skrev:
Vennekilde skrev:
MichaelFabiano skrev:
Er 100pro klar!

Dog min. buyin 500 fra min side - gerne op til 1k

Et tillægsspørgsmål kunne lyde om nogen var klar på en Dynasty/keeper league - hvor der så skal betales 1 ekstra sæson forud?


Kan du ikke forklare nærmere, hvad det går ud på?


Det går ud på at man får lov til at beholde et forudbestemt antal spillere fra sæson til sæson - og at de resterende så bliver smit i draften igen. For at det er sjovt kræver det jo så at alle er klar på minimum 2 sæsoner og helst flere - derfor der ville skulle betales 1 år forud.

Et andet forslag jeg har er at lave en liga med Auction draft i stedet for std draft (ligesom vi har gjort i vores PN Tour fantasy liga i år). Her får man et beløb og byder så skiftevis på de forskellige spillere - her er der imo. inde med taktisk præg, super sjovt!


Ok - tak. Jeg kan umiddelbart godt lide idéen - problemet er bare, at folk nok ikke vil committe x antal kroner i en turnering, de først skal deltage i om over et år (selvom det er et mindre beløb).

Umiddelbart foretrækker jeg standard draft fremfor auction draft, men vi kan jo se, hvor mange der er interesseret i at deltage, og så må flertallet bestemme de nærmere detaljer.
Redigeret af Vennekilde d. 11-07-2013 16:00
11-07-2013 16:28 #9| 0
Vennekilde skrev:
MichaelFabiano skrev:
Vennekilde skrev:
MichaelFabiano skrev:
Er 100pro klar!

Dog min. buyin 500 fra min side - gerne op til 1k

Et tillægsspørgsmål kunne lyde om nogen var klar på en Dynasty/keeper league - hvor der så skal betales 1 ekstra sæson forud?


Kan du ikke forklare nærmere, hvad det går ud på?


Det går ud på at man får lov til at beholde et forudbestemt antal spillere fra sæson til sæson - og at de resterende så bliver smit i draften igen. For at det er sjovt kræver det jo så at alle er klar på minimum 2 sæsoner og helst flere - derfor der ville skulle betales 1 år forud.

Et andet forslag jeg har er at lave en liga med Auction draft i stedet for std draft (ligesom vi har gjort i vores PN Tour fantasy liga i år). Her får man et beløb og byder så skiftevis på de forskellige spillere - her er der imo. inde med taktisk præg, super sjovt!


Ok - tak. Jeg kan umiddelbart godt lide idéen - problemet er bare, at folk nok ikke vil committe x antal kroner i en turnering, de først skal deltage i om over et år (selvom det er et mindre beløb).

Umiddelbart foretrækker jeg standard draft fremfor auction draft, men vi kan jo se, hvor mange der er interesseret i at deltage, og så må flertallet bestemme de nærmere detaljer.


Mht til draft-format kunne man jo have både og :-)
11-07-2013 17:01 #10| 0

Jeg er også klar igen i år, både hvis det bliver alm eller keeper league. Auction draft lyder sjovest, specielt hvis det bliver en keeper league.

11-07-2013 17:57 #11| 0

Jeg failede stort i auction drafts sidste år, så hvis jeg skal forsvare min sikre sejr, bliver det i en normal draft. Men sygt at en kamp kan afgøres på om en QB kaster en halv yard mere eller ej.

11-07-2013 18:19 #12| 0

Tjek den tråd jeg lige har oprettet :-)

11-07-2013 18:29 #13| 1
Pooh skrev:
Jeg failede stort i auction drafts sidste år, så hvis jeg skal forsvare min sikre sejr, bliver det i en normal draft. Men sygt at en kamp kan afgøres på om en QB kaster en halv yard mere eller ej.


Nå, det var dig, jeg var i Super Bowl mod så. I det mindste var du på den rigtige side af den halve yard :).
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar