Netproblemer - kun ustabilt på Stars

#1| 0

Hey PN

Er der nogen klogehoveder, der kan hjælpe mig med et lille problem.

Mit internet er forholdvis hurtigt, og har aldrig problemer med nettet normalt, men så snart jeg spiller på Poker Stars bliver nettet meget ustabilt.
Det underlige er, at på computeren viser den fuldt signal med en lille gul trekant med et udråbstegn foran signalet.
Det hjælper ikke at tilslutte med kabel, og det samme sker når jeg bruger mit mobilnet, som er fra et andet selskab, dog ikke nær så tit, som ved fastnet.

Det der undrer mig er, at det kun sker når jeg spiller poker, men ellers kører upåklageligt uanset om man streamer film eller bare har en masse sider åbne.

-Nogen der har oplevet noget lignende eller har forslag til hvordan man løser problemet?.

Redigeret af gamer572 d. 11-12-2012 18:14
11-12-2012 20:11 #2| 0

Ingen der kender til problemet??

11-12-2012 20:17 #3| 0

Hej du..

Jo jeg kender problemet, jeg har det os men kun nogen gange. Og jeg har ellers en 20 megabit forbindelse.. Men det hænder at Stars lagger rigtig meget..

Har skrevet lidt frem og tilbage med deres support, men ikke rigtig kommet tættere på at løse det..

Peter.

11-12-2012 20:38 #4| 0

Har dog kun 8 megabit, men må jo skifte site så, hvis jeg ikke finder på noget bedre..

11-12-2012 21:14 #5| 0

Har samme problem og kun med PS

11-12-2012 23:02 #6| 0

Har også lidt problemer engang imellem, på Stars

13-12-2012 00:37 #7| 0

samme lorte problem, troede det var fordi jeg var på tubegalore.com samtidig.:)

13-12-2012 11:40 #8| 0

check denne mail ud, har nemlig samme problem som nu er løst:

Hej x,

Tak for din e-mail og for din tålmodighed mens du ventede.

x, du har helt ret - det problem du var udsat for stammer faktisk fra vores sidste server restart. Du oplevede det, der kaldes et "hanging login", som generelt forårsages af en fejlagtig lukning af PokerStars. Vi har nu afsluttet denne loginsession, og du skulle nu kunne logge på igen uden problemer.

Hvis du fortsætter med at opleve problemer er vi er villige til at hjælpe dig med at forsøge at isolere og løse dette
problem og vil i den forbindelse have brug for nogle oplysninger om dit system og din forbindelse. Til at starte med kunne du måske tænke dig at læse lidt mere om afbrydelser og de oftest forekommende årsager på vores 'Ofte Stillede Spørgsmål' (FAQ) side:

www.pokerstars.dk/poker/download/faq/#a15

Hvis oplysningerne du finder via ovenstående link ikke hjælper dig med at finde årsagen til dit forbindelsesproblem, bedes du venligst supplere os med følgende oplysninger, så vi kan være til hjælpe.

Blandt de ting vi har behov for at få oplyst er:

Computer Processor (i.e. Pentium 4, 2.4 GHz, etc…)
Systemets RAM kapacitet (i.e. 512 MB, 1 GB, 2 GB, etc…)
Forbindelses type (i.e. Trådløs, ADSL, Dial-Up, Kabel, DSL, Satellit, etc…)
ISP (Internet Service Provider) (navnet på det firma som leverer din
Internet service)
Router/Modem (i.e Dlink DI-624, Linksys WRTG54GS, etc…)

Vi har også brug for, at modtage din 'Network Status Report' fra vores software. Det er bedst at køre denne rapport når du faktisk oplever udfald i din forbindelse til vores site.

For at kunne sende den til os bedes du hæve PokerStars programmet til 'administrator', for at give softwaren mulighed for at gemme Netværks status rapporten. For at gøre dette bedes du højreklikke på PokerStars genvejen og vælg 'Kør som administrator' . Hvis du ikke kan se denne mulighed betyder det, at din Windows konto ikke er administratoren og du vil i det tilfælde være nødt til at kontakte administratoren og få denne til at logge ind på computeren for dig.

Når PokerStars er startet op bedes du klikke på 'Hjælp' -> 'Netværksstatus'. Når denne dialog boks åbner sig skal du klikke på 'Report' knappen. Denne rapport bliver så gemt i din PokerStars indstillingsmappe som du herefter
har behov for at finde så du kan sende den til os for vores gennemgang. For at sende den til os bedes du gøre det følgende:

1. Åbn PokerStars hovedlobbyen
2. gå til 'Hjælp'
3. Gå til Logfiler
4. Vælg 'gem logfiler som ZIP...'
5. Gem disse filer på dit skrivebord, det kan være, at du er nødt til
manuelt at navigere til Skrivebordet, eftersom det oplagte gemmested og
standardopsætningen er i PokerStars indstillingsmappen.
6. besvar denne e-mail
7. Klik på 'Vedhæft fil' (eller lignende mulighed)
8. Vælg ZIP filen fra dit Skrivebord eller hvor end du valgte at gemme filen
9. Klik på OK og send din e-mail

Så snart vi har modtaget ovenstående information kan vi foretage en grundigere gennemgang og herefter give en mere rammende respons.

Med venlig hilsen,

x
PokerStars Kundeservice

13-12-2012 12:23 #9| 0

Oplever folk også at man nogle gange bare bliver smidt af stars ? ..... Oplever det jævnligt, hvor jeg nogle dage bliver smidt af 10 gange, og andre gange 0 ?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar