NETeller?

#1| 0

Hej PN

Jeg overvejer at overføre penge til NETeller og har følgende spørgsmål.

1: Kan dette betale sig frem for fra Visa?
2: Er der andre muligheder der er bedre?
3: Er der noget jag skal være opmærksom på inden jeg overfører mine penge?

22-05-2011 12:26 #2| 0

1: Kommer and på hvad dit formål med flytningen er, og om du spiller på et site der ikke har licens i Europa.

2: Det mest gebyrfri må vel være visa. Ellers er der en masse lignende sider til Neteller; Money Bookers, Entropay osv.

3: At hvis du ikke har verificered din konto er det ikke særligt store beløber du kan flytte rundt på.

22-05-2011 14:37 #3| 0
OP

Min plan er at spille på forskellige poker hjemmesider.
Har hørt der ikke er gebyr når man overfører penge mellem pokersider og NETeller. Er dette rigtig?

Er der fordele ved at anvende NETeller?

Ja jeg har mange sprøgsmål, men er ny, og vil ikke overføre mine penge, hvis der ikke er en ide med at anvende dette.

22-05-2011 16:38 #4| 0

yransaktioner mellem neteller og pokersider er gratis men der er gebyer når du sætter ind eller trækker ud på neteller

22-05-2011 17:38 #5| 0

Passer ikke helt, hvis din Neteller konto er i en anden valuta end pokersiden du overfører til/fra bliver du kneppet groft på omvekslingen.

22-05-2011 18:39 #6| 0

BlissY på næsten alle sider hvor du trækker ud vælger du hva for en valuta din Neteller konto har så du nemlig ikke bliver "kneppet for groft"

22-05-2011 18:48 #7| 0

Der er nu også mange sider hvor du ikke kan vælge det.

22-05-2011 20:26 #8| 0
OP

Tak for svarene.

Er det er så rigtig forstået at fordelene ved NETeller er:
- man kan spare gebyr når man overfører fra og til pokerhjemmesider (dog ikke alle sider)
- man kan holde privat økonomi og ens bankroll adskilt.

Er der andre fordele eller ulemper?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar