Ncoa tilbyder coaching nl100 og under

#1| 0

Inspireret af denne tråd: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=244767

Vil jeg nu tilbyde coaching.

------------------------------------------------------------

Jeg har længe tænkt længe på at starte som coach.

Jeg mistede min database for noget tid siden (ny computer), så har kun de sidste 50K hænder på nl200.

img101.imageshack.us/i/nl200statsncoa.png/

Jeg indkluderer lige nogle stats, så man også har en ide om min stil. Obs på at jeg muligvis løber ganske varm over den sample :). Søg evt også på nogle af mine gamle indlæg. Det fortæller nok mere om hvordan jeg tænker og spiller end en 50K sample.

Kort om mig selv:
Jeg har spillet poker siden midt 2007, dog først mere seriøst fra midt 2008. Spiller nu 5max og HU på ongame nl200-nl400 + nogle MTT'er. Jeg spillede for en halvt års tid siden primært nl400, men grundet rejser, lang eksamens periode, generelt for højt forbrug og semi-downswing har jeg på det sidste spillet nl200, men har nu igen rolle til nl400. Jeg har brugt meget tid på at "hunte bumhunters", da de er med til at dræbe spillet hurtigere end nødvendigt og tit ikke selv forstår grundlæggende teori. Dette har dog ført til, at jeg i en periode primært endte med at spille imod de bedre regs, som faktsik gerne vil spille HU imod andre regs. I den periode udviklede jeg mit spil betydeligt mere.
Jeg studerer medicin og opfatter mig selv som semi-pro, da dette tager mindst lige så meget tid som poker.
Jeg har selv modtaget coaching af Haian fra deucescracked (hvis nogle kan huske ham) for et par år siden, da jeg spillede nl50 6max. Jeg er nu kun medlem af bluefirepoker.
Af egen erfaring som poker coach har jeg haft staket andre poker venner med tilhørende coaching.

Hvorfor vil jeg gerne være poker coach?
Jeg finder enorm nydelse i at lære fra mig og føler, sjovt nok, at jeg på den måde selv lærer bedst.

Positivt og negativt om mig selv som poker spiller?
Grundet mit studie kan jeg ikke dedikere nok tid til poker, så min største svaghed er helt klart for lav volumen (jeg spiller kun en 20K hænder pr. måned).
Jeg vil dog sige at de 20K hænder bliver spillet næsten kun på A-game, hvilket er noget jeg går meget op i! Fokus og mental stabilitet er helt klar vejen frem til en god pokerkarriere og her hvor du kan finde en edge imod andre ellers godt tænkende regs.
Jeg er ikke bange for at tænke nyt, og jeg forventer ligeledes, at en "elev" heller ikke vil være bange for dette. Jeg skriver elev i gåseøjne, idet jeg ikke forventer et strikt mentor/elev forhold, men nærmere en meningsudveksling. Hvis man forventer at blive fortalt præcis hvordan den korrekt måde er at spille en given hånd uden selv at komme med indput, da er jeg bestemt ikke den rigtige at tage kontakt til.

Hvordan vil en session være?
Teamviewer og skype. Sweating, review af hænder og stats i holdem manager, review at prerecorded video fra elev er eksempler på enkelt sessioner.

Pris og limits?
Jeg forventer at folk ved hvad coaching normalt koster...idet jeg ikke før har coach'et og fået direkte betaling for det (og dermed vel ikke har den store anciennitet som coach) vil prisen være fair.
Jeg vil ikke coache højere end nl100, idet jeg da risikerer at sidde ved samme bord med en "elev". Det er en situation, som vil være skidt for os begge.

Eventuelle spørgsmål er meget velkommende. Ved interesse send en pm.

MVH

Nicholas

02-05-2011 21:48 #2| 0

Pm sendt

02-05-2011 21:54 #3| 0
OP
Pris:

Jeg tager 250kr/time eller 1000kr for 5 timer (altså 20% rabat).
Der er mulighed for at "prøve mig af" i 1 time og så stadigvæk få rabat ved køb af 4 timer mere.

@mikkelkm

Svar sendt.
02-05-2011 21:58 #4| 0

"Jeg tager 250kr/time eller 1000kr for 4 timer (altså 20% rabat)."

giver ingen mening :D

GL med det...

02-05-2011 21:59 #5| 0
OP

@granaten11 og foeller

HAHA :D! Spass! Slf 1000kr for 5 timer :).

02-05-2011 21:59 #6| 0

"Jeg tager 250kr/time eller 1000kr for 4 timer (altså 20% rabat)."

Jeg håber, ikke du skal lære om matematikken bag poker. :P

02-05-2011 22:03 #7| 0
Jeg tager 250kr/time eller 1000kr for 4 timer (altså 20% rabat)

wut?

Edit: Dumt at åbne 20 tråde på samme tid :)
03-05-2011 12:33 #8| 0
OP

Jeg har fået en hel del henvendelser (flere end lige havde forventet) hvilket jeg slf er meget glad for og har allerede svaret på nogle af dem.
Jeg har kun mulighed for at tage tre "elever" inden sommeren, så jeg vil prøve at udvælge dem, hvor jeg tror min value vil være bedre for dem end fx et månedsabonnement på en coaching site.
Jeg kommer muligvis til at tilbyde coaching igen medio august.

04-05-2011 11:28 #9| 0
OP

Jeg har fundet tre "elever" nu, så der er desværre fuldt booket for denne gang. Som skrevet i sidste indlæg regner jeg med at have plads til flere midt i august.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar