Mystisk mail fra Unibet

#1| 0

Hej Allesammen

Jeg har haft en Unibet konto for flere år siden. Jeg startede så op ved dem i sidste uge og har så lavet en større udbetaling ( plus 10 kilo ) i fredags. Jeg får så en mail fra dem hvor de beder mig bevise, at jeg har ejet et VISA kort med 4 endetal. Det er ikke det kort, som jeg har indbetalt med, og efter at skrevet til dem viser det sig at være et 2 år gammel kort. Jeg har jo cirka haft 10 kort i mellemtiden og skiftet bank 3 gange. Det virker sgu lidt som om at de prøver at undgå en udbetaling, men omvendt så ville det jo være underligt, men hvad gør men her.. jeg kan jo ikke bevise at jeg ejer et kort, som er slettet. De skriver i mailen at det også er ok hvis banken kan bevidne at jeg har ejet kortet, men jeg ved ikke hvilken bank som jeg har haft dette kort igennem. Hvad gør man her ? og er der nogen Unibet folk her på siden ?


Sagen er lukket efter chat med kundeservice.

Redigeret af kopenut d. 10-05-2015 15:34
10-05-2015 17:09 #2| 0

De er vel i sin gode ret til at kræve denne oplysning. De handler jo bare under den lov som de er pålagt. Du må jo finde ud af, hvilken bank du har haft kortet knyttet til.

10-05-2015 21:00 #3| 0

Cifrene 5-8 i kortnummeret er reg.nr. på banken. Bed dem om at oplyse dette - så ved du hvilken bank, der er tale om.

11-05-2015 16:51 #4| 0

Jeg havde en lignende episode ifm. en udbetaling. Selvom det kan virke besværligt, så er unibet i deres gode ret til at efterspørge det... Jeg kontaktede min tidligere bank, som sendte dokumentation for at det konkrete kortnummer stod i mit navn!

Det er nok måden at gøre det på. GL


11-05-2015 17:01 #5| 0

Det er vel for at de kan sikre sig, at du er den, du udgiver dig for at være. Er det ikke bare at kontakte de banker, du har haft, forklare dem situationen og bede dem sende dokumentation for de kort, de har udstedt dig? Jeg kunne forstå, hvis det var 50 banker, men hvis du kun skal kontakte to banker, er det da til at overkomme ;)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar