Musikblog #2: Fra Amager, over Lolland, til Randers

#1| 26
PN MESTER 2019

Ja, med den titel, kan denne måneds blogindlæg vel kun overraske xD


Da der ikke bliver så meget mere at fortælle om. fra denne måned, kan jeg lige så godt skyde den af nu, på en af de dage hvor man bare dovner den i sengen til kl 10 stykker, hvor det hygge-regner, og man kan tage tingene i sit eget tempo. Dagens arbejde, udover at skrive et par kilometers pisgul blog, består i at få kigget på et par nye musikproduktioner. Mere om det senere.


August har været på grænsen til vanvittig. Der er mange ting at fortælle om, så jeg tænker at tage den kronologisk:

Det startede lige på, onsdag d. 1. August, med et afløser job, i et country setup. På Lolland - eller rettere, på Western Camp, på Lolland (ja jeg ved ikke præcist hvor - en mark et eller andet sted..). Det var et af de mere krævende jobs, grundet særlig meget forberedelse, da der skulle læres 32 sange, med rigtig meget arrangement/mange detaljer i. Det holdt hårdt, da jeg i forvejen havde 3 andre jobs inden 11. August, hvor der skulle læres en masse sange. Mit dogme om at være mega velforberedt, altid, måtte hoppe i havet og køle lidt af, mens jeg gjorde mit bedste i varmen. Vi fik spillet tre sæt, og jeg skulle nu skynde mig, og få forberedt mig til et job om fredagen, på Mojo Blues Bar d. 3. August, med et band der lidt er kommet ud af det blå. og som leder mig til et emne, denne måneds blog har fokus på - muligheder.


Som bekendt fra første blog, har jeg gang i en masse bluesproduktioner. Ikke fordi jeg som sådan, bedre kan lide blues end så mange andre genre, men i høj grad fordi jeg ser muligheder. Jeg har kontakterne/netværket, jeg ser et stort potentiale, jeg har en kunstnerisk vision, der er et stort set uberørt marked, jeg tror på det. Jeg definerer evnen til at se muligheder, som en vital faktor, for at lykkes med det projekt jeg har sat i gang. Det førnævnte band jeg spillede med på Mojo d. 3. August, opstod ved, at bookeren på Mojo, var inde forbi Copenhagen Bluesfestival, på Mojo, og hører lidt af aftenens koncert. Det var en torsdags-jam (åben scene), som jeg og min trommebuddy har stået for ca. 3 gange om måneden, i noget nær 7 år. Når det er Cph Jazz Festival, og Cph Blues Festival, plejer vi at lave et husorkesterhold, med et lidt større budget end normalt, og efter ønske fra bookeren. Han har et par forslag til nogle stærke navne vi kan spille med. Den pågældende aften hvor han hørte vores første sæt, sagde han bagefter "I skal da bare have nogle weekend jobs jer 4?" (det er fedt, for i weekenderne er lønnen markant bedre). Deraf opstod dette setup, som jeg nu ser en mulighed for, at producere til, og drive i nogen grad, i forhold til at booke jobs - det er en mulighed der er opstået. Jeg kender de andre 3 rigtig godt i forvejen, har spillet med dem on/off i over 10 år, så jeg kunne selvfølgelig have prøvet at samle lige det hold til et band. Det var bare ikke sket på samme måde, som det er nu, ved en tilfældighed. Nu er vi i gang, og vi lagde stilen i vinters, med et tarif job, af sted!


En anden mulighed der opstod på Mojo sidste år, var to Italienske fyrer, der besøgte Mojo, også på en torsdags jam. Samuele (vokal/mundharpe), og Francesco (guitar). To unge rigtig fede musikere, der søgte ind på konservatoriet i København. De kom ikke ind, men de fik en god kontakt i nogle af os fra Mojo. Jeg ved hvor vigtigt det er, at få hjælp til at få en fod inden for, nye steder, og ser desuden et stort potentiale (muligheder) i de to, og omvendt, så derfor har vi holdt kontakten. Det har ledt til, at de nu for anden gang har gæstet København, og i denne omgang spillede 3 koncerter, på tre dage, som jeg bookede for dem. Det er ikke noget de kommer hjem med penge på lommen af, men blybillet/ophold blev i hvert fald betalt, og det er den slags arbejde, man er nødt til at gennemgå, for at få hul igennem, til nye lande, hvis man ikke har et internationalt hit i radioen - og det har man ikke, når man spiller blues :-) jeg spillede med dem, d. 8. og 9. August, og så varmede de op, inden jeg selv spillede med Trainman Blues på Tango y Vinos (et spisested jeg virkelig kan anbefale. Fantastisk mad de få gange jeg har spist der), fredag d. 10. August - en mulighed jeg ser i dem, er at producere/komponere et album med, på et tidspunkt, for at udbrede mine idéer, omkring bluesproduktioner

Facebook billede af Samuele og Francesco:


Lørdag d. 11. August gik turen til Sarpsborg i Norge, et afløser job med Årets Danske Bluesnavn 2017, Jake Green Band. En lang køretur, hvor jeg fik det glædelige bekendtskab, af en ny kvindelig chauffør. Pisse sjov og hyggelig type. Som en Linda P, bare med 10 års mere livserfaring - som lastbilchauffør :-D Jake spiller blues rock, og jobbet var vildt hyggeligt. Fik for engangsskyld taget et par stemningsbilleder, der inkluderer nogle gamle amerikanerbiler, da der tilfældigvis også var biltræf i Sarpsborg:

Lokal område ved motellet

Teltet vi spillede i, 10 i lukketid

Hök Motel

Førnævnte chauffør efter en nat på Hök Motel :-D gas, et hoved fra baren i caféen ved spillestedet


Biler til de interesserede (jeg missede så faktisk de flotteste biler desværre)


Nå, men vel hjemvendt fra Norge, var det nu tid til at se frem mod månedens højdepunkt onsdag 15. August. Danish Music Award Blues - i Randers!. Mit projekt Trainman Blues var jo nomineret til hovedprisen, for årets danske blues album. De andre nominerede var de sidste 2 års vinder (!) Big Creek Slim, landets største internationale bluesnavn Thorbjørn Risager (for en duo plade med pianist Emil Balsgaard), The Mojo Makers (dansk blues/rock band, minder mig lidt om Led Zeppelin på deres nye plade, hvilket jeg synes er lidt farligt at minde om, da Led Zeppelin mestrede det de gjorde), og så et band jeg ikke kan huske hvad hedder, et americana band, som folk stillede spørgsmålstegn til, da det ikke var blues - mit bud er, at americana ikke har sin egen pris, og bandet indeholder flere bluesmusikere. Så primært pga "rummelighed" (og en efter sigende rigtig stærk plade), tror jeg de var inkluderet.


Turen gik over Storebælt, og når man hedder Trainman Blues, men sidder i en bil, må man jo tage et billede af godstoget der drøner forbi:



Aftenen var super velarrangeret, i Turbinen i Randers. Et par danske og svenske acts spillede. Ida Gaard, Uffe Steen (der selv vandt en DMA sidste år, og i år med hans Shades Of Blue band, med Shaka Loveless' far, James Loveless i øvrigt), og Svante Sjöblom. Der blev igen stillet lidt spørgsmålstegn ved, at det ikke var deciderede bluesnavne der spillede til showet, som jeg måske også synes det burde være - dog var det et stor oplevelse at høre de tre acts. Det lød PISSE godt, måske den bedste livelyd jeg nogensinde har hørt, og for mig var det rart at høre nogle bands/artister jeg ikke havde hørt før


Nok snak - til sagen - det gik som nogle herinde bemærkede, rigtig godt - Trainman Blues vandt prisen for årets album. Det betyder at jeg simpelthen er debuteret som producer, med at vinde en Danish Music Award. Det er sgu da meget sejt! Det blev fejret med en god dobbeltrom, og et par hurtige øl, inden en lang køretur hjem til Christianshavn


Funny fact (eller ulækkert om man vil): Jeg fik spist McD/Burger King 4 gange på et døgn fra da turen startede mod Randers, til næste dags formiddag, da jeg efter 3-4 timers søvn, skulle op og øve med netop Trainman Blues, da vi skulle have to afløsere på, til en koncert lørdag. Det er alligevel også en slags rekord :-S


Torsdag d. 16 August havde jeg lige et job igen i husbandet på Mojo, til deres torsdags jam. Der blev fejret en smule med en 60% rom jeg fik i fødselsdagsgave, af min makker i Trainman Blues, og hans kæreste. Det blev dog ikke den helt vilde fejring, da Trainman Blues skulle hjemmefra kl 11 næste formiddag, for igen at tage til Randers (endnu en tvivlsom rekord, at tage turen til Randers 2 gange på 3 dage). Denne gang gjaldt det "Danish Blues Challenge 2018". Det er en slags blues konkurrence, hvor førstepræmien var 15.000 kr + 2 dage i et lydstudie + et par koncerter i Randers + en optræden til "European Blues Challenge 2019", der bliver afholdt på Azorerne.


Hele tanken om blues/musik konkurrencer, bryder jeg mig ikke om. Ligeledes får man ikke turen til Azorerne betalt, så de 15.000 går til flybilletter (og rækker i værste fald ikke). Eksponeringen føler jeg heller ikke behov for. Vi har rigeligt at lave, og med DMA'en bliver det kun lettere at booke jobs. Faktisk havde jeg ikke givet mit samtykke for at tilmelde os, det var bare blevet misforstået. Men det var ikke værd at blive uvenner over, så derfor må vi bare få det bedste ud af det. Det vi trods alt kán få ud af det, er at netværke med samtlige europæiske bluesforeninger der er, da de alle er repræsenteret til koncerten 2019. I bedste fald får vi en røvfuld velbetalte Europæiske festival jobs ud af det.


Men ok, sådan er det nu engang, og jeg skal ikke klage for tiden. Vi vandt Danish Blues Challenge, og skal derfor til Azorerne til næste år. Det glæder jeg mig til at opleve :-)


Efterfølgende blev det til endnu en meget lang tur hjem. Dagen efter, lørdag d. 18. August, skulle vi nemlig på den igen. Koncert på en lille hyggelig folk festival på Refshaleøen i København, Fox Tail Folk Festival. Vi var på dejlig tidligt, kl 18:00, og kunne efterfølgende endelig kunne få fejret igennem. Good times!


Det blev på et hyggeligt job mere med Trainman d. 22 August, som duo, på Nebbiolo Vinbar (der også kan anbefales. Alt hvad de har er importeret fra Italien. Selv colaerne, så de har ikke engang Coca Cola), i en sidegade til Nyhavn. Samt et job mere på Mojo fredag d. 24. - igen et job, uden at have øvet inden. Faktisk var det med en færøsk sanger/guitarist, Uni Debess, jeg mødte for første gang nogensinde, en time inden showstart :-D han havde dog sendt sange på forhånd, så dem havde jeg lige fået lyttet lidt til. I øvrigt rigtig fed fyr, med en fed rootsy stil.


i Forbindelse med jobbet, med Uni Debess, fik jeg igen spottet nogle muligheder. Fed fyr, fed stil. Han har lavet indspilninger til 3 albums, hvor konceptet er "regards to the roots". Altså fortolkninger af gamle klassiske sange. Det første er udkommet, og de næste to skal først mixes - og måske produceres videre. Jeg tænker, 3 albums i præcis samme stil, det er måske for meget, selvom det er en fed stil. Så hvad med at jeg producerer f.eks. det tredje album, som "award winning producer". Det vil kunne gavne ham, da der vil komme mere fokus på albummet. Og det vil kunne gavne mig, at jeg får endnu et album ud som producer, som kan noget nyt, i en blueskontekst, og få endnu et godt samarbejde op og stå. Han er med på idéen, så nu er tanken, at jeg prøver at gøre mit, med et par af hans numre, og så kan han se hvad han synes. Om det er det værd, og så tager vi den derfra :-)


En anden ting omkring muligheder, jeg var lidt inde på i sidste blog, er videoer/grafik. Jeg lavede jo Pharfars video til hans single "Mægtig". En video jeg lavede gratis, for at give tilbage til Pharfar, men også pga muligheder. Fordi en vellykket video, med et større navn, kan lede til mulighed for at lave den slags, for andre. Det ledte til at hans manager spurgte om jeg kunne lave en Spotify reklame, og sidenhen også coveret til hans nye single "Folk Har Det Vildt", og en video til samme. Alt sammen betalt. Man kan få utroligt meget ud af at gøre sig nyttig/være engageret, og se muligheder. Cover og video:


Hvad angår nye produktioner i denne måned, har jeg fået arbejdet lidt videre på de to næste projekter, der skal skydes af sted. Jeg tænker at gemme det til næste blog, da september ikke byder på helt så mange koncerter, og derfor primært fokus på produktioner. En ting der ikke har været optimalt de sidste mange måneder er, at der går alt for meget tid med booking, og andet administrativt, og f.eks. forberedelse til at spille med nye bands/artister, hvor jeg ikke kender sangene. Det jeg rigtig gerne vil, er at producere, også gerne andet end blues. Derfor ser jeg frem til et efterår, hvor fokus bliver rettet på nye produktioner. Håbet er at få lavet 2-3 albums færdige i efteråret, og jeg tænker at de næste blogindlæg, kommer til at omhandle de kreative/kunstneriske aspekter af det, mere end bare "jeg har spillet blabla"

Redigeret af BassCheck d. 27-08-2018 21:56
27-08-2018 12:57 #2| 2

Tak for at dele og tillykke med priserne!

Rigtig spændende læsning!

27-08-2018 13:18 #3| 2

tillykke med priserne.

Og endnu engang fcking velskrevet.

Jeg er helt opslugt fra start til slut, i en verden jeg ikke kender, men det fanger bare max.

Har ikke engang set hvor langt indlægget er, men jeg kunne læse videre i timer.

Tusind tak for indblikket og bliv endelig ved 🙏

27-08-2018 13:29 #4| 2

Super interessant læsning, specielt for en som mig som er totalt uvidende om musik miljøet. Vil du ikke prøve at uddybe lidt, hvad det at være producer på et album består i?

27-08-2018 13:47 #5| 1

Spændende og inspirerende! Og tillykke naturligvis

27-08-2018 17:41 #6| 0
PN MESTER 2019
Poples skrev:Tak for at dele og tillykke med priserne!
Rigtig spændende læsning!

Tak Poples :-)


chmpen85 skrev:tillykke med priserne.
Og endnu engang fcking velskrevet.
Jeg er helt opslugt fra start til slut, i en verden jeg ikke kender, men det fanger bare max.
Har ikke engang set hvor langt indlægget er, men jeg kunne læse videre i timer.
Tusind tak for indblikket og bliv endelig ved

Tak chmpen, og tak for at læse med.



Shadowwarrior skrev:Spændende og inspirerende! Og tillykke naturligvis

Tak Shadow :-)

27-08-2018 18:05 #7| 1
PN MESTER 2019
oliu3 skrev:Super interessant læsning, specielt for en som mig som er totalt uvidende om musik miljøet. Vil du ikke prøve at uddybe lidt, hvad det at være producer på et album består i?

Tak oliu, og det kan du tro :-)


Før i tiden (før de digitale tider, med "bedroom producers"/hjemmestudier), var det primært at farve numre der allerede var skrevet, af bands/sangere/sangskrivere. Dvs de kunne vælge at der skulle det ene eller andet instrument på, den ene, eller den anden lyd. De kunne f.eks. vælge at et nummer skulle have et akustisk præg, frem for elektrisk, eller de havde idéer til en synthesizer, der skulle spille noget bestemt, noget de kunne høre for sig. Man kan sige deres opgave før i tiden, var at få idéer til en sang, så den har fremstået stærkere, og mere unik, end f.eks. et band selv har været i stand til. Nogle producere kunne også blande sig i mixed efterfølgende (de har alle blandet sig, men nogle har selv siddet ved knapperne), mens nogle mix har været overladt til lydteknikere, med speciale i det, og efter det ville det mixede nummer blive sendt videre til mastering, hos en der havde speciale i det.


Der er helt sikkert folk der stadig arbejder sådan, men moderne produktioner, er typisk en lidt anden vej rundt. Med digitaliseringen og hjemmestudier, er det blevet mere normalt, at en producer også komponerer og arrangerer numre, fra bunden. Dvs sætter akkorder, beat/trommer, basgang sammen, som jeg selv gør med alle de produktioner jeg laver for tiden. Nogle producerer skriver også selv sange, og skriver en sang først, og producerer (indspiller/farver) bagefter, og nogle laver en produktion først, og skriver en sang til sideløbende (eller har nogen til at skrive sideløbende), eller bagefter, og retter til, så det passer med de idéer man løbende får. Det kan også være genreafhængigt. Nogle hip hop producere, kan finde på selv at skrive et omkvæd, og så få en sanger til at synge det (eller måske selv synge/rappe det). Det er typisk at moderne producerer selv mixer og master sangene.


Jeg spiller selv bas og guitar, på samtlige produktioner (og uddelegerer nogle gange nogle guitar-opgaver, da andre er dygtigere til f.eks. soloer, end jeg er). Trommer programmerer jeg til dels, og spiller til dels selv. I den indspilningssoftware man bruger, kan man f.eks. lægge en stortromme på 1 og 3 i en takt, og have en lilletromme på 2 og 4, eller hvor man vil have det. Typisk indspiller jeg en hihat selv, for at få et mere naturligt/menneskeligt feel i flowet (underdelinger, på musik-sprog), hvor stortromme/lilletromme godt må være lidt mere statiske (eller også lægger jeg det efter det feel jeg vil have, som typisk er gennemgående igennem et helt nummer). Keyboard/klaver/synthesizer spiller jeg også typisk selv, eller programmere (lidt samme historie som med at programmere trommer). Hvis jeg vil have noget mere avanceret klaver, f.eks. jazzklaver, eller nogle elementer af improviseret klaver, sender jeg det også typisk til en dygtig pianist, fordi de kan gøre det bedre end jeg selv kan. Udover det kommer hele samme opgave, som producerne havde i gamle dage, med at farve lyden på alle instrumenter, og finde på de små ting, forskellige lag, med forskellige effekter, og f.eks. lave temaer (et tema kan defineres, som en bærende/markant melodi i whatever instrument man vælger, noget der giver en sang et kendetegn).


Desuden mixer og mastermixer jeg selv mine produktioner, da jeg er ok skarp til det, og det koster gratis :-) Jeg ville elske at have et pladeselskab der sagde "tak for produktion, vi sender det til en ekspert og får det mixet - vi betaler". Det ville være super, og der findes helt klart eksperter der er dygtigere end mig, men der skulle nok være situationer, hvor jeg ikke selv ville være glad for resultatet, og på mit stadie er det ikke det værd.

27-08-2018 18:47 #8| 0

lad nu være med at lave cover og video, det hæslig.


Vil du lave musik eller grafik

27-08-2018 20:36 #9| 1
PN MESTER 2019
Switz skrev:lad nu være med at lave cover og video, det hæslig.

Vil du lave musik eller grafik

Kritik er fint, konstruktiv kritik havde været bedre :-)


Video/grafik er lavet pga en efterspørgsel. Betalt arbejde, for en kunde der var glad. Der var også forhold der skulle tages hensyn til, f.eks at coveret skulle være i stil, med coveret til forrige single. Et cover jeg ikke havde noget at gøre med.


Video/grafik er interessant at arbejde med, og helt nyt for mig endnu. Jeg lærer et par tekniske tricks hver gang, og erfaringen er god at få med. Men nej det er ikke noget jeg har tanker om at gøre professionelt. Det er enten noget jeg laver af nød, og fordi det er sjovt/udfordrende, eller fordi jeg får penge for det.

27-08-2018 20:46 #10| 3
BassCheck skrev: Kritik er fint, konstruktiv kritik havde været bedre :-)

Video/grafik er lavet pga en efterspørgsel. Betalt arbejde, for en kunde der var glad. Der var også forhold der skulle tages hensyn til, f.eks at coveret skulle være i stil, med coveret til forrige single. Et cover jeg ikke havde noget at gøre med.

Video/grafik er interessant at arbejde med, og helt nyt for mig endnu. Jeg lærer et par tekniske tricks hver gang, og erfaringen er god at få med. Men nej det er ikke noget jeg har tanker om at gøre professionelt. Det er enten noget jeg laver af nød, og fordi det er sjovt/udfordrende, eller fordi jeg får penge for det.

Tror desværre at den kære Switz er i den forkerte tråd

Der er anden tråd med en musiker der kalder sig for platinmand

Og tænker svaret er til ham


27-08-2018 23:27 #11| 0
PN MESTER 2019

https://www.pokernet.dk

nikzz skrev:
Tror desværre at den kære Switz er i den forkerte tråd
Der er anden tråd med en musiker der kalder sig for platinmand
Og tænker svaret er til ham

Ja, det overvejede jeg også. Det kan nu også være til mig. Det er også ok, man kan ikke ramme alle med det man laver :-)

27-08-2018 23:35 #12| 1
BassCheck skrev:https://www.pokernet.dk
Ja, det overvejede jeg også. Det kan nu også være til mig. Det er også ok, man kan ikke ramme alle med det man laver :-)

Tja måske

men synes bare ikke rigtig det fremgår at du laver covers og video i de to blogs du har lagt op.

Og den anden type musik der er i den anden tråd omhandler mere covers og video

Derfor gik jeg den vej rundt 😉

Kan dog godt være det var denne tråd der var hans mål

Selvom det var skudt helt forbi



28-08-2018 08:53 #13| 1

Sprød læsning mate, og tillykke endnu engang :-)

28-08-2018 13:14 #14| 1

Fed blog!! Næsten synd den er begrænset til os på PN..


Nu du skriver om muligheder, er det lige nu, ovenpå jeres pris osv. Det eskalere?

Eller har det været en "jævn rejse" dertil?

Det lyder som der sker en masse nyt for dig/jer lige nu, masser af held og lykke uanset 🙂

28-08-2018 21:04 #15| 1
PN MESTER 2019
msm89dk skrev:Sprød læsning mate, og tillykke endnu engang :-)

Tak M :-) hvordan går det med WIW? Har haft svært ved at følge med i diverse ting de sidste par måneder.

28-08-2018 21:19 #16| 1
PN MESTER 2019
grovfil skrev:Fed blog!! Næsten synd den er begrænset til os på PN..

Nu du skriver om muligheder, er det lige nu, ovenpå jeres pris osv. Det eskalere?
Eller har det været en "jævn rejse" dertil?
Det lyder som der sker en masse nyt for dig/jer lige nu, masser af held og lykke uanset

Tak Grovfil. Har ikke overvejet at lave den andre steder. Tanken har primært været give lidt tilbage til PN. Være med til at skabe lidt liv. Og fordi jeg tænker det er sjovt for mange PN'ere at få indblik i en anden verden, fra en af sine egne :-) tanken er også at det eksklusivt her, i formentlig ca. 12 opslag. Men hvem ved hvad fremtiden bringer.


Jeg er generelt god til at se muligheder/få idéer, vil jeg mene. Har bunkevis af projekter, jeg kunne, og ville, sætte i gang, hvis jeg havde tiden. Min udfordring er at vælge de rigtige. De samarbejdspartnere, der også får rykket på diverse ting, og som enten er længst muligt oppe i hierarkiet, eller har mest talent og drive. Man kan sige, at løbende som folk har fået øjnene op for det første projekt, med Trainman Blues, og min rolle i det, er mulighederne også eskaleret. Det til en grad, hvor jeg f.eks. har taget initiativ til projekter, der på daværende tidspunkt var en god mulighed/ide, men som allerede nogle måneder efter, var uinteressant, fordi markant mere spændende og seriøse projekter har budt sig til. Det næste jeg regner med vi begynder at udgive, i efteråret (oktober/november?), er et af dem der senere bød sig til, og som jeg er meget stolt af, fra et producer- og kunstnerisk perspektiv, og glæder mig mega meget til at præsentere for verden.


Der har også allerede, her 2 uger efter DMA'en, åbnet sig to mega spændende muligheder, som er endnu et skridt op. Den ene er udelukkende pga DMA'en, den anden kunne godt være opstået alligevel.

28-08-2018 21:26 #17| 0
PN MESTER 2019
nikzz skrev:
Tja måske
men synes bare ikke rigtig det fremgår at du laver covers og video i de to blogs du har lagt op.
Og den anden type musik der er i den anden tråd omhandler mere covers og video
Derfor gik jeg den vej rundt

Jeg tænkte at han med cover, mente det grafiske cover til Pharfars nye single. Det finder vi nok aldrig ud af :-D

28-08-2018 21:31 #18| 1
BassCheck skrev: Jeg tænkte at han med cover, mente det grafiske cover til Pharfars nye single. Det finder vi nok aldrig ud af :-D

Ja det kunne selvfølgelige være en mulighed :-)

Men det blæser bare i vinden tænker jeg


Bliver fedt at høre om dit step up i tilbud kommer til at rykke dig til større tilbud og hvad der nu ellers kommer med :-

29-08-2018 20:56 #19| 0
BassCheck skrev:
Tak M :-) hvordan går det med WIW? Har haft svært ved at følge med i diverse ting de sidste par måneder.

Thx for asking :) Vi har fået en del gode spillejobs tilbudt, bl.a. på Musikhuset Aarhus, ODEON Musikhuset, Skråen Aalborg og så et gig jeg ikke kan afsløre endnu.
Derudover synes jeg de sange vi har gang i er bedre end noget vi har lavet før, så det er jo nice nok - og lidt mere rockede er de også i øvrigt :-)

30-08-2018 11:00 #20| 1
PN MESTER 2019
msm89dk skrev: Thx for asking :) Vi har fået en del gode spillejobs tilbudt, bl.a. på Musikhuset Aarhus, ODEON Musikhuset, Skråen Aalborg og så et gig jeg ikke kan afsløre endnu.
Derudover synes jeg de sange vi har gang i er bedre end noget vi har lavet før, så det er jo nice nok - og lidt mere rockede er de også i øvrigt :-)

Det er godt at høre. Ser frem til at høre nye numre, og jeg tror også det vil klæde jer at få en rocked vinkel på, i hvert fald på nogle numre/i nogen grad. Lyder som en rigtig måde at bryde stilen lidt, få lidt mere kontrast i sounden. I approve! ;-D

30-08-2018 17:05 #21| 1
BassCheck skrev:
Det er godt at høre. Ser frem til at høre nye numre, og jeg tror også det vil klæde jer at få en rocked vinkel på, i hvert fald på nogle numre/i nogen grad. Lyder som en rigtig måde at bryde stilen lidt, få lidt mere kontrast i sounden. I approve! ;-D

You’ll be the first to know :-)

Redigeret af msm89dk d. 30-08-2018 17:06
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar