Mulig Cash game stake med coach (nl10-nl100)

#1| 0

Som nogen har set staker jeg en række folk til 18m sng
www.pokernet.dk/forum/staking-til-18m-sng.html

De første par spillere er sendt afsted, og resten forhåbentlig meget snart, når coachen kommer hjem fra ferie :)

Jeg er i gang med at starte et cash game hold op, efter samme koncept.

Jeg vil som udgangspunkt tilbyde stakes til nl10-nl100.
Spilleren skal kunne fremvise en historik på minimum 30.000 hænder for at søge. Spilleren må maksimalt være -4bb/100 hænder for at komme i betragtning.

Der er ikke nogen decideret ansøgningsfrist, da jeg løbende tager kvalificerede spillere ind.

Forløbet vil inkludere coaching, bl.a. af en PNer, for at sikre en konstant udvikling. Coachingen vil blive beregnet til €30/timen, hvilket indgår i stake regnskabet.
Deruodver bliver spillerne en del af det samlede stake hold, og der er allerede på nuværende tidspunkt godt gang i hh-review mv.

Start limit vil afhænge af flere faktorer, herunder erfaring, talent, volume etc.

Cut vil være 50/50 efter udgifter (coaching, evt køb af HEM etc), afregnet månedligt.
Det skal her præciseres at alle udgifter ikke nødvendigvis skal tjenes hjem først, før spillerne får del i profitten. Op til 1/3 af en måneds overskud, bruges til afregning af diverse udgifter, resten splittes mellem spiller og backer.

Følgende forventes af mine heste:
- Lyst, evne og villighed til at forpligte sig til et længere forløb. Hvor mange hænder en spiller forpligter sig til vil være individuelt, og afhænger af limit, min/coach forventninger til spillerens evner mv. Ansøgeren skal regne med 100k+ hænder.
- Ærlighed omkring tidligere resultater, og ærlighed under staking forløbet
- Lyst og evne til forbedre sig
- Realistisk tilgang til poker, herunder forventet volume, forventninger til resultater etc.
- Deltagelse i analysetråde, både egne og andres, det være sig på PN eller andre fora.
- Daglig rapportering efter endt session med resultat etc
- Ejerskab af HEM en fordel


Følgende fordele får hestene:
- Bankroll stillet til rådighed, efter aftale
- Coaching af og sparring med en vindende cashgame spiller, med henblik på konstant forbedring og rykken op i buyin
- Netværk af andre cashgame spillere (og andre discipliner), hvor der kan diskuteres strategi, Regs etc
- Erfaren backer med professionel tilgang til tingene

Er du interesseret, send følgende i PM:
- Rigtig navn
- Bopæl (bare by)
- Alder
- Email
- MSN nick
- Skype nick
- Telefon
- Alle relevante nicks fra diverse sider
- Evt 2+2 nick
- Oplysninger om ewallets. Neteller i USD og/eller €? MB i USD og/eller €?
- Links til grafer fra PT/HEM der viser tidligere spil, der tydeligt viser nick, site, og buyin. VIGTIGT: Du skal kunne fremvise mindst 30k hænder historik!
- Hvilket buyin søger du til?
- Forventet REALISTISK volume på månedsbasis. Volume/måned er ikke afgørende for om i bliver valgt eller ej.
- Hvor mange borde spiller du af gangen?
- Hvorfor skal du stakes?
- Styrker og svagheder ved dit pokerspil
- Hvad gør du/har du gjort for at blive bedre?
- Kort om dig selv (single/gift, job/studie etc)
- Gerne referencer fra folk der kan sige god for dig (andre stakingforløb, gennemførte handler), herunder både talent/evner, men i højere grad din ærlighed og seriøsitet. Du bedes få accept fra dine referencer først, indne jeg evt kontakter dem.

Alle der sender en fornuftig ansøgning indeholdende ovenstående oplysninger vil få svar. Har du ikke et seriøst ønske om et længerevarende staking og coaching forløb, så undlad at søg.

Redigeret af Beck d. 25-06-2012 08:35
25-06-2012 09:23 #2| 0

Har haft samme tanke, nemlig at stake nogen til cash game, det ser rigtigt interessant ud. Ønsker dig og hestene alt det bedste, gl. dude.

25-06-2012 09:58 #3| 1

Gl Beck - nice stake! Ærgeligt man ikke kan fremvise 30k hænder, da jeg ikke bruger HEM;)

Havde helt klart søgt dette stake, hvis det var.

25-06-2012 10:10 #4| 0

Super fede og meget overvejet/detaljeret aftaler , fandeme godt at se Beck

25-06-2012 11:15 #5| 0

28k hænder og -5,26bb/100 så det bliver et GL med hestene her fra :)

25-06-2012 14:07 #6| 0

Du ender med at stake hele PNS :-) men fedt og se. Håber du tjener en masse penge med alt det arbejde du ligger i..

25-06-2012 15:37 #7| 1

Tror du skal passe på med at kræve betaling for coachingen.

hvis din hest kommer lidt i hullet kan han hurtigt komme til at tænke at hvis han så lige tager 5 coachingtimer, så er hullet lige pludselig meget større.

og samtidig er det ikke sikkert at hesten gider at bruge sit overskud på coaching hvis det alligevel går godt..

Men gl med projektet :)

25-06-2012 17:44 #8| 0

Det er ikke Beck der coacher derfor er der nød til at blive betalt og det er fair det indgår i staket da det hele er en udgift for Beck og stakee får jo en masse ud af det ligesom i 18 mands staket.

Og vil man ikke udvikle sig er det nok ikke den hest Beck søger

Redigeret af chmpen85 d. 25-06-2012 17:45
25-06-2012 17:50 #9| 0

Har ikke noget med ikke at vil udvikle sig, det er nok mere den mentale del som myrup snakker om :)

25-06-2012 18:24 #10| 3

Så det der sker er at man gratis kan spille sig til coachingtimer, samt nok et overskud, uden selv at skulle ligge kongens mønt?

Hvis det går en mentalt på, så er det satme skidt :-)

25-06-2012 18:54 #11| 0

Flot stake Beck, håber du finder nogle dedikerede heste. Må desværre og melde fra på 30.000 hands kravet.

26-06-2012 15:22 #12| 0
OP
Myrup skrev:
Tror du skal passe på med at kræve betaling for coachingen.

hvis din hest kommer lidt i hullet kan han hurtigt komme til at tænke at hvis han så lige tager 5 coachingtimer, så er hullet lige pludselig meget større.

og samtidig er det ikke sikkert at hesten gider at bruge sit overskud på coaching hvis det alligevel går godt..

Men gl med projektet :)

Spilleren skal spille over 100k haender. Udgiften til 5 coaching timer er ubetydelig.

Hvis spilleren ikke oensker at udvikle sig og blive coachet for E15/timen, saa siger chmpen85 det meget godt, at saa er det ikke den spiller jeg skal indgaa samarbejde med.
26-06-2012 19:40 #13| 0

Absolut fede stakes , tror bare ikke mange af os kan leve op til kravene , dem der kan spiller nok for egne penge

26-06-2012 20:01 #14| 0
HomeMade skrev:
Absolut fede stakes , tror bare ikke mange af os kan leve op til kravene , dem der kan spiller nok for egne penge



jeg er absolut ingen cashgame haj, men ligger alligevel +2bb/100 over 30k hænder plo25
kravet er -4bb/100 jeg vil tro alle der har spillet 30k hænder seriøst aldrig nogensinde kan ligge under -4bb, det er ligefør man kan folde 30k hænder i streg og klare den : O)
Redigeret af Live d. 26-06-2012 20:05
26-06-2012 20:06 #15| 0
Live skrev:
HomeMade skrev:
Absolut fede stakes , tror bare ikke mange af os kan leve op til kravene , dem der kan spiller nok for egne penge



jeg er absolut ingen cashgame haj, men ligger alligevel +2bb/100 over 30k hænder plo25
kravet er -4bb/100 jeg vil tro alle der har spillet 30k hænder seriøst aldrig nogensinde kan ligge under -4bb, det er ligefør man kan folde 30k hænder i streg og klare den : O)


28k hænder og -5,26bb/100 så det bliver et GL med hestene her fra :)


jow deeet ;)
26-06-2012 20:22 #16| 0

Live , problemet er om man har tracket de 30 k hænder

26-06-2012 20:23 #17| 0

og problemet er at nogen ikke bruger tracker

Redigeret af chmpen85 d. 26-06-2012 20:24
26-06-2012 20:26 #18| 0

chmpen, opt in på ptr og du kan se dine stats.

HM: 30k hænder tager for en der ikke grinder særlig hårdt, like 6 borde 3-4 timer om dagen i 20 dage, hvis man ikke har 30k hænder bør man nok heller ikke ansøge til at CG stake.

26-06-2012 20:32 #19| 0

Siger ikke folk ikke har 30 k hænder, men spørgsmålet er om de er tracket

Jeg har f.eks aldrig fået sat min PT3 ordenligt op og jeg fatter hat af hvad jeg har gjort galt , Beck har faktisk for et stykke tid siden prøvet at hjælpe mig, kan ikke finde fejlen

26-06-2012 20:43 #20| 0

HM, ptr er MEGET præcist, sålænge man ikke spiller hu NLHE, ligeledes kan man bede om alle sine cashgame hænder i hvertfald fra stars og smide ind I hem/pt whatever program man nu bruger

der er rigeligt med muligheder hvis man vil.

Redigeret af Live d. 26-06-2012 20:44
29-06-2012 20:27 #21| 0

Har et par spørgsmål..

Vil det sige hvis man nu ligger inde med en bb/100 over 4, så vil du ikke stake denne?

Staker du evt til deepstack 250bb?(der skal jo en noget større rulle til)

30-06-2012 01:36 #22| 0
OP

Folk må max have MINUS 4 bb.

Ang 250bb... Måske :) Kommer an på site, profitabilitet etc, Men fang mig på skype, der er nok nemmest.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar