Mr Green svans/softwarefejl?

#1| 1

Hej med jer,

Var for snart 14 dage siden inde og spille lidt BJ på MrGreen. Det gik som sædvanligt ikke efter planen, og jeg smed mit sidste bet på 500kr som var tilbage på konten. Da jeg venter på at få delt kort crasher appen, og jeg lukker den ned og åbner igen (dette er sket af og til, hvor man så kommer tilbage ind i hånden og kan spille videre). I dette tilfælde sker det ikke, jeg kommer ind til et tomt bord og mit bet på 500 er væk. Når jeg kigger min spilhistorik er spillet heller ikke registreret, det seneste spil registreret er på 150kr, hvor saldoen står til 500kr, hvorfor jeg formoder, at spillet er crashet inden jeg har fået spillet, ikke desto mindre er de 500kr væk. Jeg har et par gange skrevet til support og bedt om at få de 500kr retur, da jeg ikke har fået delt kort, hverken før eller efter spillet er crashet samtidig med, at de ikke har registreret spillet i min spilhistorik, hvorfor jeg formoder, at spillet ikke er registreret. Hver gang jeg har kontaktet dem er deres forklaring, at sagen fortsat ligger hos deres spiludbyder som undersøger sagen. Selvom det ikke er noget særligt beløb så irriterer det mig principielt, at de trækker beløbet uden at de registrerer et spil, og at vi nu snart runder 14 dage uden de hverken har krediteret min konto med beløbet eller overhovedet har afklaret det. Andre som har oplevet lignende? Tænker ikke det kan være normal procedure, jeg har i hvert fald ikke i sinde at benytte mig af deres software igen med så ringe en håndtering.

 

 

15-10-2021 01:23 #2| 0

Det er desværre ingenlunde en unik sag, at en sådan fastlåst spilrunde som denne tager lang tid at få løst hos Mr. Green. Det er ringe, det skal tage længe at få confirmed hos spiludvikleren, men ikke unikt i det mindste, så der skal nok komme svar

Redigeret af ElMalo d. 15-10-2021 01:24
15-10-2021 04:57 #3| 0
ROI: 118.67% (27)

De kommer nok tilbage, bare rolig! Mrgreen er pisse langsomme i disse sager.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar