Moneybookers support?

#1| 0

Jeg fik for noget tid siden hacket min MB account, og skulle derfor skifte mail. Alt går fint og jeg sender de ting ind som jeg skal.

Det næste der så skal ske, er at det skal sendes videre til den afdeling som åbner accounten igen (og forhåbentlig sender et password så jeg kan logge ind igen).

Kontakten med dem foregår selvfølgelig på den nye mail som jeg har oplyst dem.

Problemet er bare at det er 25 dage siden at jeg fik at vide, at det var sendt til afdelingen som åbner den, og selvom jeg har skrevet flere mails, har jeg intet hørt siden d. 1 August.

Er der andre der har erfaringer med hvor lang tid det kan tage?
Jeg vil nu mene at de godt kunne oplyse hvor langt det var nået, eller i det mindste komme med en standard mail tilbage.

Og skal jo desværre logge ind for at skrive til dem via live support eller hvad de nu bruger.


/Phyx

26-08-2009 01:45 #2| 0

Hvilken status har du hos dem?

// KD

26-08-2009 03:56 #3| 0

Jeg sendte en mail med en forespørgsel til dem for MÅNEDER siden. Har stadig intet hørt. Hvis det ikke var fordi serviceniveauet på Neteller er endnu værre, så havde jeg skiftet for længst

MVH Skod

26-08-2009 11:42 #4| 0

har man forskellig status hos dem? Det er ikke længe siden at jeg skiftede til MB, fordi de som skod siger, har det ringeste serviceniveau jeg nogensinde har oplevet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar