Mill$ gtd. 1010 mod tricky villain

#1| 0

Railer en ven så den kommer efter hukommelsen...
Stars mill$ gtd, 6-handed. bi 215$
Blinds 100-200 avg 6000.

Hero 8.000
Villain 15.000

Hero har spillet TAG, villain LAG.

Hero siger 600 utg+1 med 10 10
Villain caller fra bb.

Flop. Q 5 4

Villain er flere gange før set c/r flops der ligner noget der har ramt ved siden af openraiser, og er meget frisk med stakken.

Villain check, hero check.
Turn 7
Villain bets 1000
Hero caller for control/induce

River K
Villain bets 3850
Hero ?

Det blev til en gang bambi på glatis her, skal vi bet-folde eller bet-skubbe flop i stedet for ?
Skal den ha gas på turn?

12-09-2008 16:37 #2| 0
OP

bump

12-09-2008 16:55 #3| 0

Som du skriver er vi bambi på glatis. Når jeg spiller disse tours kan jeg godt lide at prøve mig med at spille små potte også tage ned på flop, ofc ikke når jeg har handskerne, men i denne hånd vælger hero at variere og checker flop. Jeg kan godt lide linjen, når vi nu checker flop, men river må blive et muck på min side, da vi jo kan samle masser af chips ind uden showdowns og mest likely er hero beat her. Hero har brug for at vinde 35 % af hænderne her, men når vi nu tænker på hvor stor forskel er på 2k stack og 6k stack, så må jeg sige vi må op på 40-45 % for at calle og det tror jeg ikke hero har, så bliver fold

12-09-2008 17:01 #4| 0

Som spillet kommer vi til at betale 1000, uden at få noget information for pengene. Hvis du alligevel har tænkt dig at betale 1000 på en blank turn, kan du lige så godt putte pengene i selv. Det er et rimelig godt flop for dine tiere.

Bet-skub er nok lidt bekymrende, for hvis villain har check/raiset for meget, så er han nok selv klar over det, og vil vente på en mulighed for at gøre det igen med en ordentlig hånd næste gang. Desuden ligner du selv et højt par, siden du raiser fra UTG+1, hvilket giver ekstra troværdighed til et check-raise.

Mit endelige bud: Bet-fold floppet. Som spillet: Fold

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar