MERMAIDPOKER PARTY Challenge - 11.-13/3 i Tjekkiet

#1| 0

Hey PN!

3-4 kammerater inklusiv undertegnede har kigget på denne tur til Tjekkiet. Vi synes det kunne være en rigtig hyggelig tur, da den har den perfekte længde og ligger godt i forhold til tid.

Vi er dog i tvivl om hvorvidt det er muligt at købe en af de pakker de har. De har to pakker, en til 270 euro uden fly og en til 470 euro med fly.

Er der nogen fra PN som er klar over om det er muligt at købe de pakker, eller om de kun bliver givet væk i deres satelitter?

Hvis det ikke er muligt at købe pakkerne, er der så nogen som kender navnet på hotellet de kvalificerede bliver tjekket ind på? Mermaid skriver ikke noget om navnet, blot at det er et luksushotel med SPA.

Hvis folk skulle ligge inde med andre oplysninger ang. turen, er vi meget modtagelige overfor disse :)

Link til Mermaids hjemmeside med turen: www.mermaidpoker.com/?page=5215

På forhånd, tak! :)

/MagnusF

07-02-2011 16:15 #2| 0

Har skrevet til Mermaid om det er muligt at købe pakkerne,

hvis der ikke kommer indput her, skal nok give lyd når jeg har fået svar...

07-02-2011 17:26 #3| 0
OP

Tak mester :)

07-02-2011 17:27 #4| 0

Hvad er meningen med at købe den dyre pakke, når man stadig selv skal booke fly, og så er de 200euro ekstra i den store pakke mere end fly koster t/r :)

07-02-2011 18:07 #5| 0
OP

Haha, det er et godt spørgsmål ;)
Vi har nu også tænkt os at lave et roadtrip ud af det, og køre derned selv.

07-02-2011 18:11 #6| 0

Faktisk en god idé med roadtrip.

Ved du hvor længe det cirka vil tage at køre derned? Så vil jeg lige få lokket lidt mates med :).

07-02-2011 18:59 #7| 0

Lyder fandme som en god idé med roadtrip :) prøvede selv at kvalle mig i går, og selvom jeg suckoutede gang på gang blev det stadig ikke til noget :(

@MagnusF

Er planen så at finde et random hotel i nærheden eller det 4-stjernede der bliver beskrevet på hjemmesiden?

07-02-2011 19:03 #8| 0

Jamen, ses dernede ;)

07-02-2011 19:17 #9| 0
OP

Fik en PM fra Poker-Tours, og de siger det ikke er muligt at rejse derned og købe sig ind.
Jeg afventer svar fra Mermaid, men Poker-Tours kan gøre det for omkring 4k.
Det er så med fly, og charmen med roadtrip vil ikke være der.
Ellers, hvis en del herinde er klar, så kunne vi evt. samle nogle biler og lave et PN-roadtrip et sted hen. Det behøver naturligvis ikke være præcis den turnering og det sted, men vi kunne finde en lignende turnering et sted i Europa?

Hvad siger folk til det? :)

/MagnusF

07-02-2011 19:49 #10| 0

Muligvis frisk :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar