mermaid support

#1| 0

Jeg har i flere omgange forgæves forsøgt at få åbnet min konto hos mermaid (har glemt passwordet)

Efter lidt korrespondance beder de om diverse info, og jeg sender det i flere omgange.

Men hver gang skriver de tilbage at emailen er blank, jeg aner ikke hvad der går galt da jeg skrever mailen præcis som de foreskriver.

Er der nogen der kan hjælpe

11-01-2009 21:07 #2| 0

det med den blanke mail skrev de os til mig.....

men havde mistanke om at det var fordi jeg svinede dem til.

i øvrigt synes jeg de gir den dårligste service af alle de pokersites jeg har været i kontakt med.

11-01-2009 21:11 #3| 0

ja det er det samme her! de lukkede også min konto, har skrevet 3-4 gange til dem, men får bare det samme svar... så nu har jeg bare opgivet.. helt sikkert den dårligeste service indenfor online poker!

11-01-2009 21:19 #4| 0

Venlov og andre.

Skriv eventuelt direkte til vores egne medarbejdere på Malta.
Den fælles support i Boss Media netværket er ikke kendt for at være de skarpeste. Mermaid overvejer af samme grund selv at overtage supporten.

Skriv derfor til [email protected]

Eller til vores support ansvarlige.

[email protected] ( Anna Colley )

Mvh
Pierre
Mermaid

12-01-2009 11:02 #5| 0
OP

har netop forsøgt at skrive til ac, håber at det hjalp.

12-01-2009 15:48 #6| 0
OP

@hjalte

tak for hjælpen, problemet er loest

ps. var lidt for hård ved mit tastatur igår efter et beat i endgamet så mit oe virker ikke

13-01-2009 11:59 #7| 0

jeg har en problem lignende dit. jeg har nogle oplysninger i min profil som er forkerte som jeg har bedt dem rette, men intet sker.

min konto har været lukket ned i 14 dage inden jeg fik dem overbevist om at de var min konto. og jeg bad dem dengang rette oplysningerne.
det er dog ikke sket.

jeg vil jo ikke sætte mine penge ind på en konto som de kan lukke når de lyster så hvis de snart lige gad lette r**** så jeg kan komme igang med noget poker! :)

jeg sidder kun og venter på at de retter det så jeg kan komme igang med at spille derinde igen. men det er åbenbart ikke noget der haster for mermaid...

13-01-2009 12:04 #8| 0

Vil blot tilføje at jeg aldrig har haft andet end gode erfaringer med Mermaid.

- Bare så det ikke kun er ris det hele :)



13-01-2009 12:59 #9| 0

@skamloes.

Har du prøvet at skrive til Anna som Pierre nævner i tråden?

Er enig med shit_happens - Anna og de øvrige på selve Mermaid giver altid en god og hurtig support, når jeg engang imellem har haft brug for dem.

13-01-2009 13:17 #10| 0

jeg har ikke skrevet direkte til anna, men direkte til mermaid.
men giver da lige anna et shot :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar