Manglende udbetaling fra Bet365 - altså!?

#1| 0

Sagen er den, at jeg mandag den 13/1 foretog en udbetaling fra Bet365 på i alt 8.600 kr. Disse penge var øremærket min ferie i Prag, som var fra 21. - 26/1. Da Bet365 skriver, at det tager 1-3 bankdage, at lave en udbetaling, synes jeg, at jeg var i god tid.

Da det mandag aften står klart for mig, at disse penge ikke når at komme mig i hænde inden jeg rejser til Prag, skriver jeg naturligvis til Bet365 og hører hvad der foregår. De beklager, men står fast ved, at der på nuværende tidspunkt intet er at gøre. I mellemtiden bruger jeg tiden på at finde ud af, hvad fanden jeg så lige gør, da jeg ikke sådan uden videre kan erstatte mine 8.600 kroner, som jeg havde forventet at have inden rejse. Jeg har penge på min roll online, men det hjælper mig jo ikke i sådan en situation. Men jeg fik situationen løst, så ingen ko på isen mere. Udbetalingen måtte jo lande, mens jeg var i Prag.

Men det er den altså ikke, da jeg checker tidligere i dag. Jeg skriver igen til Bet365, som fastholder, at de intet kan gøre. De beder mig spørge banken om der er en indbetaling på vej, men det er der ikke. Bet365 sætter dog en sporing af pengene i gang, men dette vil tage 3-4 dage at fuldende sådan en undersøgelse. Bet365 fastholder i øvrigt, at fejlen ikke er hos dem og de har hverken undskyldt eller givet en bonus som "et plaster på såret". Det husker jeg man gjorde, da jeg spillede "i de gamle dage".


Er det fair og normalt, at der går over 2 uger, før man modtager sine penge, når de lover, at der går 3-4 bankdage? Er deres opførsel fair og normal og overreagerer jeg? Og måske vigtigst af alt, får jeg overhovedet mine penge, og i så fald, hvornår???

Jeg er meget fortvivlet....

Redigeret af ManCini d. 27-01-2014 16:25
27-01-2014 16:10 #2| 0

Hvis du ikke har gjort noget forkert skal du nok modtage dine penge. Der er sikkert sket en fejl da Bet365 plejer at være yderest effektive med deres udbetalinger det ihvertfald min erfaring. Der er vel ikke så meget andet at gøre end at lade dem undersøge sagen, det jo ikke sådan de har sagt du ikke for dine penge. Kan dog godt se situationen er lidt kedelig at ende i..

27-01-2014 16:14 #3| 0

Jeg formoder at du har undersøgt med Bet365 at du har opgivet rigtig IBAN og swift nummer?

27-01-2014 16:21 #4| 0
OP

Det har jeg og det er korrekt.

For lige at lave alvorlig brok i den, så er min pokerkonto hos Bet365 blevet ryddet. Jeg håber der er en naturlig forklaring. Opdatering følger....

EDIT: Det var der heldigvis. Så kun 1 ko på isen pt.

Redigeret af ManCini d. 27-01-2014 16:26
27-01-2014 17:35 #5| 0

Altså Bet365 snyder dig jo ikke med vilje, jeg laver vel en 3-5 udbetalinger hver mdr. uden probs.

Jeg har flere kort jeg sætter ind fra, har du tjekket alle de steder du sætter penge ind fra(forskellige Visa, MasterCard, Skrill osv..)
Har før også lige kigget hvor pengene var, hvor de så har stået på en anden konto.

27-01-2014 17:49 #6| 0
OP

Jeg siger ikke de snyder - jeg siger bare de ikke lever op til det de skriver, og tilsyneladende virker temmelig ligeglade med, at de ikke gør det. Pengene er ikke på en anden konto.

27-01-2014 18:02 #7| 0

Mon ikke de finder ud af det, når undersøgelsen er gennemført...

Der sker jo fejl af og til, så jeg ville afvente og se, hvad der sker... Hvad de finder ud af... Ligefrem kompensation ser jeg ikke grund til, beklager...

Men er du supergod kunde (som i highroller) kan det da godt være, at de kompenserer alligevel, men så er det nok mere for at holde på dig end det er fordi de føler sig forpligtet til det... Det tror jeg :)

Lidt ro på og så skal det nok gå... Det er min forventning.

Redigeret af ZorroDk d. 27-01-2014 18:03
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar