Mærkelig mail fra Red Club Poker

#1| 1

Jeg har fået en mail fra redclubgaming om at registre mit CPR nr for REd Club Poker, men linket fører til "m1e.net"

Kan Red Club Poker bekræfte ægtheden af den mail?

Jørn

Redigeret af Thyssen d. 19-01-2012 22:49
19-01-2012 23:04 #2| 0

Har fået samme mail. Men hvorfor skal man registrere sit CPR-nummer igen? Det blev da gjort ved oprettelse?

19-01-2012 23:05 #3| 0

Har modtaget samme mail selvom mit cpr skulle være registreret. Sendte ihf id ind omkring nytår. Men når jeg logger ind på player admin står der at det ikke er godkendt?

Jeg har ikke klikket på linket i mailen men googlede det.

19-01-2012 23:06 #4| 0

m1e.net er en genvej til mailermailer.com, som er en tjeneste til udsendelse af nyhedsbreve.

Jeg opdagede ikke noget suspekt i mit mailprogram, så hoppede ind og tilføjede mit CPR. Loggede ind via min oplysninger og i Player Admin-portalen havde de alle mine andre oplysninger som adresse, tlf osv.

Går ud fra den er legit..

19-01-2012 23:07 #5| 0

jeg har forlængst droppet redklub, deres udbetalinger tager jo en måned:(

19-01-2012 23:08 #6| 2

Hej med jer!

Jeg kan bekræfte at vi netop har udsendt mailen!

Det ser lidt underligt ud, men mail-server-adressen hos vores nyhedsbrev-provider ligger på "m1e.net"!

Mvh.

Red Club Poker Support

Redigeret af Red Club Poker d. 19-01-2012 23:08
19-01-2012 23:18 #7| 0

@RedClubPoker

Hvorfor sender I denne mail til os, der allerede er registreret med CPR?


Jeg bliver sgu lidt mærkeligt til mode, når jeg modtager et brev, der begynder med: Vi vil med denne besked minde dig, om at du skal huske at registrere dit CPR-nummer for at kunne fortsætte med at spille hos Red Club Poker!, når jeg allerede har registreret mit CPR.

Jeg venter på en god forklaring et døgns tid, før jeg ryger i rødt felt, og det er faktisk et stykke tid siden, jeg sidst har været i det felt på PN.

19-01-2012 23:26 #8| 0

Hvad med at få den player admin opdateret med en mail-adresse man kan skrive til hvis man har spørgsmål. Min konto er åbenbart ikke verificeret korrekt og jeg ville kontakte jer ang dette. Det eneste jeg ser på player admin er så dette:

"I henhold til vores Danske Spillelicens, er vi forpligtet til at verificere de oplysninger du har angivet. Dette gør vi ved at bede dig om kopi af f.eks. pas/kørekort eller sygesikringsbevis. Det vil snart være muligt at uploade dine dokumenter her på Player Admin, således at verifikationsprocessen bliver lettere for både dig og os!"

Ps. Tjekkede min mail og kan se at jeg den 21/11/11 har fået svar og er oprettet korrekt..

Redigeret af messi73 d. 19-01-2012 23:31
19-01-2012 23:29 #9| 0

Mon ikke de bare har glemt at differentiere imellem brugere der har registreret CPR og dem der ikke har. Dumt, om end det jo ikke ændrer noget? Du har jo gjort det du skulle, og skal bare ignorer mailen.

19-01-2012 23:37 #10| 0
Holstt skrev:
@RedClubPoker

Hvorfor sender I denne mail til os, der allerede er registreret med CPR?


Jeg bliver sgu lidt mærkeligt til mode, når jeg modtager et brev, der begynder med: Vi vil med denne besked minde dig, om at du skal huske at registrere dit CPR-nummer for at kunne fortsætte med at spille hos Red Club Poker!, når jeg allerede har registreret mit CPR.

Jeg venter på en god forklaring et døgns tid, før jeg ryger i rødt felt, og det er faktisk et stykke tid siden, jeg sidst har været i det felt på PN.



Jeg beklager at vi inden vi udsendte mailen, ikke fik filtret de spillere fra som allerede har indtastet CPR-nummer.




messi73 skrev:
Hvad med at få den player admin opdateret med en mail-adresse man kan skrive til hvis man har spørgsmål. Min konto er åbenbart ikke verificeret korrekt og jeg ville kontakte jer ang dette. Det eneste jeg ser på player admin er så dette:

"I henhold til vores Danske Spillelicens, er vi forpligtet til at verificere de oplysninger du har angivet. Dette gør vi ved at bede dig om kopi af f.eks. pas/kørekort eller sygesikringsbevis. Det vil snart være muligt at uploade dine dokumenter her på Player Admin, således at verifikationsprocessen bliver lettere for både dig og os!"


Her må jeg også beklage - systemet er tilsyneladende ikke opdateret korrekt med data fra iPoker. Vi har derfor midlertidigt fjernet linjen med "Oplysninger verificeret?" så der ikke opstår mere forvirring.

Mvh.

Red Club Poker Support
19-01-2012 23:40 #11| 0

@RedClubPoker

Bare for at få alt helt på det rene (og fjerne enhver tvivl): hvor kan jeg gå ind og se, om mit CPR er korrekt verificeret?

19-01-2012 23:41 #12| 0

Og i øvrigt tak for hurtig respons!

19-01-2012 23:44 #13| 0

Tak for svar :)

20-01-2012 11:46 #14| 0

@Red Club
Hvor finder man Player Admin portal?

20-01-2012 11:58 #15| 0
Houen1 skrev:
@Red Club
Hvor finder man Player Admin portal?


Her: Player Admin
Redigeret af Dieb d. 20-01-2012 12:04
20-01-2012 18:37 #16| 3

har modtaget samme mail, selv om jeg både er verificeret i hoved og røv, og har tastet cpr i playeradmin for længe siden.

Har været nogenlunde tilfreds med RCP selv om jeg var i det røde felt omkring min verificering, men nu gider support/markus ikke længere svare på PM, og han var hovedgrunden til de ikke røg på boycut efter verificering. disse latterlige mails, flere jeg kender, incl. mig selv, været gennem latterligt forløb i verificering.

Et eksembel fra en ven: han indsender et brev fra banken i forbindelse med verificering, brevet er dateret 31/12-2011, han får mail tilbage der siger at et sådan dokument max må være 3 måneder gammelt så hvis han lige ville sende et nyere, bolchebutik imo.
skal nævnes at han er udtaget til "RANDOM" (my ass) security check heeelt tilfældigt i forbindelse med 1 withdraw flere jeg har talt med skal gennem et hav af åndsvage mail og genindsende før de får pengene.

Her er et spørgsmål til RCP :spekulerer RCP i at chikanere folk så meget og så længe omkring en verificering i forbindelse med 1 withdraw, at kunden sletter sin anmodning om withdrawel og "donker" pengene op?



Min fremtid i RCP er under kraftig overvejelse.

Jan D

20-01-2012 19:26 #17| 4
major7 skrev:
har modtaget samme mail, selv om jeg både er verificeret i hoved og røv, og har tastet cpr i playeradmin for længe siden.

Har været nogenlunde tilfreds med RCP selv om jeg var i det røde felt omkring min verificering, men nu gider support/markus ikke længere svare på PM, og han var hovedgrunden til de ikke røg på boycut efter verificering. disse latterlige mails, flere jeg kender, incl. mig selv, været gennem latterligt forløb i verificering.

Et eksembel fra en ven: han indsender et brev fra banken i forbindelse med verificering, brevet er dateret 31/12-2011, han får mail tilbage der siger at et sådan dokument max må være 3 måneder gammelt så hvis han lige ville sende et nyere, bolchebutik imo.
skal nævnes at han er udtaget til "RANDOM" (my ass) security check heeelt tilfældigt i forbindelse med 1 withdraw flere jeg har talt med skal gennem et hav af åndsvage mail og genindsende før de får pengene.

Her er et spørgsmål til RCP :spekulerer RCP i at chikanere folk så meget og så længe omkring en verificering i forbindelse med 1 withdraw, at kunden sletter sin anmodning om withdrawel og "donker" pengene op?



Min fremtid i RCP er under kraftig overvejelse.

Jan D


Først vil jeg starte med at sige, at Red Club Poker på ingen måde er ude på at chikanere folk. Vi står ikke selv for at verificeringen, og der er nogle sikkerhedskrav som vi skal følge.

Tager verificeringen for lang tid, gør vi alt for at presse på, således at I ikke skal vente på at kunne trække penge ud for eksempel. I skal bare sende en mail til support eller fange os her på PokerNet, så gør vi alt hvad vi kan. Det er selvfølgelig i vores interesse, at alle spillere er glade og tilfredse.

Jeg beklager at din ven har haft et problem med verificering (som iøvrigt er blevet ordnet), men som sagt, smid en PM og vi kigger på problemet. Føler I at vi er for langsomme, smider I bare en PM mere.

Hvad angår sikkerhedstjek, så er det udelukkende for spillernes egen sikkerhed. Vi forsøger bestemt ikke at få nogen til at annullere udbetalinger, og efterfølgende "donke" pengene væk. Det gavner hverken os eller spillerne.

Skulle der være spørgsmål eller andet, så skriv til os og vi svarer så hurtigt vi kan.

Red Club Poker Support
20-01-2012 19:45 #18| 0

@RCP, et af de store problemer i forbindelse med at smide en PM, er jo som jeg nævner, og som jeg har sendt en PM omkring, at det lader til at PM bliver ignoreret jeg håber da i læser dem, men det kan man jo kun håbe i og med man ikke får svar. 3/4 sidste PM fra mig er ignoreret, (ikke besvaret)

Redigeret af major7 d. 20-01-2012 19:46
20-01-2012 20:12 #19| 3

Af gode grunde kan vi ikke besvare PMs der omhandler andre end brugeren selv. Vi forsøger at få besvaret alle PMs, men som tidligere nævnt, så må man gerne sende en rykker, hvis I føler at vi har været glemsomme.

Vi undlader ikke at besvare bestemte brugere, det har vi ikke gjort indtil videre, og det agter vi heller ikke at gøre i fremtiden.

Hvis du har noget du vil have svar på eller stille spørgsmålstegn ved, så lad os tage den over PM.

Red Club Poker Support

20-01-2012 20:42 #20| 3

"Hvad angår sikkerhedstjek, så er det udelukkende for spillernes egen sikkerhed. Vi forsøger bestemt ikke at få nogen til at annullere udbetalinger, og efterfølgende "donke" pengene væk. Det gavner hverken os eller spillerne."

hvis det var for vores sikkerhed skal tjekket imo komme i forbindelse med deposit og ikke som ALTID ved første withdrawel ,men men det er en gammel ged jeg kommer med der og det føles ekstra stupidt i og med at vi danskere skal cpr godkendes og snart kører med NEMID dermed er alt det indsendelses pjat jo overflødigt

20-01-2012 21:55 #21| 1
major7 skrev:
"Hvad angår sikkerhedstjek, så er det udelukkende for spillernes egen sikkerhed. Vi forsøger bestemt ikke at få nogen til at annullere udbetalinger, og efterfølgende "donke" pengene væk. Det gavner hverken os eller spillerne."

hvis det var for vores sikkerhed skal tjekket imo komme i forbindelse med deposit og ikke som ALTID ved første withdrawel ,men men det er en gammel ged jeg kommer med der og det føles ekstra stupidt i og med at vi danskere skal cpr godkendes og snart kører med NEMID dermed er alt det indsendelses pjat jo overflødigt


Det kan på ingen måde være overflødigt i og med at NemID ikke er trådt i kraft endnu. Ej heller er det Red Club Poker der har lavet reglerne hvad angår sikkerhedstjek i forbindelse med udbetalinger. Den proces skal de fleste spillere også igennem på alle andre sites.
20-01-2012 23:49 #22| 0
Vegas CHEF

tror jeg er lidt langsom... undskyld jeg stiller det her spørgsmål!

eftersom jeg, ligesom en del andre, allerede har registreret mit cpr. nr. tidligere, bliver jeg en smule i tvivl om jeg skal gøre det igen - regner ikke med det - men vil lige være sikker

thx

21-01-2012 08:41 #23| 0

@Tud73

Du skal ikke gøre det igen

du kan logge på her player-admin

og se om alt er som det skal være.

jeg har også fået mail men har valgt at se bort fra den da jeg kan se de har mit cprnr. så på den måde går jeg ud fra at alt er ok.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar