Macbook Pro Vs. Dell M3800.

#1| 0

Jeg står og skal have en ny bærbar, dog er jeg meget i tvivl om hvad jeg skal vælge??

Jeg har haft Dell denne gang og været utroligt glad for denne, så valget for mig står imellem

en M3800 med 512 SSD eller en Macbook Pro Retina 512 SSD, jeg bruger den primært til at tegne
prototyper i mit firma, og begge virker som et godt køb.

Er der nogle der har prøvet den ene eller anden af disse, eller endnu bedre begge 2, og kan komme med Pro/Con´s til dem?


På forhånd tak for input

11-11-2014 14:47 #2| 0

Min kollega valgte Dell M3800, som ingeniør der roder med projektering/diverse modeller. Så det har givet mig mulighed for at rode lidt med den.

Har leget med autocad på den samt noget excel og begge ting har kørt smooth og været dejlig behageligt at se på over længere tid.

Savnede lidt numpad til excel nu hvor der er så meget ledigt plads på siden af tastaturet, men det "problem" opstår kun ved møder væk fra arbejdspladsen i og med han har dockingstation til skærm, keyboard, mus etc...

Det vigtigste spørgsmål er vel om den/de software du benytter dig af kan afvikles i Ios hvis dit skulle falder på æblet. Ved godt man kan fixe noget wmware, fusion eller ligende, men personligt syntes jeg sku lidt det er noget hø. Har kun selv minimal erfaring med macbooks netop af denne grund.

11-11-2014 14:51 #3| 0
OP

Det er præcis det jeg bruger den til, dog bare Solidworks, men det kan køre i en windows boot på mac´en ved jeg.

Hvordan er den (M3800) i store assembly´s, har den overskud stadigvæk?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar