Lumia 920 vs 820

#1| 0

Hej PN.
Jeg er på udkig efter en ny telefon og skal prøve WP8 platformen. Det bliver en Nokia pga. Nokia drive så andre producenter har ingen interesse.
Jeg kommer fra en nexus s (4" skærm) og har været på android siden 09.

Jeg har haft Lumia 920 i hånden og synes umiddelbart at den er stor.
Lumia 820 har jeg endnu ikke haft i hånden men kan læse mig til at den skulle være lidt mindre.

Er der nogle der har haft 820'eren i hånden og kan fortælle mig om størrelsesforskellen er mærkbar?
Er der andre ting som jeg skal være obs på i en mindre model, jeg ved at specs ikke er helt de samme, men som jeg læser det skulle oplevelsen være stort set ens uanset model.
Er det mere fornuftigt at vente på 720'eren?

08-03-2013 13:54 #2| 0

Du kan få en fornemmelse på dem her: www.youtube.com/watch?v=03s30mxt9Co&sns=em

920'eren er tung fordi den har en spole til trådløs opladning. Jeg kan personligt godt lide en stor telefon, men det er en smagssag. Ikke noget jeg ville lade mig afskrække af da det blot er tilvænning.

08-03-2013 15:41 #3| 0

Har nu haft 820 i en uges tid. Er blevet rigtig glad for den, på trods af både vægt og størrelse. Kommer fra en desire s og ville egentlig også have haft en mindre igen.

eneste minus jeg kan liste er batteriet synes hurtigt brugt.
overall vil jeg gerne anbefale den.

edit, trådløs opladning kan tikøbes til denne også, det vil dog gøre den tykkere og tungere, og den vejer allerede 160g. Jeg har svært ved at se pointen, den skal ligge på den der pude, hvilket vel gør det besværligt at bruge den mens den lader??

mer edit, har ikke prøvet 920, så ved ikke noget om forskellen.

Redigeret af grovfil d. 08-03-2013 16:03
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar