lukket

#1| 0

Yo PN, jeg flytter til Aalborg og sælger derfor ud af mine Pokerbøger/ DVDfilm.

Dvderne sælges samlet og der er ikke nogen mindstepris, orker ikke at sende så køber skal kunne afhente enten i Allerød eller Aalborg, bor køber indenfor overskuelig køretid kan jeg overtales til at aflevere dem mod lidt kørepenge.

Listen: Forfulgt af EKS’erne, Good will hunting, Over hækken, Ice age, French Kiss, Bjørne brødre, Fame, Ondskabens øjne, The three burials, The dead will tell, Until death, Rain man, Transformers, The duchess, De udvalgte, American teen, A walk to remember, Dumbo, Merlin, Harry potter (hemmelighedernes kammer), The rules of attraction, The bodyguard, Blekingegadebanden, Anden vender tilbage – live fra det kongelige teater, Harry potter fangen fra Azkaban, final destination, Kickboxer, Year one, Beowulf, Way of war, Four christmases, Bjørnen, Harry potter of flammernes pokal, revolutionary road, dance flick, the great buck howard, babel, titans, harry potter og de vises sten, duplicity, rejsen til saturn, 2012, body of lies, big stan, get smart, eat this, snowday, bolt, the shepherd, green zone, the men who stare at goats, kvinden der drømte om en mand, det hvide band, shooter, arctic outbreak, Spartan, lock up, schindlers list, fear city Babylon a. d., all in, bottle shock, minority report, vejen til perdition, I am sam, I kina spiser de hunde, dragons forever, balls out, prison block, the last legion, nat på museet 2, mørk og jul, the animal, de utrolige, jesse james, monsters vs aliens, flugten fra Alcatraz, switchback, 21, the code,
følgende afsnit af beck serien 1,4,5,6,9,10,11,12,13,14,15,16,18,20,21,22,23,24,
1. Sæson af desperate houswifes, afsnit 1,2,3,4,5,6,9,11 af wallander serien.
Jaws, borat, bruce almighty, convoy, what women want, romeo must die, shanghai noon, black hawk down, dig og mig, saw6, the final destionation, American pie 6, la gigolo, the tournament, følger også med – disse er dog uden covers..


Bøgerne sælges også samlet og på samme vilkår som ovenstående.
Listen:
Winning in tough hold ’em games by Nick Grudzien
Limit hold’em: winning short-handed strategies by Terry Borer.
Tournament poker by David Sklansky
Hold ‘em poker by David sklansky and Mason Malmuth
Internet texas hold’em by Matthew Hilger
Super system 2 by Doyle Brunson

Byd ind – auktionen løber til imorgen aften kl 2000, vinder af auktionen smider herefter en pm med nr også kontakter jeg ham samme aften. Auktion bliver selvfølgelig forlænget med 3min hver gang der kommer et nyt bud.

Kaa

28-08-2010 13:51 #2| 0

1000,- budt

28-08-2010 16:03 #3| 0

1200

28-08-2010 23:27 #4| 0

går ud fra ovenstående tilbud er for både dvder og bøger.. fint.

(skjult bump)

29-08-2010 18:29 #5| 0

bummelum

29-08-2010 18:33 #6| 0

1300

29-08-2010 21:11 #7| 0

zeeto, smid dit nr i en PM, så ringer jeg dig op.

Kaa

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar