Luk Væddemål-funktion på Bet365 - forkert udbetaling

#1| 0

Hej alle, har lige behov for at høre om der er andre der har været ude for det samme som jeg.

Jeg var i weekenden i gang med et sportsbettingraket projekt på Bet365, hvor jeg i løbet af en fodboldkamp sætter 5670kr på under 7,5 hjørnespark i kampen. Kort før tid kommer det 7. hjørnespark, og jeg begynder at tvivle på om der kommer under 7,5 hjørnespark i kampen, og ser derfor hvad jeg kan lukke væddemålet til via deres Luk Væddemål-funktion. Der står ca. 6700kr så det vil jeg gerne, og jeg trykker luk væddemål til 6700kr. Den behandler forespørgslen i et par sekunder og siger så at væddemålet succesfuldt blev lukket til 3260kr! Altså 3440kr mindre end hvad jeg trykkede ja tak til!

Jeg hiver omgående fat i supporten, der sender min forespørgsel videre til væddemålsafdelingen. De siger at væddemålet er afgjort korrekt, men vil ikke komme med nogen beviser/dokumentation. Efter en del mails frem og tilbage hvor jeg virkelig skal trække information ud af dem mht. tidspunkter er det blevet klarlagt at jeg ganske rigtigt kunne lukke væddemålet til 6700kr kl 16:13:01, og men jeg først lukkede væddemålet kl 16:13:20 hvorfor det er korrekt lukket. Sagen er bare den at jeg er 100% sikker på at der stod 6700kr på skærmen, og der er no way at der har stået 3200kr i hele 15-20 sekunder!

Mit problem er at jeg jo ikke rigtig har nogen beviser for at der stod 6700kr på skærmen, og derfor har en lidt tung sag hvis de siger at det ikke er muligt at der har stået 6700kr. Mit spørgsmål er derfor om der er andre PokerNet'ere der har prøvet at bruge deres Luk Væddemål funktion, og fået lukket væddemålet til et andet beløb af hvad I trykkede ja tak til?

Cliffs:
Bet365 lukker væddemål til mindre værdi end hvad der stod på skærmen.
Søger efter andre der har prøvet det samme.

På forhånd tak

23-12-2014 15:59 #2| 1
ROI: 93.93% (161)

Hvis du har trykket nogen sekunder efter at det 7. Hjørnespark er registreret, vil odds være misvisende da de er ved at justere dem. Derfor kan der stå et forkert tal. Det ville også undre mig at du skulle få så høj en gevinst medmindre der var under 4 minutter tilbage af kampen, hvilket så også ville være underligt tidspunkt at cashe ud på.

Men anyways, hvis det har været imens oddsene har været ved at blive justeret, vil beløbet være misvisende, og læg dertil 8 sekunders ventetid før et live-væddemål kan afgøres, så bliver det lidt svært at bevise noget.

23-12-2014 16:02 #3| 0
ROI: 247.11% (11)

Såfremt det ikke er forsinkelse af oddsregulering som følge af det syvende hjørnespark, gad jeg godt høre begrundelsen for, at oddset kan slashes så markant uden en reel ændring i mulighedsvurderingen for de enkelte udfald.

23-12-2014 16:23 #4| 1

Den plejer at passe 100 % synkront med deres "live-odds" her hos mig, har ihvertfald aldrig oplevet andet... jeg spiller dog via pc... ved ikke om det skulle gøre en forskel ?

men lyder da som om at der må ha været en massiv forsinkelse i oddset på det 7 hjørnespark, for prisen kan da aldrig være over odds 2, med mindre de er inde i overtiden !??

23-12-2014 18:23 #5| 0

@Gonginator: Det passer nok meget godt med at der gik 20-30 sekunder efter hjørnesparket før jeg trykkede, da jeg nemlig tænkte at de sikkert skulle opdatere oddset. Jeg mener også der var ca. 4 minutter tilbage af kampen, så oddset gik hurtigt nedad på det tidspunkt.


Jeg har ikke gjort mig meget i hverken hjørnesparksbetting eller Luk Væddemål funktionen, så har ikke meget erfaring i hvordan tallene "burde" se ud. Derfor skal det nok passe at de 3200kr sikkert har været det "rigtige" beløb der skulle stå, men det er jeg bare 100% sikker på at det ikke var. Såfremt oddset ændrer sig fra jeg trykker accepter til at det bliver færdigbehandlet, bør de lade være med at færdigbehandle min forespørgsel, ligesom de gør hvis man better på noget live og oddset ændrer sig i løbet af de 8 sekunders ventetid der er.
Min spørgsmål er bare om der er andre der har oplevet det, og ikke så meget om de 3200kr er det rigtige tal. Fordi det kan da ikke passe at de kan komme med et "tilbud" som jeg så accepterer, og efter accepten ændrer de på tilbuddet uden at jeg har mulighed for at revurdere min accept. Hvis de har sådan en funktion må man også kunne stole på hvad den siger.

@Gausi: Jeg spillede også på pc så det er i hvert fald ikke der forskellen ligger

23-12-2014 18:52 #6| 2
ROI: 86.03% (1498)

Vil også mene der skal meldes ud, at der er oddsændring......med muligheden for "accepter"

23-12-2014 18:57 #7| 0

enig.... der mangler helt klar muligheden for "accepter" ved den slags her... helt sort, hvis hvad du fortæller er rigtigt... det er jo ren egon olsen de laver så

23-12-2014 21:13 #8| 1

Havde du så tabt væddemålet, hvis du havde ladet det køre ud?
Bare af ren nysgerrighed

23-12-2014 21:50 #9| 1
ROI: 139.56% (9)

5.670 KR. er godt nok et random beløb at bette. Var det et all in bet?

23-12-2014 21:51 #10| 2
ROI: 0% (1)
Tafi skrev:
5.670 KR. er godt nok et random beløb at bette. Var det et all in bet?


læs nu op =)
23-12-2014 21:54 #11| 0
ROI: 84.86% (53)

Meld dem, til spillemyndighederne, de bryder spilleloven samt den generelle danske lovgivning, så hvis du har skærmprint af det burde det være en stensikker sag at føre. Bet365 agerer stort set altid på kant med loven og desværre tit også over, så endelig meld dem når de ikke justerer.

Tror dog de retter ind hvis du truer dem med en sag de plejer de da de godt ved at de tager fejl.

23-12-2014 22:00 #13| 0
ROI: 103.44% (285)
DoubleAcesDK skrev:
Meld dem, til spillemyndighederne, de bryder spilleloven samt den generelle danske lovgivning, så hvis du har skærmprint af det burde det være en stensikker sag at føre. Bet365 agerer stort set altid på kant med loven og desværre tit også over, så endelig meld dem når de ikke justerer.

Tror dog de retter ind hvis du truer dem med en sag de plejer de da de godt ved at de tager fejl.



hahahaha, du er sjov.
23-12-2014 22:27 #14| 1
ROI: 139.56% (9)
allin1987 skrev:
Tafi skrev:
5.670 KR. er godt nok et random beløb at bette. Var det et all in bet?


læs nu op =)


Har jeg gjort, derfra jeg har beløbet ;-) Står ikke udspecificeret hvad der er grunden til dette beløb, andet end at det er et betting projekt, men hvorfor lige dette skæve beløb?
23-12-2014 22:32 #15| 0

Står i linje to, at der er tale om en sportsbettingraket?

23-12-2014 22:48 #16| 0
ROI: 103.44% (285)
Tafi skrev:
allin1987 skrev:
Tafi skrev:
5.670 KR. er godt nok et random beløb at bette. Var det et all in bet?


læs nu op =)


Har jeg gjort, derfra jeg har beløbet ;-) Står ikke udspecificeret hvad der er grunden til dette beløb, andet end at det er et betting projekt, men hvorfor lige dette skæve beløb?


Jo der gjorde, du fangede det bare ikke...se posten over min.
23-12-2014 23:30 #17| 1
ROI: 139.56% (9)

ahh raket ikke projekt, jeg læste det som sportsbettingprojekt ;-) Så er det jo nok all in hver kamp :-)

23-12-2014 23:53 #18| 0
DoubleAcesDK skrev:
Meld dem, til spillemyndighederne, de bryder spilleloven samt den generelle danske lovgivning, så hvis du har skærmprint af det burde det være en stensikker sag at føre. Bet365 agerer stort set altid på kant med loven og desværre tit også over, så endelig meld dem når de ikke justerer.

Tror dog de retter ind hvis du truer dem med en sag de plejer de da de godt ved at de tager fejl.


Problemet er at jeg ikke har skærmbillede, da der står det beløb man kan lukke til, og så når man trykker luk væddemål fjerner den beløbet og skriver noget a la "Behandler" og så står der det beløb der succesfuldt er lukket til. Man skal altså tage screenshot inden man trykker luk væddemål for at have dokumentation. Dette har jeg naturligvis ikke, så det er blevet mit ord mod deres og der står jeg sjovt nok ikke så stærkt. Det var derfor jeg er interesseret i at høre om der er andre der har været ude for det samme, da det for det første ville styrke min sag, og for det andet vil forsikre mig om at det ikke er mig der er skør :)
23-12-2014 23:55 #19| 0
Seistrup94 skrev:
Havde du så tabt væddemålet, hvis du havde ladet det køre ud?
Bare af ren nysgerrighed


Ja jeg havde tabt bettet hvis det var kørt ud
24-12-2014 00:09 #20| 0
ROI: 103.44% (285)
Tafi skrev:
ahh raket ikke projekt, jeg læste det som sportsbettingprojekt ;-) Så er det jo nok all in hver kamp :-)



← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar