.

#1| 0

.

Redigeret af felkin d. 05-11-2012 04:29
20-10-2012 04:32 #2| 2

Hvis han shover lidt bredere end 22+ A8s+ ATo+ KQs vil ICM sige call. (mod nævnte range er det et -0,13% call). Så han skal være noget af en vildbasse.

F50 og MTT er forskellig idet MTT's spiller efter cEV (dvs. "winner takes all") hvorimod de fleste er blevet enige om at F50's spilles efter 60, 10, 10, 10, 10 payout når vi snakker udregninger.

Personligt ville jeg tro at det er et easy fold, men har ikke spillet mange af disse lifetime (vi snakker mindre end 50), så kunne være forkert på den.

Edit: ffs glemte at tage QQ+ ud af range. Ændrer nok lidt på resultatet, men er på vej i seng, så den må en anden tage ;)

Redigeret af Sauron92 d. 20-10-2012 04:40
21-10-2012 19:35 #3| 0

lol måske du skulle lade den stå lidt længere så folk kan nå at se den? Der går tit flere dage før enkelte ser analysepost igennem for så at tage en masse af dem :)
Hvis jeg skal regne den ud for MTT skal du i hvert fald uploade igen ;) Vil dog også tro den er et relativt nemt fold af hvad jeg husker.

Naturligvis kan kraftige reads gøre det til et call, men de skal være ret spot-on.

Angående F50 vil jeg tro at han skal shove ca. den range jeg skrev i #2 hvis vi tager QQ+ ud af hans range som jeg ville forvente at han 3better mindre.

21-10-2012 20:14 #4| 0
RE: Antal af indlæg
For mig personligt er der virkelig ikke mere at sige til spottet, end det, Sauron siger. Derfor fik hans post også det hurtigste like, jeg nogensinde har givet kl. 5 om morgenen. Når der ikke er andre, der poster, er det nok fordi, de ikke har sygt meget at bidrage med til trådens udvikling. Sådan tolker jeg det i hvertfald. Kvalitet >> kvantitet. Hvis du synes, der er nogle ubesvarede spørgsmål, så må du selv spørge ind til dem.

Derudover skyldes manglen på indlæg, at der ikke er mange fifty50-spillere. Man skal nok have en langt over middel spilforståelse for at kunne give en kvalificeret kommentar på et format, man ikke selv spiller. Derfor skal du næsten kun være glad for, at der ikke kommer en masse random posts fra folk, der spiller 9m eller 180m SNGs. De råd ville du ikke kunne bruge meget til, med mindre ham, der postede, er dygtig nok til at kunne sætte sig ind i de implikationer, en anderledes payoutstruktur har for spillets ranges og dynamik.


RE: Sletning af indlæg

Forstår ikke, at du sletter dit indlæg efter kun 1 dag. Det kan hjælpe vildt meget på en tråds udvikling, hvis du selv poster nogle spørgsmål til hånden eller til posterne. Prøv at se Sanders tråde. Den eneste grund til, at de tråde bliver så lange, og man kommer så meget i dybden med hænderne, er fordi Sander er kritisk overfor de svar, der kommer. Det får både tråden og OP SYGT meget ud af at være. Også selvom man risikerer at se dum og stædig ud, når bølgerne går højt.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar