Lowroller SNG pokerblog 2019 (+vægttab)

#1| 20

BLOGGEN er sat på pause på ubestemt tid. 

 

Er der plads til endnu en blog på Pokernet?

Har tænkt meget på følgende pokerprojekt - og som en kæmpe motivationsfaktor, har jeg et ønske om at blogge omkring dette, og som et lille twist - vil den også omhandle vægttab (forhåbentlig).

For 2019 gælder følgende målsætning:


Pokerprofit: 50.000 kr.

Vægttab: 30 kg.

Poker før 2019:


Jeg levede af poker fra 2011-2015. En stor del af min profit handlede dengang om rake og races. Primært på Ongames-netværket. Jeg spillede primært HU SNG, men tilføjede også en masse 5-mands SNGs, da det dengang handlede rigtig meget om volumen for vinde races. Det blev til rigtige mange races-wins eller top2 placeringer i størrelsesordenen 3-7,5K dollars.
Derudover var det jo tiden med de helt store rakeback-deals. Jeg fik 75% flatrate på Bet24 i sin tid, hvilket må have været en del over markedet dengang. Mit første nick på Bet24. 11.260 games med 201 dollars avg. 150.000 dollars rake... Så det blev til en del.
Jeg skiftede dog til Betsafe, hvor rakebacken var lidt mindre, men races var større - så man endte i mange måneder med 95-105% rakeback.

Jeg har tre 5-cifrede cashes i MTT. Den største var en sejr til ca. 25.500 dollars i en 100 dollars rebuy på Ongames - og 2 i 10.500-11.000 dollars. Jeg har også 4-5 cashes fra 5.000+ dollars.


Jeg(og mange andre) havde en VIP-manager og kunne skifte nick, hver gang jeg anmodede om det. Det kan man vist ikke længere. Jeg har haft 30+ nicks på samme site. Nogen med større succes end andre... :) Spillene er hårdere nu og tiden en helt anden.

Jeg har spillet sporadisk de seneste 3 år, men det har været med et stort underskud. Ingen struktur og intet maingame overhovedet. Alt volumen på Stars og jeg har spillet alt( SNGs: hu, 6-max, KOs, Dons - alt i hyper og turbo + en masse spins, MTT og også en del Zoom CGs).

I denne blog vil jeg fokusere på SNGs hu turbo(måske regular, hvis der er action.) Spillede en smule tidligere i dag, og ligner jeg tilføjer 6-mands Dons også pga. manglende action. Vokser rullen efter planen vil jeg forsøge at få hyper hu ind også.
Stakes vil være 11-22 dollars på DS og 10-25€ på Unibet.



Jeg har i flere år prøvet at tabe mig, og var også med i vores vægttabsbet her på PN for 2-3 år siden, men var ikke i nærheden af at lykkes. I stedet har jeg formået at tage yderligere på og vægten siger svimlende 116,9 kg. denne morgen.

Jeg har en dårlig skulder og lænd som jeg går til fys med, så det bliver ikke fuld ild på det sportslige plan til at starte med - men en masse daglige skridt og sund kost starter vi ud med i januar! :D

Nemme sunde lækre retter modtages meget gerne :)



Hvad taler for at dette vil lykkes?

- Jeg er sindssyg motiveret
- Jeg har indviet min kæreste i projektet(og PN)
- Jeg forventer som minimum at give en opdatering hver mandag, både på den løbende pokerrulle og vægten.
- At være et forbillede for min datter, og have overskud/energi til hende + mindske chancerne for livsstilssygdomme.
- Jeg har tidligere tabt mig meget (men det er ved at være mange år siden.)
- Arbejder i dag som butikschef i detailbranchen. Hus, 2 biler, barn mm. og de 50.000 kr. vil være en fin årlig bonus.

Hvad taler for projektet IKKE lykkes:

- Jeg blev far for første gang i august og volumenmæssigt kan det give udfordringer. Især i januar med barnedåb, polterabend og bryllup.
- Varigheden af blogs på PN har tendens til at dø ud ret tidligt(Gullberg og morfarnissen undtaget. Fantastisk at følge med i)
- Mit mindset. Tilt-tendenser, når variansen er rigtig ond.
- Low stakes (avg. buy-in på 30.000+ tidligere SNGs har været på ca. 140-180 dollars...)
- Samlet rulle jeg vil bruge på projektet er 6.000 kr. (Kan blive et meget kort projekt med negativ varians)
- Er jeg blevet overhalet? Jeg bruger INGEN pokerværktøjer overhovedet, aldrig læst en pokerbog eller set en pokervideo(udover 1-2 styks her på PN)
- Jeg vil allerhelst spille tours, men har ikke tiden til det.

Mit nick på Unibet er: HomerGun. Jeg håber, at I vil tage godt i mod projektet, selvom man vel ikke kan følge mig på Unibet.
Mit nick på DS er: HomerGunBomb. Laver ugentlige opdateringer - ellers kan I følge mig på Sharkscope.

Jeg spiller på en IMac. Derfor der ikke har været frit valg mellem sites - og orker ikke PokerStars længere.

Jeg vil afsætte 6.000 kr. til projektet. Jeg starter dog ud som jeg altid har gjort - med lavere deposit og reloader, hvis nødvendigt.

Unibet: 1000 kr. / 133,92€
DS: 1000 kr. / 153,49 dollars.

Mvh. Tommy

Redigeret af TheHoGunBomb d. 25-10-2019 18:31
02-01-2019 18:55 #2| 1

Mål: 50.000 kr.

 

Startruller:

Unibet: 1000 kr. / 133,92€
Danske Spil: 1000 kr. / 153,49 $

 

Nuværende rulle Unibet: 0,10 €

 

Nuværende rulle Danske Spil: 162,68 $

 

Uge 1:

Unibet +514,18

Danske Spil +81,15 $

Uge 2: 
Unibet -648 €

Danske Spil -71,96 $


Redigeret af TheHoGunBomb d. 14-01-2019 18:29
02-01-2019 18:55 #3| 1

Vægttabsmål: 30 kg.

 

Startvægt: 116,9 kg.

 

Nuværende vægt: 113,1 kg.

 

Uge 1:

- 2,2 kg.
Uge 2:

- 1,6 kg.

Redigeret af TheHoGunBomb d. 14-01-2019 18:23
02-01-2019 18:57 #4| 0

Gl. Glæder mig til at følge med 👌🏼👌🏼👌🏼

02-01-2019 19:07 #5| 0

Spændende! Følger :)

Umiddelbart virker det som en lidt lille rulle til "11-22 dollars" buy-in - men hvis du bare starter med at luckboxe, så går det nok :)

 

Går du ned i stakes hvis du starter skidt?

02-01-2019 19:29 #6| 0

Følger også med, GL med projektet :) 

02-01-2019 19:33 #7| 0

Fedt med flere blogs!

02-01-2019 19:35 #8| 0

pøj pøj håber det hele går som planlagt:)bliver fedt at følge.

 

02-01-2019 19:47 #9| 0
psylenz skrev:

Gl. Glæder mig til at følge med

 Ty. Hæftede mig ved din kommentar i statustråden, om lige at smide 1-2 BIs ind. Det kan nikke genkendende til på det sidste :)


gregisme skrev:

Spændende! Følger :)

Umiddelbart virker det som en lidt lille rulle til "11-22 dollars" buy-in - men hvis du bare starter med at luckboxe, så går det nok :)

 

Går du ned i stakes hvis du starter skidt?

 Det vil jeg ikke afvise, hvis jeg buster begge første 'ruller' med det samme. Ville være lidt spild af energi, hvis bloggen kun holder 2-4 uger :) Holder jeg mig til 11 dollars til at starte med - er det dog godt 80 BIs. Det tænker jeg bør være rigeligt på det niveau, men ja - jeg skal ikke løbe dårligt i de første 10 x 22 dollars....;)

 

Redigeret af TheHoGunBomb d. 03-01-2019 08:59
04-01-2019 17:19 #10| 1

DER ER GÅET BROK I DEN!!


....Mest fordi jeg hældte min Cola Zero udover mit tastatur i gårsdagens session. Det er ikke mulig at bruge 4-5 taster her efterfølgende. Tallet 4 skal bruges til at screenshotte et udsnit af skærmen. Bogstavet e er også ret vigtigt. Da mit PW til IMac består af et af disse, så kan jeg ikke spille fra stationær i øjeblikket. 


....og fordi jeg lige har slettet hele min update post og må starte forfra!

 

Pokeren er til gengæld gået over alt forventning !

 

+18,5% ROI på DS kan jeg ikke brokke mig over. Tror Unibet er gået bedre end det. Så fortsæt gerne lidt endnu - indtil EV'en engang indhenter mig. Det kan også bare være, at den betaler tilbage for de sidste par år. Jeg håber på det sidste. 


Året er kun på 4. dagen. Derfor er det også nemmere at få fingre i de stjerner Sharkscope deler ud her i løbet af året. Der ku være lidt motivation i at bibeholde nogen af dem, lidt endnu..

 

 


Væftgrinden går også virkelig godt! Jeg har spist rigtig fornuftigt og hamret en masse vand! Jeg har bevæget mig en del og gået en masse skridt. FORTSÆT! 


Jeg opdaterer igen på mandag. Formentlig kun #2 og #3, da jeg kun får tid til poker et par timer lørdag - og det bliver 1-2 tabling fra mobil på Unibet. Hvilket faktisk har fungeret rigtigt godt, men tror ikke det giver de vilde forskydninger. 

05-01-2019 19:43 #11| 1

Uge 1 er reddet! Der er skaffet nyt tastatur.

 

Tog lige en kort session, men hvad er forklaringen på, at jeg pludselig mangler værdi på jetonerne på grafikken? Det giver da lige nogle unødvendige udfordringer.

 

05-01-2019 20:55 #12| 0

Er softwaren blevet opdateret i DK eller spiller du fra andet land? :-)

05-01-2019 22:33 #13| 0
NSNielsen skrev:

Er softwaren blevet opdateret i DK eller spiller du fra andet land? :-)




Jeg ved det ikke. Har spillet meget lidt på DS.

Jeg spiller godt nok her i landet ;)
06-01-2019 18:05 #14| 1

SÅ FEDT, der er helt sikkert plads - begynder jo så småt at tænke tilbage på de gode gamle dage

 

GL OP - jeg følger helt sikkert her✅

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar