Loppemarked Rødovre lørdag-søndag 17.8-18.8

#1| 0

Hej PN

Vi holdte med god succes et loppemarked i juni måned for at få tømt min fars værksted.
Han har gennem tiderne samlet alt mellem himmel og jord sammen, nu skal vi have ryddet ud i det.
Vi har så meget at vi kun fik 1/3 af varerne ud sidst, og rigtig meget blev solgt.

Der er dog meget endnu så vi tager en tur mere i den kommende weekend.
Håber vi ses :)

14-08-2013 03:01 #2| 2

No offence, men den der poster er nok noget af det grimmeste jeg nogensinde har set :-)
Men GL med salget :-)

14-08-2013 08:09 #3| 2

Sådan skal en loppemarkedsposter så-gu-da se ud. Alt andet ville være blasfemi :)

Det er at sammenligne med PN's pisgule farve ;)

14-08-2013 22:47 #4| 0
OP

Hehe det var hvad mine evner i powerpoint rakte til :)
Men ja, den er stærkt inspireret af en google søgning på emnet, loppemarkeds opslag ser bare sådan ud :)

15-08-2013 00:01 #5| 1

Bim Bam +1

Havde heller ikke haft tillid til en "loppemarkeds-poster" som var flot prof udført.

Jeg ville tænke "meeeh der har vi de skide hipstere igen, som skal af med deres klamme shit,som de i sin tid købte for at være "urban YOLO-street-smart", men som nu har fundet en ny stil de skal have afprøvet for ikke at komme i tanke om at deres tomme indre ikke indeholder 2 gram personlighed."

Nææ det dér, er en poster som i den grad holder hvad den lover.

15-08-2013 02:03 #6| 0
OP

Tak for opbakningen MrKjaer :)

Du har helt ret, hipster shit er ikke det man finder hos os i weekenden, selvom man helt sikkert sagtens kan finde masser ting der var cool i 70´erne, uncool de næste 25 år og nu cool igen :)

Tillader mig at citere lidt fra Macklemore & Ryan Lewis Thrift shop:
"Savin' my money and I'm hella happy that's a bargain, bitch"

16-08-2013 23:25 #7| 0
OP

Håber at se PN´ere vælte ind i hobetal i morgen, måske der ligefrem er arrangeret busser fra Jylland :)

God weekend PN.

Redigeret af GackB d. 16-08-2013 23:25
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar