Lol @ bet365

#1| 0

Sidder og livebetter på FCKs Champions League håndbold kamp mod Zagreb igår.

Ser på et tidspunkt value i at spille på Over i antal mål så sender nogle spil afsted som alle bliver godkendt et af spillene bliver endda ekstra godkendt da jeg var nået over en max limit.

Nå fint tænker jeg 3 af mine bets går hjem 1 går lige op og jeg taber 1...

Der går usædvanligt længe med at få spillende udbetalt først hen på aftenen begynder der at ske lidt og et af mine spil blir udbetalt de 4 andre er stadig "ikke afviklede"

Lidt senere er alle 5 spil annulleret og indsatserne betalt tilbage..

Det skal siges at deres udbud på spil på antal mål var rigtig gode og de har måske haft et eller andet problem.

Men det ændrer ikke noget ved at de har accepteret disse spil under et live spil .

Hører intet fra dem under kampen( hvis de skal have annulleret spil må man da forvente at de melder noget ud hurtigts muligt mens kampen er i gang) mine spil falder ca 5 min før pausen ...

her ca 5 timer efter kampen venter livechat personen stadig på at kunne give en forklaring på hvad de har gang i

Men når de senere finder ud af at de nok har tabt en masse fordi en eller anden oddssætter har sovet i timen annullerer de bare spillende..

Var kampen døet totalt ud og det havde endt med færre mål end jeg havde bettet på ( der blev 57 mål jeg havde spillet over 55-58,5 på mine 5 spil) ku jeg sagtens forestille mig de havde afregnet spillende som tabte for os spillere.

Så de var helgarderede...... bliver det over annullerer de bare og blev det under scorer de kassen på deres fejl flot Bet365 :-(


Er generelt glad for Bet365s live bet udvalg men det her er sku for dårlig stil af dem.

Fik bla følgende sjove svar fra support idag på hvad problemet var..

"Vi havde desværre en trader, som mistede signalet til kampen og som desværre ikke havde mulighed for at suspendere markedet. "

Så kan det vel næsten ikke blive mere amatøragtigt :-)

"Der var desværre tale om en ret omfattende fejl, som en del kunder blev ramt af. Derfor gik der desværre en 5-6 timer før alle væddemål var afgjort og vores kunder informeret."

Hvor svært er det lige at sende en besked ud til kunderne om de har haft tekniske problemer og der kan blive tale om at nogle bets vil blive annulleret.. men nej nej de venter lige 5-6 timer lol

Overvejer at prøve sagen til IBAS som er en uafhængig 3.part der afgør tvister men orker næsten ikke for 2000 kr.

Er bare træt af at millionselskaber gang på gang tager røven på deres kunder og helgarderer sig i hoved og røv for ikke at tage et tab som de selv er skyld i...

Tror der er mange der gerne kunne tænke sig en sådan helgardering på f.eks Betfair .... Man lægger et odds ind på f.eks en tenniskamp man mister sin internet forbindelse og spillet blir matchet og man taber uden chance for at kunne trade ud.

Så ville jeg da gerne kunne bruge min disconnect helgardering som Bet365 og ha mit spil annulleret ,, jeg bruger den selvfølgelig kun hvis mit bet taber ;-)

Vil egentligt ikke advare specielt mod Bet365 og jeg ender såmænd nok også med selv at spille videre der..

Selv om det jo til tider vil være uden at vide om man rent faktisk har vundet eller ens spil blir annulleret fordi en livetrader har mistet signalet og jo ikke selv er i stand til at suspendere spillet ...LOL

16-11-2009 20:15 #2| 0

Har prøvet det samme.. Mener også det var Bet365. De lavede en obv fejl på livebetting i tennis. Server gad odds 3.4 for at vinde sit eget parti.

Stak tungt ud og han vandt - og det blev selvfølgelig annulleret...

Synes egentlig det er fair når jeg obv kan se at det er en fejl - omvendt synes jeg også de burde være "mænd" nok til at miste de $ når de selv laver fejl - og lade det komme den opmærksomme tilgode.

X

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar