Login problemer 888 sport ??

#1| 0

Hej,


Andre der oplever problemer med 888 på deres hjemmeside eller mobil app.

Oprettede mig i går og fik deres fine 1000 DKK bonus på sportsbetting sektionen - alt virkede som det skulle og da jeg skulle tjekke status her til morgen fungerede det også fint.


Siden kl 1200 har jeg dog hverken kunne logge ind på hjemmeside eller mobilen, support kan ikke hjælpe mig pt de siger bare skal sende print screen hvilket er gjort og der kan gå fire dage før får et svar.... Har prøvet at slette cookies osv som de også foreslår men uden hjælp.


Når jeg prøver at logge på igennem appen skriver jeg brugernavn og kodeord men så vil den os have nem id på telefon - meget underligt og havde supporter aldrig hørt om. Når jeg prøver at logge på deres hjemmeside kommer først et nem id vindue op - skriver oplysninger og kode og så kommer et nyt vindue op hvorefter den melder teknisk fejl, meget mystisk.


Nogle der har et fif til hvad det kan være?


Big



03-11-2015 08:04 #2| 0
OP

Tillader mig lige at bumpe for nogle der evt har en fiks ide der kunne løse problemet.

04-11-2015 11:55 #3| 0
OP

Jeg tillader mig at bumpe igen i dag - 888 kan ikke forklare problemet endnu og efterhånden synes jeg det er utroligt at der intet sker.


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar