Livets Roulette, kan nu findes på Youtube som lovet.

#1| 12

 

 edit: efter flere forespørgsler har jeg ændret dagen til søndag dagen efter.


i kan allerede nu til Else jer event på Facebook og i kan også trykke følg på Twitch, så får i en reminder når jeg går online. 



Søndag d. 5. Juli 2020 kl 20.00 afholder jeg et online foredrag omkring mit liv på godt og ondt.


Foredraget har jeg kaldt Livets Roulette og kommer til at omhandle 36 punkter af mit liv herunder bl.a familie, gambling/svans, Thailand og hvad 

 

fremtiden bringer kombineret med billeder og videoer. Man kan forvente at høre omkring som ikke hører til hverdagen i en god og sober tone.


Foredraget bliver afholdt på www.twitch.com og søg på “Benyamins” foredraget er helt gratis.


Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs og til sidst.


Jeg håber i vil støtte op omkring projektet og være en del af det.

Jeg ved jeg kan forvente stærke reaktioner fra nogle, og negative indlæg, hvilket ville være forståeligt. Hvis i har noget personligt at sige, så 


skriv gerne en PM, så tager vi den derfra.

 

jeg har fået godkendt opslaget efter at have talt med Bridgeking

Redigeret af Benyamins d. 05-08-2020 21:13
16-06-2020 17:31 #2| 1

Lyder spændende. Vatarmen sidder klar !

16-06-2020 17:31 #3| 2

Kan du give et par cliffnotes til gambling/svans? 

16-06-2020 18:30 #4| 2

Spændende! Det er smidt i kalenderen.

16-06-2020 19:33 #5| 2

Flot og sejt du vil dele med os. Ser med hvis Jeg husker det :) 

16-06-2020 19:39 #6| 2

Sgu vildt nok og spændende projekt. 
men hvad vil du opnå med dette? At dem du har lavet svans på skal tage imod en undskyldning via dette eller? 
tænker der sidder nogle som er ret pist på dig også vil tænke at du kommer til at lyde som en stor undskyldning.


men det bliver spændende som sagt og held og Lykke med det, jeg vil i hvertfald følge med fra sidelinien. 


Redigeret af Schaffen85 d. 16-06-2020 19:40
16-06-2020 20:09 #7| 0
Schaffen85 skrev:

Sgu vildt nok og spændende projekt. 
men hvad vil du opnå med dette? At dem du har lavet svans på skal tage imod en undskyldning via dette eller? 
tænker der sidder nogle som er ret pist på dig også vil tænke at du kommer til at lyde som en stor undskyldning.


men det bliver spændende som sagt og held og Lykke med det, jeg vil i hvertfald følge med fra sidelinien. 


 

 Det er ikke for at give en undskyldning. Det jeg gjorde har ikke været ok på nogen måder, men det er vigtigt for mig at fortælle hvordan det skete, og hvad der skete efterfølgende, så det er en forklaring, men absolut ingen undskyldning, for uanset hvor meget jeg ville undskylde, så ville det aldrig være godt nok. Jeg er i et miljø ( Poker ) hvor der bliver snakket meget, og det vil jeg egentlig bare gerne mane til jorden, hvis man kan sige det sådan. Det handler heller ikke kun om svans, men også livet i Thailand, skole, undergrundsgambling i Thailand, nogle sjove historier osv.

16-06-2020 20:10 #8| 0
hermod skrev:

Kan du give et par cliffnotes til gambling/svans? 

 

 Gambling, delvist banderelateret, psykisk terror, dokumentfalsk :) gir det nok?

16-06-2020 20:13 #9| 1

… du har da teaset ganske fint for det nu :-D 

 

Jeg ligger en note i kalenderen!

16-06-2020 20:16 #10| 1
Benyamins skrev:

 

 Det er ikke for at give en undskyldning. Det jeg gjorde har ikke været ok på nogen måder, men det er vigtigt for mig at fortælle hvordan det skete, og hvad der skete efterfølgende, så det er en forklaring, men absolut ingen undskyldning, for uanset hvor meget jeg ville undskylde, så ville det aldrig være godt nok. Jeg er i et miljø ( Poker ) hvor der bliver snakket meget, og det vil jeg egentlig bare gerne mane til jorden, hvis man kan sige det sådan. Det handler heller ikke kun om svans, men også livet i Thailand, skole, undergrundsgambling i Thailand, nogle sjove historier osv.

 

 Respekt. Vi glæder os

16-06-2020 20:23 #11| 0

Jeg har nu oprettet en begivenhed på Facebook også.

 



https://www.facebook.com/events/310962940306317/

16-06-2020 20:33 #12| 1

@benyamins

Er det noget der vil være tilgængeligt efterfølgende, hvis man ikke har mulighed for at se med live?

Redigeret af UnLuckyRic d. 16-06-2020 20:33
16-06-2020 20:37 #13| 1

Jeg kender dig kun fra diverse live tours på munken, hvor du som regel spreder god stemning. Jeg har selvfølgelig også hørt flere historier om hvad der er sket i fortiden, men det bliver spændende at høre din side af sagen.

16-06-2020 20:40 #14| 1
UnLuckyRic skrev:

@benyamins

Er det noget der vil være tilgængeligt efterfølgende, hvis man ikke har mulighed for at se med live?

 

 jeg vil prøve at se om jeg ikke kan få det optaget selvfølgelig, så smider jeg det gerne op.

16-06-2020 20:41 #15| 0
wing skrev:

Jeg kender dig kun fra diverse live tours på munken, hvor du som regel spreder god stemning. Jeg har selvfølgelig også hørt flere historier om hvad der er sket i fortiden, men det bliver spændende at høre din side af sagen.

 

 kan af gode grunde ikke kende dig på dit nick, men ja jeg har en fortid, og det skal fortælles, så må vi se hvordan det går. Det bliver selvfølgelig uden navne. 

Jeg tror nu også generelt bare jeg er glad og kan lide at der skal være god stemning, også har der været momenter man bare har været en kæmpe idiot.

16-06-2020 20:55 #16| 2
Benyamins skrev:

 

 jeg vil prøve at se om jeg ikke kan få det optaget selvfølgelig, så smider jeg det gerne op.

 

 Det ville være superfedt hvis du kunne det. Lyder som interessant stof.


 

Respekt for at dele og gøre op med din fortid. Både for os der ikke kender dig, men labber historier fra miljøet i sig, men også for de evt. uheldige implicerede der jo så vil få en chance for at få svar på nogle spørgsmål.

23-06-2020 15:29 #17| 0

 blir til info så er datoen ændret grundet flere forespørgsler.

23-06-2020 16:38 #18| 0

Omend kl 20 søndag bør passe omtrent flest muligt, vil det imo. være godt med et ca. estimat over varigheden af foredraget? 

 

Ellers lyder det super spændende !

23-06-2020 16:53 #19| 0
ElMalo skrev:

Omend kl 20 søndag bør passe omtrent flest muligt, vil det imo. være godt med et ca. estimat over varigheden af foredraget? 

 

Ellers lyder det super spændende !

 

 Jeg håber på et par timer, alt efter hvor mange spørgsmål der også er. 

27-06-2020 22:50 #20| 0

Du behøver ikke at optage det.
Inde på twitch kommer det til at ligge under " past broadcasts ", hvor man vil kunne gå ind og se det efterfølgende.

Du kan vist også downloade det ned derfra og smide det op på f.eks. YT, hvis det er det, du vil.

28-06-2020 06:52 #21| 0
GodPreben skrev:

Du behøver ikke at optage det.
Inde på twitch kommer det til at ligge under " past broadcasts ", hvor man vil kunne gå ind og se det efterfølgende.

Du kan vist også downloade det ned derfra og smide det op på f.eks. YT, hvis det er det, du vil.

 

 Hej Preben.

 

Ja jeg ved den optager, skal bare være sikker på om jeg kan gemme det derfra. Tak for det anyways.

05-07-2020 11:35 #22| 2

Hej med jer

 

Blot til info så husk at der er foredrag i aften kl 20:00

 

i kan gå ind og trykke på følg knappen allerede nu på linket: 

https://www.twitch.tv/benyamins

i får en mail når jeg er online. Håber i vil være med.

05-07-2020 12:31 #23| 0

Kan man gense efterfølgende? 

05-07-2020 13:13 #24| 1
mortenkk skrev:

Kan man gense efterfølgende? 

 

 det burde være muligt, jeg er i gang med at finde en løsning på det efterfølgende.

06-07-2020 16:17 #25| 0

Jeg glæder mig til at se det!

08-07-2020 16:57 #26| 5

tak til jer der kiggede med omkring foredraget. Jeg er helt overrasket over fremmødet og al den initiativ der var fra seerne.

 

hvis i vil se eller gense foredraget, kan i gå ind på twitch og søge efter benyamins og finde det. Foredraget blev noget længere end først antaget, men som sagt gik det over al forventning.

08-07-2020 19:16 #27| 1

Godt initiativ. 
Har du en oversigt med en overskrift på de punkter du gennemgår, i tilfælde af at man ikke gider høre det fra start til slut? :) 

09-07-2020 19:30 #28| 1
supermmn skrev:

Godt initiativ. 
Har du en oversigt med en overskrift på de punkter du gennemgår, i tilfælde af at man ikke gider høre det fra start til slut? :) 

 

 Ja det får jeg gjort. jeg får sat de to klip sammen i weekenden, også kan jeg tilføje det i beskrivelsen på youtube

05-08-2020 21:12 #29| 5

Hej med jer

 

som lovet har jeg nu fået inddelt foredraget i 11 dele, som i kan se eller gense.

 

Part 1 kan findes i linket og resten kan også findes på Youtube. 

https://www.youtube.com/watch?v=wACuqfmCd60&t=6s

05-08-2020 21:29 #30| 2

Tak! Glæder mig til at se det!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar