Livestream bet365

#1| 0

Overvejer at oprette mig hos Bet365 for at se deres livestream af europaleague kvallen i aften.

Er dog i tvivl om hvad livestream dækker over? er det et tekst feed eller kan man rent faktisk se kampen?

 

Nogen der har erfaringer?

01-08-2019 17:05 #2| 0
vickmiw skrev:

Overvejer at oprette mig hos bet365 for at se deres livestream af europaleague kvallen i aften.

Er dog i tvivl om hvad livestream dækker over? er det et tekst feed eller kan man rent faktisk se kampen?

 

Nogen der har erfaringer?

 

 På https://www.oddsportal.com/soccer/europe/europa-league/ ser det ud som Bet365 livestreamer m. billede fra alle undtagen 6 kampe.

01-08-2019 17:07 #3| 0
OP

Smukt tak

 

01-08-2019 17:20 #4| 0

Dette er den forstørrede udgave af deres livestream, random eksempel, men størrelsen er den samme altid. Den faktisk størrelse afhænger obv. af din skærm, men den relative størrelse forbliver den samme, så det er naturligvis ikke optimalt til at nyde TV_kampe, men zoomer du ind i browser og evt. chrome caster det, er det egentlig en fin gratis løsning.

Så vidt jeg ved tilbyder andre udbydere dog ikke større billede hellere, så det er vel noget rettighedsmæssigt.

Dog kan du ikke regne med, at du kan se danske hold i streamen! Superligaen streames som udgangspunkt (i hvert fald tidligere) hos flere bookies, men blokeres i DK, men der sker jævnligt undtagelser ved håndbold og tennis, så måske også ved EL?

01-08-2019 17:31 #5| 0
OP

Tror desværre de er blokeret, både Bet365 ogUnibet har livestream kan jeg se, men ingen af dem viser Brøndby kampen

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar