Live NL200

#1| 0

Hej PN (lang tid siden)

Jeg har bevæget mig på den anden side af kloden for at studere og der er tilfældigvis nogle pænt saftige shallow NL$200 borde, max bi $120.

Online har jeg altid været mtt/plo cash spiller, men de her spil er for fyldt med fisk til at undgå dem. Jeg er stadig ultimativ ny til NL cash, men føler klart jeg har en edge i de her spil.

Mit image er lidt løst, har raiset meget pf, har dog kun vist gode hænder indtil videre. Har netop stacket en for 150$ på K79 hvor jeg har AK, han muckede K[x]J hvor han crai på flop.

Det her er nok egentligt et ret standard spot for mange, men tænker jeg tilbage, var det den hånd jeg havde mest besvær med.

Hero stack: 450$ish
Villain har 300$ish

Blinds 1/2
Hero A9 på knappen
utg Limp, mp2 limp, mp3limp jeg raiser 15, villain i sb kalder. fold fold fold call
Pot: 47
Flop: 9 6 5
Check, check, jeg cbetter 30, han CR til 80. mp3 fold

Villain er ca 30 år og virker solid. Har ikke clashet eller set ham før. Opfangede ingen svagheder eller direkte tells ved hans raise.

01-10-2011 05:16 #2| 0

Pretty easy fold mod en sane villain. Vi sidder med en bluffcatcher og du kommer let til at tabe hele stakken ved at fortsætte med hånden. Selvom du har tptk er det ikke nok i denne situation 150bb´s dybe.

01-10-2011 06:13 #3| 0

Yep, snap fold!
For mange straights, sets, 2 pairs og måske endda overpairs.
Engang imellem er det et FD(som du ikke engang er vildt godt inde imod) eller et ringere toppair. Men mod den samlede range er du færdig!

01-10-2011 07:34 #4| 0
OP

Ja, set i bakspejlet er der heller ikke meget at rafle om, men det er de her små hænder jeg har mest problemer med. Muckede også efter lidt tid.

Iøvrigt, hvis der er nogle der spiller nl live cash og måske også er relativ ny, vil jeg meget gerne oprette en diskussionsgruppe, så smid mig en besked så finder vi ud af noget.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar