Live $550 turn - top to møder ai på river

#1| 0

Hej PN, vil gerne høre jeres mening om den her.

Setting: Deepstack i den lokale klub. Kun to borde. 30k startstack. Jeg har late-regget lige inden lvl 4 og har siddet ved bordet i under en orbit. Har spillet en hånd, hvor jeg raiser fra late til 2500 efter tre limpers, og folder til ai fra en af limperne, som viser AA.

Stacks:
UTG+1 = Hero 27k
BB = Villain 42-44k

Villain er den samme der viste esserne. Har spillet med ham en enkelt gang før i en rebuy, hvor han var helt vild og aggressiv indledningsvist og strammede op bagefter. Han er en brovten mexicaner, voksen, støjende, no bullshit al Pacino kinda guy med tusser af guns og diverse op og ned af armen.

Beklager på forhånd setup og mangel på farvekoder, men kan ikke finde ud af det her fra iPaden

Hero: AK off

Blinds er 200-400

Hero: Raise til 1200
Mp: Call
BB: Call
Alle andre folder

Pot: 3800
Flop: A74 rainbow

BB: Fold
Hero: 2500
Mp: Fold
BB: Call

Pot: 8800
Turn: 6 (samme suit som 7'eren)

BB: Check
Hero: 3500
BB: Call (her bliver der ca. tanket i et minut)

Pot: 15800
River: K (completer ikke)

BB: check
Hero: 5000
BB: AI
Hero: ?


27-10-2013 22:56 #2| 0

Bet tungere på alle streets, så shover du river i stedet for den her variant.

Medmindre du fanger noget sygt på ham kan du aldrig folde river med top to, hvor der ikke ligger til en flus, og en strit kun er ramt som hulskud af nogle handsker der oftest folder preflop og sjældent check kalder flop. Derudover kan han sagtens CR for value med f.eks. A7/A6 fra tid til anden.

Altså, den er da lidt klam da du obv rigtig tit har AJ+, og hvorfor skulle han forsøge at bluffe dig af den, men til de odds, i en live tour, med så hænder der slår dig og muligheder for ringere valuehænder har jeg svært ved at se hvordan vi skal komme væk.

Men igen, bet tungere undervejs - tror du laver flere penge på dine betsizes i en hånd ala dette fremfor om du kalder eller folder river :)

27-10-2013 23:11 #3| 0

@ Jungleras

Jeg er enig i at turn- og riverbet er for småt, men flopbettet, mener du virkelig at det skal være større? hvor stort og hvorfor?

27-10-2013 23:13 #4| 0

Enig i flopsizing :)

Og turn er jo heller ikke kriminel.

Så egentlig mest river :D

28-10-2013 03:57 #5| 0
Pokernets ME vinder !

Som jungle mht. sizing, hamrer den nok bare selv ind. River er obv betalt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar