Live 25/25 - top og bund møder modstand dyb

#1| 0

Hej Alle,

En lille hånd fra hjemmebanen på Cosmopol i Malmø.

Jeg har spillet ret meget online det sidste år, så jeg har ikke spillet meget i Malmø på det seneste.

Hero har tidligere været fast mand i spillet i Malmø, men det ved villians ikke. Jeg har et tight image, da jeg simpelthen ikke har fået nogle spilbare hænder. Eneste hånd er KK hvor jeg 3better og får fuld betaling post. Spiller ca. 200bbs effektivt.

V1 - Semidårlig reg som har åbnet mange hænder og været ret aggro.
V2 - Er næsten lige kommet til bordet, men har vekslet en 10K chip og købt ind for maks BI, så er nok ikke umiddelbart en fisk. Har spillet et par hænder og bygget på stacken.

V1 åbner til 75 i MP - Jeg kalder med den fantastiske hånd 95 på knappen. Jeg er med på at det er kontroversielt, men jeg vil gerne spille mod V1 i pos når vi er dybe og jeg har ikke haft en suited hånd, nærmest hele aftenen :-) - Jeg har ikke lyst til at 3bette fordi at der vil ikkke blive foldet, V1 vil måske endda 4bette, da han tror han kan bluffe mig, Jeg har desuden ikke lyst til at bygge med 95s. V2 i BB kalder også.

Flop 9 8 5 - 250

V2 check
V1 Check
Hero 200
V2 650
V1 Fold
Hero call

Turn J 1550
V2 1200
Hero - ca. 4.000 bag

Mine overvejelser - Hvad slår jeg? Hvis jeg shover nu, kan jeg så blive kaldt af noget jeg slår? Hvis jeg kalder nu, så går jeg ud fra at han shover rigtigt mange rivers, havd gør jeg så? Tror han at han kan bluffe mig fordi jeg er tight? Jeg har to par i et live spil...

Kom gerne med input til hele linjen, jeg er dog klar over at mange vil være uenig i preflop spillet, og dette spot viser vel også at det er problematisk når jeg flopper noget nær det bedste man kan forestille sig, og så stadigt er i tvivl.

Pft.

Edit: Stavebøffer

Redigeret af playern d. 16-12-2013 19:21
16-12-2013 19:32 #2| 0

Spiller ikke cash, så ta det med et gran salt.. (muligvis helt væk :) )

Caller og betaler alle rivers undtagen [7 og 8 hvis han hiver stakittet ind.

17-12-2013 11:39 #3| 0
OP

Bump for live lir!

17-12-2013 12:16 #4| 1
Nitrrrrrram skrev:
Spiller ikke cash, så ta det med et gran salt.. (muligvis helt væk :) )

Caller og betaler alle rivers undtagen [7 og 8 hvis han hiver stakittet ind.

8 dukker næppe op på river.
17-12-2013 12:39 #5| 0

Kunne ellers være fedt med en 8 mere på river :D.

Altså vi må vel antage at vi er slået her like 95%?.
Pre call og C/R flop det ligner vel ret meget nut eller floppet set tænker jeg.
Det eneste vi slår er vel noget i form af A5 eller TJ.

Forstiller mig af et flop lyder lækkert og man venter med at tage mandes penge indtil vi har mere info på gutten.
Ville mene at vi skal bruge et solidt read på tyren for at kunne komme ind over her, eller kalde :).

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar