Lige vundet en $1050 scoop ticket - need advice

#1| 1

Binkede en $22 Spin and Go, og nu står vi så her..

 

$1000 tours er langt over mit niveau, så jeg har spurgt Stars om man kan konverte til T$ - forventer desværre at få et nej da det står meget tydeligt.

 

Min gameplan er: Spil Scoop Event 2 H her klokken 16.30. Det er en bounty turnering, så i mit hovedet minimere det variansen en smule, da jeg ville være lykkelig for en enkelt bounty eller to. 

 

Bør jeg registerere mig fra game-start, eller vente et par timer så stacks bliver mindre og villians edge derved formindskes? Enhver abe kan jo blive heldig 20 BB dyb tænker jeg. 

 

Nogle tips? 

 

12-05-2019 20:21 #2| 2

Bounty skal spilles fra start. Hvis du joiner late er der chance for at du kun kommer på bord med større stacks.. så er der mindre chance for at vinde Bounty.

 

12-05-2019 22:01 #3| 0
PkrNwB skrev:

Bounty skal spilles fra start. Hvis du joiner late er der chance for at du kun kommer på bord med større stacks.. så er der mindre chance for at vinde Bounty.

 

 

 enig i no_late reg.

Du ha vel ikke travlt med at fyre billetten af. Se lidt hiroller videoer og udvælg en tour der passer perfekt til dit game

 

 

Redigeret af DrNoe d. 12-05-2019 22:02
12-05-2019 22:05 #4| 0
DrNoe skrev:

 

 enig i no_late reg.

Du ha vel ikke travlt med at fyre billetten af. Se lidt hiroller videoer og udvælg en tour der passer perfekt til dit game

 

 

 

 Haha jo det havde han ;)

12-05-2019 22:12 #5| 1

Glem nerverne og gør det for Afrika.

12-05-2019 22:19 #6| 0

Ikke lige i nærheden af stars nu. Men mindes jeg har læst et sted at ubrugte billetter bliver lavet om til t$.

12-05-2019 23:27 #7| 0

Grundet til jeg nævnte event 3 var at det var en Bounty :) 

 

Det er gode tips, jeg sidder stadig på billetten, og har nu fået bekræftet at den ikke kan veksles til  $T - Så jeg må tage et skud!

13-05-2019 08:11 #8| 0

- God ide med Bounty Tour 

- God ide med Late reg 

- Derudover prøv at spille din bedste forståelse af simpel GTO hele vejen uden at tænke for dybt over andre ting i hånden, da du ikke kan følge med (og ikke har erfaring) på det niveaus metagame og exploitatitve plays og sizing

13-05-2019 09:14 #9| 4
msm89dk skrev:

- God ide med Bounty Tour 

- God ide med Late reg 

- Derudover prøv at spille din bedste forståelse af simpel GTO hele vejen uden at tænke for dybt over andre ting i hånden, da du ikke kan følge med (og ikke har erfaring) på det niveaus metagame og exploitatitve plays og sizing


Hvordan kan Late reg være en god idé? 

 

 Nu er det mange år siden jeg har spillet regelmæssigt poker, og der er måske ikke meget grund til at jeg stadig læser PN, men for hvad det er værd:

 

Når jeg en gang imellem spiller en tour for gamle dages skyld, så er det typisk bounty tours. Dog slet ikke i det prisleje. Men det er mit indtryk at det er ekstra vigtigt at være med fra starten i en bounty turnering. Som andre er inde på er det ikke fedt at komme ind med mindre end average stack, da man kun kan slå dem ud som har færre chips. Der er nok ikke mange donks i en 1050$ tour, men hvis der er bare nogle få gælder om at få chancen for at slå dem ud før andre gør det, og nå at få readet på folk før man når ud i de levels hvor stakken kommer ind. 

 

Mangler jeg en helt basic strategi ift. bounty tours, eller mangler jeg bare strategi ift at spille langt over sit eget level? 

13-05-2019 09:58 #10| 0

Jeg vil mene at jo dybere jo større edge har de gode. Samtidig så er spredning i chipstack større og dermed er muligheden for gode bounties større - altså når en med høj Bounty er blevet low stack.

13-05-2019 10:01 #11| 0
prangstar skrev:

Jeg vil mene at jo dybere jo større edge har de gode. Samtidig så er spredning i chipstack større og dermed er muligheden for gode bounties større - altså når en med høj Bounty er blevet low stack.

 

 Enig i, at jo dybere stacks, jo større edge har pro'erne. Men i den 1k tour er spillerne nogenlunde  dybe de første 4-5 timer i hvertfald.

 

I forhold til at få en feeling på dynamikken på bordet, så giver det god mening for mig at have så mange hænder som muligt at observere på. Og jeg sidder også typisk knastørt de første par timer i sådan en tour.


 

13-05-2019 10:13 #12| 0

Havde ikke overvejet de lange levels i den slags events, der betyder late reg måske ikke lige så meget. 

Men når man kommer ind i en tour og nogle spillere har en halvlille stack, som f.eks. 50 bb hvor avg er 100 bb, så er det rart med et read/historik på hvordan stacken nåede derned, så man har en ide om hvor løst man skal komme ind imod ham. 

13-05-2019 18:47 #13| 1

Bare tag og nyd det - og lad være med at overtænke. Vær tight men ikke weak, og spil din chance hvis du mener du er godt inde.

 

Så må du se hvad det bliver til?!

 

Meld dig til fra start, og nyd oplevelsen så længe du kan

15-05-2019 15:47 #14| 0

Nu spiller jeg hellere med de bi , men spiller utrolig mange turneringer blandet 10- 215 d 

og vil helt klart sige at du skal hoppe med fra start og spille dig langsomt op i stak størrelse .. 

og undgå at bette for højt de gange hvor du har mulighed for at få en straight / flush osv.. uden at have ramt det ..   tilgengæld vil jeg nok altid give den gas med højt par preflop kn kn og op .. om ikke andet så for at nappe hvad der er på bordet ..  smid de kort som har lav kicker 

 

blot min tanker, men god fornøjelse 😉

16-05-2019 15:46 #15| 0

Hvordan gik det ?

16-05-2019 15:56 #16| 21
playtowin skrev:

Nu spiller jeg hellere med de bi , men spiller utrolig mange turneringer blandet 10- 215 d 

og vil helt klart sige at du skal hoppe med fra start og spille dig langsomt op i stak størrelse .. 

og undgå at bette for højt de gange hvor du har mulighed for at få en straight / flush osv.. uden at have ramt det ..   tilgengæld vil jeg nok altid give den gas med højt par preflop kn kn og op .. om ikke andet så for at nappe hvad der er på bordet ..  smid de kort som har lav kicker 

 

blot min tanker, men god fornøjelse

 

 Hver gang jeg læser et indlæg fra dig, så bliver jeg i tvivl om du troller. :D

16-05-2019 18:49 #17| 0
Advisored skrev:

 

 Hver gang jeg læser et indlæg fra dig, så bliver jeg i tvivl om du troller. :D

 

 Troller ? 😅🙄 ..   

er faktisk real nok , 😉 

16-05-2019 20:55 #18| 0
msm89dk skrev:

- God ide med Bounty Tour 

- God ide med Late reg 

- Derudover prøv at spille din bedste forståelse af simpel GTO hele vejen uden at tænke for dybt over andre ting i hånden, da du ikke kan følge med (og ikke har erfaring) på det niveaus metagame og exploitatitve plays og sizing

 

 Wauw

16-05-2019 23:08 #19| 4
drhoho skrev:

 

Hvordan kan Late reg være en god idé? 

 

 Nu er det mange år siden jeg har spillet regelmæssigt poker, og der er måske ikke meget grund til at jeg stadig læser PN, men for hvad det er værd:

 

Når jeg en gang imellem spiller en tour for gamle dages skyld, så er det typisk bounty tours. Dog slet ikke i det prisleje. Men det er mit indtryk at det er ekstra vigtigt at være med fra starten i en bounty turnering. Som andre er inde på er det ikke fedt at komme ind med mindre end average stack, da man kun kan slå dem ud som har færre chips. Der er nok ikke mange donks i en 1050$ tour, men hvis der er bare nogle få gælder om at få chancen for at slå dem ud før andre gør det, og nå at få readet på folk før man når ud i de levels hvor stakken kommer ind. 

 

Mangler jeg en helt basic strategi ift. bounty tours, eller mangler jeg bare strategi ift at spille langt over sit eget level? 

  

cascas73 skrev:

 

 Wauw

 

 Late reg er en god idé fordi det er mere profitabelt for ham at spille small-mediumstacked end deepstack mod chefer. Desto kortere til ITM er også en fordel for ham.

Bounty er en god idé fordi det øger sandsynligheden for at han kan cashe ind på en tour der er 50x hans normale buyin

 

Prøver bare at give manden et situationsbestemt råd

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar